منتقدان درباره بازی Mario Kart 8 Deluxe چه گفته‌اند؟

منتقدان درباره بازی Mario Kart 8 Deluxe چه گفته‌اند؟

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
6 سال و 10 ماه و 24 روز پیش

بازی Mario Kart 8 Deluxe نسخه ریمستر شده و بهبود یافته بازی Mario Kart 8 است که برای کنسول Wii U عرضه شد. سری بازی‌های Mario Kart از شهرت زیادی برخوردارند و همواره جز بهترین بازی‌های گروهی و چند نفره در کنسول‌های نینتندو بوده‌اند.

بازی Mario Kart 8 نیز همانند دیگر عناوین این سری با استقبال خوبی روبرو شد، اما انتقادهایی نیز به سمت آن روانه شد. اکنون کمپانی نینتندو برای کنسول جدید خود، نینتندو سوئیچ، این بازی را به شکل بهینه شده و با مودها و کاراکترهای جدیدتر در قالب بازی Mario Kart 8 Deluxe به بازار عرضه کرده تا خلأ یک بازی گروهی درجه 1 را برای کنسول خود پر کند.




اما نظر منتقدان درباره بازی Mario Kart 8 Deluxe چه بوده است؟

Telegraph 100

با بازگشت بخش Battle Mode و اصلاحات بازی، Mario Kart 8 Deluxe، بهترین و غنی‌ترین نسخه این سری است. شاید قیمت آن برای یک بازی ریمستر شده کمی زیاد باشد، اما آنقدر این بازی دارای جزئیات گوناگون هست که حتی قدیمی‌ترین طرفداران سری نیز نتوانند به آن ایراد بگیرند. این بازی، یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین بازی‌هایی است که برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه شده است.

Impulse Gamer 100

بازی Mario Kart 8 Deluxe را برای کنسول نینتندو سوئیچ حتما باید خرید. این بازی مسابقه‌ای برای همه، چه کارکشته چه معمولی و چه تازه‌کار قابل دسترس است. اگر به دنبال یک بازی مسابقه‌ای سرگرم کننده عالی برای کنسول سوئیچ هستید، بازی Mario Kart 8 Deluxe از هر نظر شما را راضی خواهد کرد.

Vooks 100

حتی اگر بازی Mario Kart 8 را بازی کرده باشید، بخش Battle Mode و بهینه سازی ظاهر بازی باعث می‌شود تا بار دیگر جذب آن شوید. نکته لذت بخش این است که اکنون می‌توانید بازی Mario Kart 8 را همه جا با خود داشته باشید و با دوستان خود بازی کنید. گرافیک روان بازی چشمگیر است و برای یک بازی قابل حمل، فراتر از حد انتظار است و ساندتراک جاز گونه بازی نیز هیچگاه کهنه نمی‌شود.

Forbes 100

این بهترین بازی Mario Kart است که تا کنون ساخته شده و عنوان عالی کنسول Wii U را تقریبا بی‌نقص کرده است.

M3 100

بازی Mario Kart 8 برای کنسول Wii U، بهترین بازی این سری بود و نسخه Deluxe آن، بهتر است. بخش Battle Mode که از نو طراحی شده، با مراحل سرگرم کننده و مکانیزم‌های جدید، هوشمندانه است. همچنین، بازی کردن این عنوان، خارج از خانه، دلیل کافی است که آن را خریداری کنید، حتی اگر آن را در کنسول Wii U تجربه کرده باشید.

Gameblog.fr 100

نسخه سوئیچ بازی Mario Kart، بهترین نسخه این سری است. بازی Mario Kart 8 بازی فوق‌العاده‌ای برای کنسول Wii U بود و اکنون بهره‌وری از ویژگی‌های کنسول سوئیچ، باعث بهتر شدن آن شده است.

Digital Spy 100

به دلیل این که بازی Mario Kart 8 Deluxe را می‌توانید در هر جایی بازی کنید، تجربه متفاوتی نسبت به بازی Mario Kart 8 است. بازی کردن، کار بسیار سرگرم‌کننده ای است و بازی کردن Mario Kart 8 Deluxe در هر جایی که بخواهید یکی از بهترین تجربه‌هاست، مخصوصا که می‌توانید آن را به صورت چند نفره بازی کنید.

