لوازم جانبی ضروری پلی استیشن 4

لوازم جانبی ضروری پلی استیشن 4

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 8 ماه و 10 روز پیش

کنسول پلی استیشن 4 وسیله‌ای عالی برای انجام انواع بازی‌های ویدیویی است، اما این کنسول انعطاف زیادی دارد و وسایل جانبی مختلفی برای آن عرضه شده که لذت استفاده از آن را بیشتر می‌کنند. با هم نگاهی به چند وسیله جانبی ضروری برای پلی استیشن 4 می‌اندازیم.

 

1. کیف

اگر از دسته افرادی هستید که پلی استیشن 4 خود را همه جا می‌برید، حتما حمل آن برای شما دغدغه است. پیشنهاد ما خریدن یک کیف حمل پلی استیشن 4 است. برای خریدن کیف پلی استیشن 4 می‌توانید به اینجا مراجعه کنید که مجموعه‌ای بهترین کیف‌های پلی استیشن با فضای کافی برای کنسول، دو کنترلر، دوربین پلی استیشن، کابل‌ها و چند بازی هستند.

 

2. هارد اکسترنال

امروزه بازی‌های ویدیویی حجم بسیار زیادی را اشغال می‌کنند و این مسئله ربطی به فیزیکی یا دیجیتالی بودن بازی ندارد. حتی اگر کنسول شما 1 ترابایت ظرفیت داشته باشد، پس از مدتی ممکن است فضای آن پر شود. اگر به دنبال گسترش فضای کنسول خود هستید، می‌توانید از هاردهای اکسترنال استفاده کنید. برای خرید هارد اکسترنال به اینجا مراجعه کنید.



برای آموزش نحوه اتصال هارد اکسترنال به پلی‌استیشن 4 به اینجا مراجعه کنید.

 

3. پوشش آنالوگ

بعضی از کاربران هنگام کار با آنالوگ‌های DualShock 4، مشکل تعرق را دارند که باعث لیز خوردن آنالوگ می‌شود. بهترین راه حل، خرید پوشش آنالوگ است که راحتی در استفاده از DualShock 4 را بهبود می‌بخشد.



برای خرید پوشش آنالوگ به اینجا مراجعه کنید.

 

3. کنترلر HORI Real Arcade Pro 4 Kai

اگر از گیمرهای حرفه‌ای بازی‌های مبارزه‌ای مانند Mortal Kombat X یا Street Fighter V هستید، حتما می‌دانید که انجام این بازی‌ها با کنترلر چندان ساده نیست و کنترلری مشابه دستگاه‌های آرکید بسیار مناسب‌تر است. کمپانی معروف HORI کنترلری به همین منظور ساخته که طرح دستگاه‌های آرکید را دارد و بهترین وسیله برای افرادی است که با جدیت به بازی‌های مبارزه‌ای می‌پردازند.

 

4. هدست گلد

سونی برای کنسول پلی استیشن 4، دو مدل هدست بسیار عالی ساخته که بهترین تجربه گیمینگ را به کاربر ارائه می‌دهند. انتخاب ما هدست گلد است که قیمت کمتری نسبت به هدست پلاتینیوم دارد اما کیفیت بسیار خوبی دارد.

این هدست دارای صدای فراگیر 7.1، میکروفون با قابلیت حذف صدای پس‌زمینه و اتصال بی‌سیم است. سری جدید این هدست کیفیت ساخت و صدای بسیار بهتری دارد و از آن‌جایی که این هدست، ساخت سونی است، بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 با این هدست، کیفیت متفاوتی دارند.



برای خرید هدست گلد به اینجا مراجعه کنید.

 

5. استند شارژ

در بازار استند شارژهای گوناگونی برای DualShock 4 وجود دارند، اما هیچ‌کدام به خوبی استند شارژ مخصوص سونی نیستند. این استند که کنترلر شما را از پورت EXT شارژ می‌کند، کیفیت ساخت بسیار بیشتری دارد و در نیم ساعت هر دو کنترلر شما را شارژ می‌کند.


برای خرید استند شارژ DualShock 4 به اینجا مراجعه کنید.

 

6. لوازم تزئینی

تزئین پلی استیشن 4 و DualShock 4 یکی از اعمالی است که به شما به عنوان یک گیمر، حس و حال متفاوتی منتقل می‌کند و بسیاری از دارندگان پلی استیشن 4، به ظاهر کنسول خود بسیار اهمیت می‌دهند. اگر شما نیز به دنبال اسکین و استیکر برای کنسول و کنترلر خود هستید، به اینجا مراجعه کنید.

 

7. فرمان بازی Logitech G29

اگر به بازی‌های مسابقه‌ای، مخصوصا بازی‌های شبیه‌سازی چون Gran Tursimo Sport و Project CARS 2 علاقه‌مندید، داشتن یک فرمان گیمینگ مناسب برای شما ضروری است. حتما می‌دانید که این بازی‌ها از نظر شبیه‌سازی بسیار دقیق هستند و بازی کردن آن‌ها بدون فرمان کار سختی است.



فرمان Logitech G29 یکی از بهترین محصولات در این رده است که می‌تواند وسیله خوبی برای انجام بازی‌های شبیه‌ساز باشد. این محصول را می‌توانید از اینجاتهیه کنید. همچنین اگر به دنده دستی علاقه دارید، می‌توانید دنده مخصوص این فرمان را نیز به صورت جداگانه از اینجا تهیه کنید.

 

8. کیبورد

اگر در شبکه پلی استیشن دوستان زیادی دارید یا (مانند ما) از تایپ کردن با Dualshock 4 یا تاچ پد متنفر هستید، یک کیبورد کوچک می‌تواند به درد شما بخورد. کمپانی Dobe کیبوردی مخصوص پلی استیشن 4 دارد که به کنترلر DualShock 4 متصل می‌شود و می‌توانید به سرعت و با خیال راحت تایپ کنید.



برای خرید این کیبورد، به اینجا مراجعه کنید.

 

9. PSVR

تکنولوژی واقعیت مجازی هنوز آنگونه که باید در دنیای گیم جا نیفتاده است، اما هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR هدست مقرون به‌صرفه‌ای است که بازی‌های متنوع و جذابی دارد که برخی از آن‌ها، از بهترین بازی‌های پلی استیشن هستند. اگر به دنبال تکمیل تجربه خود با پلی استیشن 4 هستید، پیشنهاد می‌کنیم که این هدست را تهیه کنید.



برای خرید انواع هدست پلی استیشن VR به اینجا مراجعه کنید.

 

برای خرید انواع لوازم جانبی پلی استیشن 4 به اینجا مراجعه کنید.

برچسب ها: ps4, از 0 تا 100
1 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.