مدت زمان میان پرده های بازی Days Gone مشخص شد

مدت زمان میان پرده های بازی Days Gone مشخص شد

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
5 سال و 1 ماه و 18 روز پیش

بازی Days Gone که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، سرانجام و به دلیل تاخیرهای پی در پی قرار است فروردین سال ۱۳۹۸ یا همان آوریل ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4 منتشر شود.

پیشتر مشخص شد این عنوان دارای ۳۰ ساعت گیم پلی است اما مدت زمان میان پرده‌های آن مشخص نشده بود. حال به تازگی عوامل سازنده مشخص کردند، مدت زمان کات سین یا همان میان پرده  Days Gone به شش ساعت می‌رسد.

وب سایت دانمارکی GameReactor اخیرا طی پیش نمایشی که برای بازی Days Gone منتشر کرده، به این موضوع اشاره نمود. اخیرا استودیو SIE Bend مشخص ساخت که بازیکنان به صورت استاندارد باید ۳۰ ساعت برای به اتمام رساندن گیم پلی، زمان صرف کنند. بازی‌های Spider-Man و God of War نیز حدودا به همین میزان کات سین داشتند.

داستان بازی دو سال پس از یک بیماری همه‌گیر جهانی مخرب اتفاق می‌افتد و بازیکن کنترل شخصیت دیکن اِس‌تی. جان یک شکارچی جایزه‌بگیر را بر عهده دارد که با کشمکش بی‌رحمانه برای بقا مواجه شده‌است و به دنبال علتی برای زندگی می‌گردد. تاکنون با اخباری که پیرامون بازی Days Gone منتشر شده، می‌دانیم که بازی در حال و هوایی در سبک بقا و ترسناک جریان دارد و بازیکنان می‌توانند در دنیای آن به اکتشاف پرداخته و در این راه برای نجات جان خود باید از موانع بسیاری عبور کنند.

دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 باید برای تجربه این بازی انحصاری باید تا شش اردیبهشت ۱۳۹۸ منتظر بمانند. 

برچسب ها: Days Gone
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.