IBTimes UK 100

بازی Mario Kart 8 Deluxe، بهترین بازی این سری را گرفته و آن را بهبود بخشیده است. این بازی ظاهر و گیم پلی بهتری دارد و ساندتراک بازی همچنان لذت بخش است و کامل شدن بخش جذاب Battle Mode تنها باعث شده تا با بازی بهتری مواجه باشیم.

US Gamer 100

بازی Mario Kart 8 Deluxe حکم یک دور افتخار را برای سری Mario Kart دارد. تنها مشکل بازی Mario Kart 8، بخش Battle Mode بود که نینتندو آن را در این بازی کامل کرده است. 48 مسیر، 42 کاراکتر، 8 زمین مبارزه، 5 مود مبارزه، ویژگی‌های چندنفره متعدد و توانایی بازی کردن در همه جا، باعث شده تا بازی Mario Kart 8 Deluxe، ارزش پولی را که برای آن می‌پردازید، داشته باشد.

Metro Game Central 100

این یکی از کامل ترین نسخه‌های یکی از بهترین بازی‌های چند نفره تاریخ با گستره وسیعی از مسیرها، کاراکترها و بهترین بخش Battle Mode از زمان کنسول SNES است.

Games Radar + 100

پس از سه سال این بازی همچنان یک کلاسیک است و مشکلات آن نیز رفع شده است. اگر شما کنسول سوئیچ دارید، حتما باید این بازی را بخرید، مخصوصا اگر تا کنون Mario Kart بازی نکرده‌اید.

Guardian 100

در حالی که بسیاری از گیمرها مشغول بهبود رکوردهای خود در Time Trial و رتبه آنلاین‌شان هستند، اما این بازی کاملا هدف دیگری دارد. بازی Mario Kart برای سرگرم شدن در کنار دوستان و خانواده است، بدون این که احتیاج به مهارت داشته باشید و بازی Mario Kart 8 Deluxe بهترین عنوان در این سری است.

Trusted Reviews 100

پس از بازی Breath of the Wild، بازی Mario Kart 8 Deluxe دیگر بازی مهم نینتندو سوئیچ است که باید خریداری کنید. این بازی، یکی از بهترین بازی‌های سری و یک پکیج کال است. با بازگشت با شکوه بخش Battle Mode، گرافیک بهتر و محتوای بیشتر و قابلیت بازی در همه جا، بعید است که طرفداری از این بازی راضی نباشد.

Nintendo Life 100

بازی Mario Kart 8 Deluxe بازی مسابقه‌ای بسیار خوبی است و از نسخه Wii U نیز زیباتر است و بخش Battle Mode باعث شده تا یک بازی درجه یک باشد.

God is a Geek 100

نسخه Deluxe بازی شاید اسم چندان خوبی نباشد، اما این بازی قطعا کامل‌ترین نسخه بازی Mario Kart 8 و یکی از بهترین بازی‌های کارت سواری است که تا کنون ساخته شده است.

The Sixth Axis 100

بازی Mario Kart 8 خود یک بازی کارت سواری عالی برای کنسول Wii U بود و نینتندو توانسته آن را بهتر نیز بسازد. بخش Battle Mode کاملا بهبود پیدا کرده و عمق بیشتری برای کهنه‌کاران و سادگی بیشتری برای تازه‌کاران دارد و آنقدر به بازی Mario Kart 8 Deluxe توجه شده که فراتر از یک پورت کنسول سوئیچ باشد. بازی Mario Kart 8 Deluxe بهترین در سبک خود است و می‌توانید آن را در مترو نیز بازی کنید.

Cheat Code Central 100

پول‌های خود را برای بازی Mario Kart 8 Deluxe جمع کنید، زیرا این بهترین بازی Mario Kart است.

