فوری: بازی Darksiders III معرفی شد

فوری: بازی Darksiders III معرفی شد

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
6 سال و 11 ماه و 2 روز پیش

سایت آمازون به تازگی بازی Darksiders III را برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی، فهرست کرده است. هر چند که کمپانی THQ Nordic هنوز وجود این بازی را تأیید نکرده، اما نام این کمپانی در وبسایت آمازون به عنوان سازنده بازی ذکر شده و حتی اطلاعات و عکس‌هایی نیز از بازی در این سایت منتشر شده است.




در توضیحات این بازی آمده است:

کنترل Fury را در دست بگیرد، جادوگری که از شلاق زنجیری خود و جادو استفاده می‌کند تا تعادل را میان خیر و شر به زمین بازگرداند.




شما می‌توانید جادوی Fury را کنترل کرده و در اشکال مختلف از آن استفاده کرده و اسلحه، قابلیت‌ها و مهارت‌های جدیدی را به دست آورید.




دنیای بازی یک دنیای باز، زنده و آزاد است که در آن Fury می‌تواند به هر جایی که می‌خواهد برود و در کنار پیشبرد داستان، رازهای زیادی را کشف کند.

شما در بازی باید با 7 گناه کبیره و نوچه‌های آن‌ها که مخلوطی از موجودات جادویی و جهش یافته هستند، مبارزه کنید.




بازی دارای سبک هنری شناخته شده سری Darksiders و محیط پساآخرالزمانی وسیع است و از کوه‌های عدن تا اعماق جهنم را که توسط جنگ و فساد از بین رفته‌اند و طبیعت آن‌ها را فرا گرفته، شامل می‌شوند.




تاریخ عرضه بازی، 31 دسامبر سال 2018 ذکر شده که به احتمال بسیار زیاد تغییر خواهد کرد. تا کنون کمپانی THQ Nordic، درباره صحت یا عدم صحت این خبر نظری نداده است.

 



تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها

برچسب ها: بازی Darksiders III
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.