منتظر عرضه بازی Halo 6 در سال ۲۰۱۸ نباشید

منتظر عرضه بازی Halo 6 در سال ۲۰۱۸ نباشید

تیم Pspro تیم Pspro
6 سال و 3 ماه و 12 روز پیش

بدون شک عنوان Halo یکی از بزرگ‌ترین و پرحاشیه‌ترین فرانچایز‌های تاریخ گیم به شمار می‌رود. این بازی که در ابتدا توسط استودیو Bungie ساخته می‌شد و پس از آن به دستان 343 Industries سپرده شد، فراز و نشیب‌های بسیاری را طی کرده است. استودیو مذکور در سال 2012،از سه‌گانه جدیدی پرده برداشت. تا به امروز دو بازی این سه‌گانه به بازار عرضه شده‌اند و همه‌ علاقه‌مندان این بازی شوتر فوق‌العاده، منتظر عرضه نسخه بعدی آن هستند.

از آن‌جایی که قسمت داستانی بازی Halo 5 بسیار کوتاه بود، بسیاری از طرفداران این سری در اعتراض به استودیو سازنده، درخواست داستانی غنی را در نسخه بعدی این بازی داشتند و این استودیو به درخواست طرفداران گوش داده است. در راستای همین موضوع، نسخه پایانی این سه‌گانه با فاصله معناداری نسبت به نسخه پیشین خود عرضه خواهد شد.

سازندگان این بازی در وبلاگ رسمی خود عرضه این بازی در سال جاری میلادی را تقریبا منتفی دانسته‌اند و احتمالا عرضه آن به سال آینده میلادی موکول خواهد شد. البته تا پیش از این، بسیاری از کارکنان این استودیو به عدم عرضه این بازی در زمانی نزدیک اشاره داشته‌اند.برای مثال برایان جرارد (Brian Jarrard) مدیر بخش روابط عمومی این استودیو در پاسخ به سوال یکی از کاربران وبسایت Reddit، زمان عرضه احتمالی بازی را این‌چنین توصیف کرده است :

«زمان دقیقی در حال حاضر مشخص نیست. حدس می‌زنم که زمان بسیار زیادی تا شنیدن اخباری رسمی از این بازی مانده باشد.»

همچنین سازندگان در ماه اکتبر سال گذشته در وبلاگ رسمی خود، تعیین زمان عرضه بازی را غیر ممکن دانسته بودند:

«ما می‌خواهیم به تیم و استودیو سازنده بازی زمان کافی را برای ساخت یک عنوان درست و تجربه بزرگ در بازی‌های شوتر بدهیم. بدین‌ترتیب تا مدت زیادی اخباری از ما منتشر نخواهد شد.»

شاید نمایشگاه E3 سال آینده بتوان اخبار بیشتری را از این بازی شوتر فوق‌العاده بدست آورد.

برچسب ها: Halo
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.