Switch Player 96

این بازی برای هر دارنده کنسول سوئیچ که به دنبال سرگرم شدن است و آن را در Wii U نخریده، ضروری است. با این مقدار محتوا، قطعا با کامل‌ترین نسخه Mario Kart روبرو هستیم و بعید است که بازی بهتری از آن پیدا کنیم.

V games 95

بازی Mario Kart 8 Deluxe کامل‌ترین بازی Mario Kart است. اما اگر این بازی را روی Wii U بازی کرده‌اید؟ لازم است که آن را دوباره خریداری کنید؟ اگر به بخش Battle Mode جدید، کاراکترهای جدید و تمام DLCهای بازی اهمیتی نمی‌دهید، خیر. در غیر این صورت، اگر به این ویژگی‌های جدید اهمیت می‌دهید یا بازی را تا کنون بازی نکرده‌اید، پس با بهترین بازی Mario Kart تاریخ روبرو هستید و حتما باید آن را بازی کنید.

Digital Chumps 95

بازی Mario Kart 8 Deluxe، پس از بازی Zelda: Breath of the Wild بهترین بازی است که می‌توانید برای کنسول نینتندو سوئیچ پیدا کنید. اگر Mario Kart 8 را روی Wii U بازی نکردید، پس حتما باید آن را خریداری کنید، زیرا بهترین بازی کنسول سوئیچ است. اگر بازی اصلی را بازی کرده‌اید، به یاد داشته باشید که این کامل‌ترین و بهترین نسخه بازی Mario Kart است.

Gamer 95

این زیباترین و جذاب‌ترین بازی Mario Kart است که تا کنون درست شده است. این بازی برای هر دارنده کنسول سوئیچ ضروری است، حتی اگر قبلا آن را روی Wii U بازی کرده باشید.

Atomix 95

بازی Mario Kart 8 Deluxe کامل‌ترین نسخه یکی از بهترین بازی‌های کمپانی نینتندو است. شما حتما باید آن را بازی کنید.

The Games Machine 95

نسخه سوئیچ بازی Mario Kart 8 به شدت سرگرم‌کننده و هیجان انگیز و کامل‌ترین مجموعه از تمام ویژگی‌های مثبت این سری است. اگر کنسول جدید نینتندو را خریده‌اید، پس در خرید این بازی تعلل نکنید. اگر کنسول سوئیچ را نخریده‌اید، بهتر است به فکر خریدن آن باشید.

IGN Italia 95

این بهترین بازی Mario Kart است که تا کنون عرضه شده و بخش Battle Mode نیز سرانجام درست شده است. بازی کردن Mario Kart 8 Deluxe در همه جا و همه وقت، فوق‌العاده باارزش است.

3D Juegos 95

خرید بازی Mario Kart 8 Deluxe برای همه دارندگان کنسول نینتندو سوئیچ اجباری است. این بازی پر از محتوا و کامل‌ترین بازی این سری است.

Meristation 95

بازی Mario Kart 8 Deluxe بهترین بازی از باارزش‌ترین فرانچایز گیمینگ است. بازی از هر نظر بی‌نقص است و یکی از کامل‌ترین تجربه‌های مسابقه‌ای آرکید است. حالت قابل حمل آن نیز عالی است و بازی تقریبا کامل است.

Destructoid 95

بازی Mario kart 8 Deluxe بهترین نسخه این سری و بی‌رقیب است. این بازی ظاهر بهتر و محتوای بیشتری دارد و همه جا می‌توانید آن را بازی کنید و ممکن است فروش آن از نسخه Wii U نیز بیشتر شود.

Vandal 94

این بهترین و کامل‌ترین نسخه بازی Mario Kart تا کنون است و به زیبایی روی کنسول سوئیچ کار می‌کند. تمام محتویات جدید خوب هستند و اگر این بازی را برای کنسول Wii U نخریده‌اید، آن را برای سوئیچ از دست ندهید.

Inside Gamer 93

این بهترین بازی Mario Kart است و اگر چه تنها نسخه اصلی را اصلاح کرده، اما روی سوئیچ بسیار زیباست.

