معرفی شخصیت لینک

معرفی شخصیت لینک

محمدجواد عبداللهی‌ پور محمدجواد عبداللهی‌ پور
4 سال و 4 ماه و 13 روز پیش

لینک در سال 1987 برای اولین بار به دنیای بازی‌های ویدیویی پا گذاشت و پس از آن، این قهرمان جوان را در بسیاری از عناوین سری بازی The Legend of Zelda مشاهده کردیم. در تمامی عناوینی که با پسوند زلدا منتشر شده‌اند، لینک سن و سال متفاوتی دارد و هر کدام از بازی‌ها هم در سال‌های متفاوتی جریان دارند. این نشان می‌دهد که لینک یک قهرمان تمام نشدنی است و تا هر زمانی که طرفدار داشته باشد می‌تواند به زندگی ادامه دهد، چرا که سازندگان آن را محدود به زمان نکرده‌اند.



در حقیقت لینک یک شخصیت ثابت نیست و نوعی مقام و جایگاه است که اشخاص متفاوتی در دوره‌های تاریخی مختلف، در نقش این جایگاه قرار می‌گیرند و به همین دلیل است که ظاهر لینک در هر نسخه از سری متفاوت است. همچنین خط زمانی سری داستان را در دنیا‌های موازی متفاوتی روایت می‌کند که ظاهر، شخصیت، سن،‌ و اغلب ویژگی‌های لینک در این دنیاهای موازی با یکدیگر تفاوت دارند.



 اما در هر حال، اغلب لینک را به شکل جوانی با مو‌های طلایی و لباسی سبز رنگ مشاهده می‌کنیم که برای نجات «پرنسس زلدا» زندگی خودش را رها می‌کند و در محیط خطرناک بازی به مبارزه با نیرو‌های تاریکی می‌رود. این نیرو‌ها می‌توانند لینک را به هرجایی ببرند و خطر همیشه برایش وجود دارد، اما با این حال، همیشه شاهد پیروزی او هستیم و در نهایت لینک پرنسس را نجات می‌دهد و تبدیل به قهرمان داستان خواهد شد.



در آخرین نسخه از سری بازی‌های زلدا، ظاهر لینک کمی تغییر کرد و به جای یک لباس سبز رنگ، لباسی آبی به تن داشت، شخصیت پردازی لینک در آخرین نسخه از سری قدم‌های بسیار بزرگتری برداشته است. با این همه، لینک از 35 سال گذشته و با همان طراحی ساده و ابتدایی، یه یکی از مهم‌ترین شخصیت‌ها و حتی یکی از مهم‌ترین نمادهای صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شد.

برچسب ها: معرفی شخصیت
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.