شایعه: تاریخ انتشار بازی The Last of US Part II فاش شد

شایعه: تاریخ انتشار بازی The Last of US Part II فاش شد

علی رزاقی علی رزاقی
5 سال و 4 روز پیش

از زمانی بازی The Last of US Part II به صورت رسمی در کنفرانس Play Station Experience سال 2016 رونمایی شد تنها تصاویر انگشت شماری از بازی مشاهده کرده­ایم که هیچ کدام از این تصاویر و ویدئوها تاریخ انتشاری برای بازی مشخص نکرده بودند. اکنون طبق ادعای یک سایت اروپایی تاریخ انتشار بازی The Last of Us II مشخص شده است، تاریخی که بسیار نزدیک‌تر از زمانی است که انتظار داشتیم.


طبق گفته این خرده فروشی در کشور اسلوواکی، بازی The Last of US Part II در تاریخ 27 سپتامبر 2019 (5 مهر 1398) منتشر خواهد شد. بازی The Last of US Part II هم‌­اکنون در این سایت برای پیش­ خرید در دسترس است. شاید برایتان جالب باشد که تاریخ فاش شده برای انتشار این بازی روز جمعه است، روزی که سونی بسیاری از عناوین پرطرفدار خود مانند بازی God of War و بازی Days Gone را منتشر کرده است.


البته باید اضافه کرد که اطلاعات و اخبار بسیاری این تاریخ انتشار را رد می­کنند. به­عنوان مثال، نیل دارکمن (Neil Druckmann) چند روز قبل در حساب توییتر خود نوشت که ضبط تمام صحنه­ های موشن کپچر این بازی به اتمام رسیده است، و به نظر می‌رسد هنوز بخش‌های بسیاری از تا تکمیل شدن فرایند ساخت بازی باقی مانده باشد. با توجه به این و همچنین پردازش‌های نهایی و دیگر اقداماتی که باید روی بازی انجام شود به نظر نمی‌رسد تا پنج یا شش ماه آینده شاهد انتشار این بازی باشیم. حتی اگر قرار باشد که بازی The Last of Us Part II در سال 2019 منتشر شود باز هم ماه سپتامبر برای این انتشار خیلی زود به نظر می‌­رسد.

 

علاوه بر این، لیست تاریخ­‌ انتشار عناوین دیگری نیز در این خرده فروشی وجود دارد که به‌­نظر نمی‌­رسد چندان معتبر و رسمی باشند. مهم‌­تر از همه اینکه باکس آرت منتشر شده برای این بازی در سایت مذکور ظاهری غیر رسمی داشته و حتی توضیحات نوشته شده غیرحرفه‌ای به نظر می‌رسند.


با این همه باید گفت نباید چندان به این شایعه دل بست، چرا که به احتمال زیاد این تاریخ انتشار واقعی بازی نیست. هرچند که در گذشته بسیاری از فروشگاه‌­ها تاریخ انتشار بازی­‌ها را فاش کرده‌اند ولی به نظر نمی‌­رسد که تاریخ لو رفته توسط این خرده فروشی کوچک چندان معتبر باشد. 

برچسب ها: The Last of US Part II
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.