شرایط و ضوابط استفاده از کنسول‌های کپی‌خورشده

شرایط و ضوابط استفاده از کنسول‌های کپی‌خورشده

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 1 ماه و 5 روز پیش

اگر قصد خرید و استفاده از کنسول‌های کپی‌خورشده فروشگاه PSPro را دارید، بهتر است به نکاتی درباره کار با آن‌ها دقت کنید. با رعایت این نکات، کنسول شما بهترین عملکرد را خواهد داشت و دیگر نگران هیچ گونه نقصان یا ایرادی در هنگام بازی نخواهید بود.

 

1.      تحت هیچ شرایطی کنسول خود را به اینترنت متصل نکنید. این عمل منجر به قفل شدن حتمی بازی‌ها و شاید بن شدن کنسول شما می‌شود و تیم فنی PSPro هیچ مسئولیتی در قبال آن نمی‌پذیرد. بدیهی است که به هیچ وجه نباید برای آپدیت کردن کنسول یا بازی‌های خود تلاش کنید.

2.      توصیه می‌شود که از قرار دادن هر گونه دیسک یا کارتریج در کنسول خودداری کنید.

3.      در هنگام کپی‌خورشدن، اگر بازی و اطلاعات دیگری از قبیل فوتیج بازی یا فایل سیو در کنسول خود دارید، پاک خواهند شد. پیشنهاد ما این است که اگر لازم است،‌ از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. پس از کپی‌خورشدن، PSPro هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات شما ندارد.

4.      اگر کنسول شما توسط متخصصان تیم فنی PSPro کپی‌خور شده است، برای نصب بازی‌های جدید یا آپدیت‌های جدید، آن را نزد اشخاص ثالث نبرید. در صورت بروز هر گونه مشکلی، مسئولیت آن بر عهده خود مشتری است.

5.      بازی‌ها به صورت تکی نصب نمی‌شوند. پیشنهاد ما این است که تنها در صورتی کنسول خود را برای نصب بازی‌های جدید تحویل دهید که دیگر نیازی به بازی‌های حال حاضر در کنسول خود ندارید، زیرا در صورت نصب بازی جدید، هزینه آن به صورت کامل باید پرداخت شود.

6.      از هر گونه تغییر در تنظیمات کنسول، به خصوص تنظیمات اصلی و تنظیمات فضای داخلی کنسول خودداری کنید. شایان ذکر است که بازی‌ها را به هیچ وجه پاک نکنید. همچنین، مسئولیت هر گونه آسیب به هارد داخلی کنسول شما، بر عهده شما خواهد بود.

7.      از بازگرداندن کنسول خود به تنظیمات کارخانه، اکیدا خودداری کنید. این عمل نسبتا پیچیده است و تمام اطلاعات کنسول شما را پاک می‌کند. وقوع هر گونه مشکل ناشی از این عمل، بر عهده مشتری است.

8.      کنسول نینتندو سوییچ با قرار دادن یک عدد SD Card که توسط متخصصان PSPro برنامه‌ریزی شده، کپی‌خور می‌شود. اکیدا توصیه می‌شود که از درآوردن این SD Card خودداری کنید، به هیچ وجه هیچ تغییری در متحویات آن ایجاد نکنید و آن را در کنسول دیگری قرار ندهید؛ مسئولیت پاک شدن اطلاعات SD Card ناشی از این اعمال بر عهده مشتری است. همچنین، بعد از کپی‌خورشدن، توصیه می‌شود که از SD Card دیگری در کنسول خود استفاده نکنید.

9.      از خاموش کردن نینتندو سوییچ خودداری کنید و مطمئن باشید که باتری آن خالی نمی‌شود. توصیه می‌کنیم که در صورت عدم استفاده، آن را روی داک قرار دهید تا شارژ شود. اگر کنسول شما به هر دلیلی خاموش شود، از حالت کپی‌خور خارج می‌شود.

 

برای خرید انواع کنسول‌های بازی به اینجا مراجعه کنید.

برچسب ها: از 0 تا 100, switch, سوییچ کپی خور, ps4, xbox one
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.