معرفی بهترین تجهیزات بازی Metro Exodus

معرفی بهترین تجهیزات بازی Metro Exodus

محمدجواد عبداللهی‌ پور محمدجواد عبداللهی‌ پور
5 سال و 18 روز پیش

مدت زمان کوتاهی از انتشار بازی موفقMetro Exodus  گذشته و بازیکنان بسیاری وجود دارند که هنوز این عنوان را تجربه نکرده‌اند و قصد دارند به بهترین نحو ممکن لذت زنده ماندن در روسیه پساآخرالزمانی را حس کنند. در سایر مقالات ما می‌توانید در رابطه با اتمسفر، گرافیک، انواع سلاح‌ها، دشمنان و چگونگی مقابله با آن‌ها مطالعه کنید، اما اگر این مقاله را می‌خوانید پس متوجه هستید که با چه عنوانی طرف خواهید بود و قصد دارید به یک سطح جدیدی از آماده سازی برای مقابله با دشمنان بازی وارد شوید. و به بهترین تجهیزات بازی Metro Exodus دست پیدا کنید.




همانطور که می‌دانید، در سرتاسر محیط بازی Metro Exodus می‌توانید تجهیزات و قطعات مورد نیاز زیادی را پیدا کنید که برای ارتقا سطح سلاح‌هایتان بسیار ضروری هستند. بازی تمامی این قطعات را دو دستی به ما تقدیم نمی‌کند و برای به دست آوردن برخی از آن‌ها، باید کمی تلاش کنیم، اما خوشبختانه پیدا کردن این تعداد چندان کار دشواری نیست و همانطور که اشاره کردیم، برخی از آن‌ها را می‌توانید در طی عبور از مراحل اصلی به دست بیاورید.

 

در هر حال، تعدادی از این تجهیزات موجود در بازی هستند که ارزش بسیاری دارند و گشتن به دنبال آن‌ها در کنار لذت بخش بودن، مفید هم خواهد بود. در ادامه می‌توانید لیست این تجهیزات و مکانی که در آن پیدایشان می‌کنید مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

 


 

قنداق اسلحه

پیدا کردن قنداق‌های مناسب برای کنترل سلاحتان بسیار مفید خواهد بود. با متصل کردن این قطعات به سلاح می‌توانید کنترل آن را آسان‌تر کنید و در مواقع حساس با آرامش کامل دشمنان را نشانه بگیرید. قنداق‌ها را می‌توان به اسلحه‌های معمولی، تفنگ‌های کمری و ماشین‌گان‌ها متصل کرد.

 

در اوایل بازی این امکان برایتان وجود دارد که قندان یک اسلحه دوربین‌دار را برای سلاح کمری‌تان پیدا کنید. در طی ماموریت ابتدایی بازی، درست در قسمت حمله به کلیسا، می‌توانید از پنجره بیرون بپرید تا نگهبانان شما را نبینند. بعد از این که از پنجره به بیرون پریدید، کافیست به سمت راست‌تان نگاه کنید، یک پلکان را مشاهده خواهید کرد. از پله‌ها بالا بروید و سه نگهبان را از پا دربیاورید. بعد از این کار یک قندان اسلحه دوربین دار (sniper stock) را به همراه چند آیتم دیگر به دست خواهید آورد.

 

برای به دست آوردن قندان سنگین (heavy stock) باید کمی در داستان به جلو برویم. در نقطه‌ای از داستان، دوک (Duke) به کمپ راهزن‌ها اشاره می‌کند و باید او را در آن جا ببینیم. هنگامی که دوک را ملاقات کردید، به دنبال نردبانی در قسمت شرقی ساختمان بگردید. بعد از بالا رفتن، به صورت مخفیانه به سمت غربی ساختمان بروید. یک نگهبان را در حال خر و پف کردن بر روی یک صندلی مشاهده خواهید کرد. او را از پا در بیاورید و سلاحش را بردارید. این سلاح یک قنداق مناسب خواهد داشت.

 

اگر هنوز یک اسلحه اتوماتیک پیدا نکرده‌اید، بهتر است به این قسمت توجه کنید. چرا که داشتن قنداق مناسب بدون اسلحه فایده‌ای نخواهد داشت. به دنبال یک ساختمان بلند با یک هلیکوپتر تخریب شده بر رویش بگردید. می‌توانید با سفر به شرقی‌ترین قسمت نقشه این ساختمان را پیدا کنید، بهتر است از در اصلی وارد شوید و با بالا رفتن از پله‌ها به طبقه دوم برسید. دری در سمت چپتان خواهید دید. با وارد شدن به اتاق یک اسلحه را مشاهده خواهید کرد که به دیوار تکیه داده شده است.

