سونی حق انتشار بازی Sunset Overdrive 2 را به دست آورد

سونی حق انتشار بازی Sunset Overdrive 2 را به دست آورد

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
4 سال و 6 ماه و 11 روز پیش

در حالی که مدت زمان کوتاهی از اعلام خبر خریدInsomniac Games  توسط سونی می‌گذرد، به تازگی خبر دیگری منتشر شده که به تصاحب آی پی انحصاری ایکس باکس وان یعنی بازی Sunset Overdrive نیز اشاره می‌کند.

سونی با تملک استودیو Insomniac Games، تمامی بازی‌های آن را نیز تصاحب کرده است. شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida) مدیر SIE Worldwide Studios در گفتگو با نشریه ژاپنی Inside Games بیان کرد که حق انتشار بازی‌های استودیو Insomniac به سونی تعلق دارد.

 

با این حساب باید تایید کرد که بازی Sunset Overdrive نیز در این بین حضور دارد و از حقوق شرکت سونی محسوب می‌شود. هنگامی که از یوشیدا درباره بازی‌های آینده Insomniac پرسیده شد، پاسخ داد که بازیکنان باید از عناوین آینده Insomniac لذت ببرند و منتظر آن‌ها باشند. این استودیو اخیرا بازی Stormland را به عنوان یک بازی واقعیت مجازی برای هدست‌های Oculus را توسعه داده است.

 

تاکنون شایعاتی درباره بازی Sunset Overdrive 2 منتشر شد اما مدتی بعد Insomniac Games به تکذیب خبر پرداخت و از علاقه خود به توسعه دنباله Sunset Overdrive گفت. در هر صورت اگر نسخه بعدی بازی  Sunset Overdrive  معرفی شود، بدون شک در انحصار پلی استیشن خواهد بود. 

برچسب ها: Sunset Overdrive
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.