شایعه: یک بازی براساس سریال Game Of Thrones در حال ساخت است

شایعه: یک بازی براساس سریال Game Of Thrones در حال ساخت است

علی رزاقی علی رزاقی
4 سال و 11 ماه و 6 روز پیش

براساس گزارشات متعدد از سوی منابع مختلف، بازی بزرگ بعدی کمپانی FromSoftware با همکاری خالق سری کتاب‌های  Game of Thrones یعنی جرج آر آر مارتین (George R. R, Martin) ساخته خواهد شد.

 

جرقه‌های اول این شایعه زمانی زده شد که یک یوتیوبر به نام Spawn Wave در کانال خود فاش کرد که کمپانی FromSoftware در حال کار با جرج آر آر مارتین برای ساخت یک بازی جهان باز بزرگ است.

 

در این ویدیو درباره مفاهیم و ایده‌های سطح بالای این پروژه صحبت می‌شود، مثلا بازیکنان می‌توانند از قلمروهای پادشاهی مختلف بازدید کنند و قدرت پادشاهی را در این قلمروها به دست بگیرند. این بازی احتمالا توسط همکار قدیمی کمپانی FromSoftware، یعنی کمپانی Bandai Namco منتشر خواهد شد.

 

در روزهای اخیر این شایعه رنگ و بوی بیشتری از واقعیت به خود گرفته است. جرج آر آر مارتین در بلاگ خود در مورد پایان سریال Game of Thrones، پروژه‌های فعلی‌اش و کمی هم در مورد کارهایی که اخیرا مشغول انجام آن بوده حرف زده است. و اینجاست که به نکته ظریفی اشاره کرده است، او گفته است که در ساخت یک بازی ویدیویی توسط یک کمپانی ژاپنی از او مشورت خواسته شده است.

 

این تنها جمله در پست جرج آر آر مارتین است که به این پروژه مخفی اشاره می‌کند ولی همین هم کافی بود تا بازار شایعات دوباره داغ شود. علاوه بر این یک پست در سایت 4Chan منتشر شده است که فاش می‌کند این بازی حال و هوای اسطوره‌ها و داستان‌های قدیمی اسکاندیناوی را دارد.

 


طبق گفته این پست نام پروژه این بازی Project Rune و موتور آن Unreal Engine 4 است. با توجه به شایعه جهان باز بودن این پروژه چندان هم دور از انتظار نیست. در شروع بازی شما می‌توانید از بین سه کلاس کاراکتر یکی را برای خودتان انتخاب کنید. بسیاری از عناصر بازی Dark Souls مثل بخش چندنفره، حمله به دنیای دیگر بازیکنان و co-op در این بازی هم در دسترس خواهد بود.

 

طبق گفته سایت Gematsu این خبر واقعی است و بازی مورد نظر در رویداد E3 2019 توسط مایکروسافت برای اولین بار به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

همچنین این سایت با اسم GR به این پروژه اشاره کرده است که ما از خبرهای فاش شده قبلی می‌دانستیم که عنوان این پروژه Great Rune است. و با توجه به خبرهای فاش شده امروز با اطمینان بیشتری می‌توانیم این اطلاعات را با شما در میان بگذاریم.

 

با اینکه به احتمال زیاد این بازی امسال به بازار عرضه خواهد شد ولی با توجه به روند فاش کردن عناوین جدید تویط کمپانی FromSoftware احتمالا چیزی بیشتر از یک تریلر سینمایی در مورد این بازی نخواهیم دید.

برچسب ها: Game of Throne
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.