 



لوله‌ها

بهترین راه برای بالا بردن شانس زنده ماندن در دنیای بازی Metro Exodus، بلند‌تر کردن لوله سلاحتان است. با این کار می‌توانید اسلحه‌های قدرتمندی مثل شات‌گان که برد کمی دارند را به یک سلاح تخریب کننده دور زن تبدیل کنید. با طولانی کردن لوله سلاح، کنترل آن کمی سخت می‌شود، اما دقت بیشتری به دست خواهید آورد و همانطور که اشاره کردیم، قدرت سلاحتان افزایش پیدا می‌کند. اگر یک قندان مناسب هم علاوه بر لوله بلند، به سلاح متصل کنید، دقت سلاحتان بیشتر هم خواهد شد.

 

اگر به دنبال یک لوله مناسب برای سلاح کمری‌تان هستید،‌ بهتر است به همان کمپی که در بخش قبلی اشاره کردیم سری بزنید. بعد از ملاقات با دوک کمی محیط را بگردید،‌ لوله را پیدا خواهید کرد، این آیتم کمیاب نیست. اگر هم برای سلاح اتوماتیک‌تان به دنبال لوله هستید، بهتر است به برجی که اشاره کردیم، سر بزنید، می‌‌توانید سلاح و لوله را در یک مکان و حتی یک زمان پیدا کنید و کارخودتان را آسان کنید.

 

تنها دلیلی که می‌توان برای استفاده نکردن از لوله بلند برای سلاح آورد، این است که می‌خواهید بر روی اسلحه صداخفه‌ کن نصب کنید. این قطعه تنها با لوله‌های کوتاه سازگار است و اگر دوست دارید سلاحی کم صدا داشته باشید، بهتر است تمام تفگ‌هایتان را لوله بلند نکنید. در رابطه با صداخفه‌ کن هم نگران نباشید، در مراحل ابتدایی بازی، یکی به دست خواهید آورد.

 

دوربین

دوربینی با نام «reflex» در بازی وجود دارد. این دوربین برای اکثر سلاح‌ها و بیشتر شرایط مناسب است. اما قطعاً در مراحلی از بازی نیاز به زوم کردن زیاد خواهید داشت، برای اینکه خیالتان راحت شود، بهتر است بگوییم که می‌توانید یک دوربین با قابلیت زوم 4 برابر را در مرحله حمله به کلیسا پیدا کنید. بعد از انجام ماموریت در هنگام برگشتن، حواستان به لاشه هواپیمایی که بر روی زمین است باشد. در تصویر زیر مکان دقیق هواپیما مشخص شده است. دوربین را می‌‌توانید در کابین خلبان پیدا کنید.

 



دوربین‌های دیگری هم در بازی وجود دارند که قطعاً مورد استفاده خواهند بود. از پرکاربرد ترین دوربین‌ها می‌توان دوربین دید در شب را نام برد که در طی مراحل اصلی به دست خواهید آورد. دوربین دیگری که برای دورزن‌ها طراحی شده، دوربینی است با قابلیت زوم 6 برابر. این قطعه مخصوص سلاحی با نام « Valve sniper rifle » است. این دوربین را می‌توانید با حمله به یکی از بزرگ‌ترین کمپ‌های مرکزی بازی به دست بیاورید. نادیده گرفتن این کمپ کار بسیار دشواری است، پس مطمئن باشید که دوربین را به دست خواهید آورد.

 

خشاب

یکی از حیاطی ترین قطعات در سلاح خشاب است، هرچه کنجایش آن بیشتر، بهتر. برای پیدا کردن یک خشاب مناسب در اوایل بازی به منطقه‌ای که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید بروید. درست غرب مکانی که آنا (Anna) را از گاز سمی نجات می‌دهید.

 

 

 

اگر احترام خاصی برای هفت تیر قائل هستید، مطمئن شوید که قطعه «eight-shot cylinder» را برای آن پیدا کنید. این قطعه را می‌توانید در یکی از کمپ‌های راهزن‌ها پیدا کنید. در تصویر زیر می‌توانید منطقه کمپ را مشاهده کنید.



برچسب ها: Metro: Exodus
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.