فیل اسپنسر: نقدهای منفی برای جلب توجه است

فیل اسپنسر: نقدهای منفی برای جلب توجه است

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
7 سال و 6 ماه و 21 روز پیش

فیل اسپنسر، مدیر شاخه اکس باکس کمپانی مایکروسافت، مدعی است که نقدهای منفی درباره بازی‌های اختصاصی اکس باکس، برای جذب مخاطب نوشته می‌شوند و بیانگر کیفیت واقعی بازی نیستند.

او اذعان کرد که از فروش عنوان اختصاصی Recore و استقبال گیمرها از آن، راضی است، در حالی که این بازی در وبسایت متاکریتیک، امتیاز متوسط 63 را گرفته است.




او درباره امتیاز 6 که توسط گیم اسپاتبه این بازی داده شده گفت: «به نظر من منتقد آن‌ها به بازی سخت گیری کرده و از زاویه اشتباهی به آن نگاه کرده است.»

او در ادامه گفت: «من هیچگاه ادعا نکردم که بازی Recore، یک عنوان کامل است. به نظر من، ما می‌دانستیم که مانند هر بازی دیگری، مشکلاتی وجود دارد و فکر کنم اگر دوباره این بازی را می‌ساختیم، مواردی را تغییر می‌دادیم.»


هر چند که او اقرار کرده است که بازی Recore دارای مشکلات است، اما با اشاره به نقد بهشدت منفی وبسایت IBT درباره بازی Forza Horizon 3، اذعان کرد که امتیازات پایین در این چند وقت اخیر، حسابی او را عصبانی کرده‌اند و کیفیت بازی را به اشتباه نشان داده‌اند.




او در این باره گفت: «ما از محصول نهایی راضی هستیم و به آن افتخار می‌کنیم. هر امتیازی مانند 7، 8 یا 9 بسیار خوب خواهد بود... اما 3 و 4؟ چگونه ممکن است که بازی Forza Horizon 3 امتیاز 4 را بگیرد؟»

«از نظر من، منتقدانی وجود دارند که با نوشتن این گونه مطالب، سعی دارند جلب توجه کنند و گیمرها را به سمت خود جذب کنند و کیفیت واقعی بازی را بیان نمی‌کنند و این مسئله آزار دهنده است.»

برچسب ها: اکس باکس وان
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.