مراحل ساخت بازی Just Cause 4 به اتمام رسید

مراحل ساخت بازی Just Cause 4 به اتمام رسید

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 4 ماه و 29 روز پیش

معمولا عناوینی که برای تعطیلات سال نو زمان بندی شده‌اند، با تاخیری جزئی مواجه می‌شوند و سازندگان هم از این موقعیت برای پولیش کردن بازی استفاده می‌کنند. اما این بار اینطور نیست و ماجراجویی جدید ریکو رودریگز (Rico Rodriguez) با تاخیر مواجه نخواد شد.


 


شرکت Square Enix امروز اعلام کرد که مراحل توسعه عنوان جدید استودیو Avalanch ، یعنی بازی Just Cause 4 به پایان رسیده است و این عنوان مورد انتظار در ماه دسامبر منتشر خواهد شد.


تیم سازندگان بازی در صفحه‌ رسمی توییتر بازی  این خبر را اعلام کردند :


«ما مفتخریم که اعلام کنیم، مراحل ساخت بازی Just Cause 4 به اتمام رسیده است و بازی در تاریخ 13  آذر ماه (4 دسامبر) منتشر خواهد شد.»


 


بعد از نمایشی که بازی Just Cause 4 در رویداد E3 داشت، ویدئو‌های دیگری هم از آن دیدیم و حالا می‌توانیم خوشحال باشیم. چرا که به انجام تمام آن کار‌های عجیب غریب نزدیک تر می‌شویم. تعداد بسیار زیادی از قابلیت‌های جدید به قلاب معروف ریکو اضافه شده است و حالا می‌توانید بلا‌های زیاد و البته متفاوتی بر سر حریفتان بیاورید. البته یکی از قابلت‌های جدید، موتور‌های کوچکی هستند که می‌توانید بر روی هر سطحی پرتاب کنید و هر چیزی را به وسیله آن‌ها به حرکت در بیاورید.


 


در نسخه قبلی بازی شاهد کار بسیار خوب سازندگان بودیم، دنیای بزرگ و انفجار‌های بسیار طبیعی که بسیار هم تاثیرگزار هستند. اما شماره چهارم تمام این امکانات را به مرحله جدیدی برده است و قطعاً بیشترین استفاده را از سخت افزار کنسول‌های ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن پرو خواهد کرد.

برچسب ها: Just Cause 4
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.