Multiplayer 93

کمپانی نینتندو با هوشمندی، ساخت دنباله Mario Kart 8 را به تعویق انداخته و این بازی را ساخته است. بازی Mario Kart 8 Deluxe بهترین عنوان در این سری است و قابل حمل بودن سوئیچ نیز باعث شده تا بخش چند نفره از همیشه بهتر باشد.

Game Informer 93

بازی Mario Kart 8 Deluxe نسخه بازسازی شده بازی ستایش شده سه سال پیش است اما با محتوای جدید و رفع بزرگ‌ترین ایراد نسخه اصلی، بهترین بازی مسابقه‌ای نینتندو نیز هست. بخش Battle Mode بهتر از همیشه بازگشته و ترکیب آن با دیگر ویژگی‌های بازی Mario Kart 8 باعث شده تا با یکی از بهترین بازی‌های کنسول سوئیچ روبرو باشیم.

IGN 93

یک بازی که مانند نسخه اصلی خود عالی است. این بازی همچنان مانند سال 2014 زیبا و اعتیاد آور است. این بازی بهترین نسخه در سری است و تمام محتوای مورد نیاز شما را دارد. گیمرهای قدیمی از دیدن بخش Battle Mode اصلاح شده و 5 روش جدید برای بازی هیجان زده خواهند شد. هرچند بخش آنلاین بهتر نشده اما بقیه ویژگی‌های بازی عالی است.

Game Crate 90

بازی Mario Kart 8 Deluxe یکی از کامل‌ترین بازی‌های Mario Kart است. این بازی کامل‌ترین مجموعه کاراکترها، مقدار زیادی مسیر مسابقه و مودهای بازی است و گرافیک بهبود یافته و کامل‌ترین گیم پلی است. این بازی برای همه دارندگان کنسول سوئیچ ضروری است.

The Jimquisition 90

این بهترین بازی است که تا کنون برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه شده است و هیچوقت از بازی با آن خسته نمی‌شوید. این همان عنوانی است که کنسول سوئیچ به آن نیاز داشت.

Hardcore Gamer 90

بازی Mario Kart 8 Deluxe تمام ویژگی‌های خوب نسخه Wii U را گرفته با اعمال اصلاحاتی، آن را بهبود بخشیده است. از بخش Battle Mode بهبود یافته تا کاراکترها و ویژگی‌ههای جدید، همه باعث شده‌اند تا نسخه Deluxe، فراتر از یک پورت معمولی باشد. اگر بازی Mario Kart 8 را بازی نکرده‌اید و کنسول سوئیچ را خریداری کرده‌اید، پس به این بازی نیاز دارید و اگر آن را روی Wii U بازی کرده‌اید، باز هم باید این بازی را خریداری کنید زیرا این کامل‌ترین نسخه بازی است. چه هنگام مسابقه چه هنگام از سر راه برداشتن رقیبان، بازی Mario Kart 8 Deluxe، یک بازی کامل برای آرشیو کنسول سوئیچ و بهترین بازی Mario Kart تا به امروز است.

EGM 90

با ظاهری جدید و برخی اصلاحات، بازی Mario Kart 8 Deluxe کامل‌ترین نسخه از یک بازی بسیار خوب است. پیچیدن هوشمندانه که به صورت پیش فرض کمی عجیب است، یک نعمت برای افرادی است که با بچه‌ها یا افراد بی‌تجربه بازی می‌کنند و بخش Battle Mode اصلاح شده، چاله‌ای را در قلب بازی پر می‌کند. البته، کمبود مسیر و محتوا برای افرادی که نسخه Wii U را بازی کرده‌اند، ممکن است کمی زننده باشد.

Twinfinite 90

توانایی بازی کردن این بازی در همه جا یک نقطه مثبت بزرگ برای بازی است و محتوای جدید بسیاری نیز به آن افزوده شده است. اما این یک بازی Mario Kart جدید نیست. اگر ساعت‌ها پای Wii U نشسته‌اید و این بازی را بازی کرده‌اید، چیز جدیدی در نسخه Deluxe نخواهید یافت. اما در کل، بازی Mario Kart 8 Deluxe، کامل‌ترین نسخه و یکی از بهترین نسخه‌های بازی است.

