سیگیت از هارد اکسترنال ویژه کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کرد

سیگیت از هارد اکسترنال ویژه کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کرد

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
5 سال و 2 ماه و 25 روز پیش

تاکنون شرکت‌های بسیاری به تولید هارد اکسترنال ویژه کنسول‌ها پرداختند و یکی از آنها کمپانی سیگیت (Seagate) است. این برند از شرکت‌های فعال محسوب شده و به تازگی از هارد اکسترنالی ویژه کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کرده است.

هارد جدید شرکت سیگیت ظرفیتی 2 ترابایتی داشته و به افراد اجازه می‌دهد چندین بازی مختلف را در آن ذخیره سازی کنند. نسل فعلی کنسول‌ها متاسفانه در بحث هارد با مشکلات ظرفیتی مواجه هستند و این امر موجب می‌شود تا گیمرها از هاردهای اکسترنال جهت رفع نیاز خود بهره گیرند.

گذشته از آن، خرید بازی‌های دیجیتالی نیاز به هارد کافی جهت ذخیره سازی دارد و بازی‌های امروزی نیز روز به روز بر حجم آنها به دلیل افزایش کیفیت گرافیکی و اطلاعات، افزوده می‌شود. سیگیت هارد ویژه جدید خود را با همکاری سونی توسعه داده تا کاربران پلی استیشن 4 تجربه کاربری سریع و بی‌نقصی پیدا کنند.

سیگیت می‌گوید این Game Drive با ظرفیت 2 ترابایتی مناسب تمامی مدل‌های پلی استیشن 4 طراحی شده که بدان معناست با تمام مدل‌های معمولی، اسلیم و پرو سازگار است. همچنین،  این گیم درایو مناسب کنسول‌های پلی استیشن 4 با بروزرسان  ۴.۵۵ یا بالاتر است

یکی از ویژگی‌های مطلوب این هارد سازگاری کامل از همان ابتدای اتصال است. پیشتر شرکت موردبحث از هاردهایی ویژه کنسول ایکس باکس نیز رونمایی کرده بود و تنها هارد اکسترنال برای کنسول‌های پلی استیشن تولید نمی‌کند.

قیمت این Game Drive به 90 دلار می‌رسد و از اوایل ماه فوریه دردسترس قرار می‌گیرد.

 

برای خرید انواع هارد اکسترنال به اینجا مراجعه کنید.

0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.