True Gaming 90

بازی Mario Kart 8 Deluxe نسخه کاملی است که محتویات جدیدی را به یک بازی عالی اضافه کرده است. این بازی سرشار از محتوا و به شدت سرگرم کننده است و نباید در خرید آن تعلل کرد.

ZTGD 90

ارزش بازی Mario Kart 8 Deluxe دیوانه کننده است. مسیرها، مودها و محتوای جدید بازی، بی‌رقیب هستند. اما هیچ کدام از آن‌ها، نسبت به نسخه Wii U بازی جدید نیستند. فاکتور مهم دیگر این است که کنسول سوئیچ به غیر از بازی Zelda، عنوان جالب توجه دیگری ندارد و بازی Mario Kart 8 Deluxe به شدت چشمگیر است. در کل بازی بسیار سرگرم کننده و همین دلیل اصلی برای خریدن بازی است.

F Nintendo 90

بهترین بازی سری Mario Kart با نام Mario Kart 8 Deluxe برای کنسول سوئیچ با اعمال بهبودهای فراوانی دوباره بازگشته است. اگر محتوای بی‌شمار بازی کافی نیست، بازگشت دوباره بخش Battle Mode به صورت اصلاح شده و گرافیک بهبود یافته بازی، شما را راضی خواهند کرد.

Nintendo Enthusiast 90

در کل، بازی Mario Kart 8 Deluxe یک پکیج عالی است. تمام DLCها و بخش Battle Mode به علاوه بازی اصلی باعث شده‌اند تا بازی Mario Kart 8 Deluxe، ارزش پولی را که برای آن می‌پردازید، داشته باشد. اما، اگر بازی اصلی را خریداری کرده بودید، شاید از دیدین این بازی و قیمت آن ناامید شوید. قیمت آن برای یک بازی ریمستر شده کمی زیاد است و بخش Battle Mode برای خرید دوباره بازی کافی نیست. اما به عنوان یک بازی مستقل، بازی Mario Kart 8 Deluxe یک بازی عالی برای کنسول نینتندو سوئیچ است. گرافیک نسخه Deluxe زیباست و مودهای آن بسیار متنوع و گیم پلی کارت سواری بازی عالی است و تا ماه‌ها مشغول آن خواهید شد.

Level Up 90

اگر نسخه اصلی بازی را بازی کرده‌اید و از طرفداران پر و پا قرص سری Mario Kart نیستید، دلیلی برای خریدن بازی Mario Kart 8 Deluxe وجود ندارد. زیرا اگر چه بخش Battle Mode اصلاح شده اما این مقدار پول برای یک مود جدید و کاراکترهای جدید زیاد است. اما اگر کنسول Wii U نداشته‌اید و نینتندو سوئیچ اولین کنسول نینتندو شماست، پس در خرید بازی Mario Kart 8 Deluxe تعلل نکنید. این بازی در کنار بازی Breath of the Wild، بهترین بازی‌های کنسولی هستند.

XGN 90

بازی Mario Kart 8 Deluxe نسخه بهبود یافته بازی Mario Kart 8 است که در سال 2014 برای کنسول Wii U عرضه شد. بازی Mario Kart 8 Deluxe به خوبی نسخه Wii U است و حتی بخش battle Mode را کاملا بازسازی کرده است.

Pocket Gamer 90

این شاید بازی Mario Kart 9 نباشد، اما بازی Mario Kart 8 Deluxe بهترین بازی سری است و یک قدم رو به جلو برای بازی‌های توجیبی و چند نفره است.

Gaming Trend 90

بازی Mario Kart 8 Deluxe بسیار خوب است و ماهیت قابل حمل آن کاملا مناسب کنسول سوئیچ است. شاید ویژگی جدید قابل توجهی به بازی اضافه نشده باشد، اما کاراکترهای جدید و بخش به شدت سرگرم کننده Battle Mode باعث شده‌اند تا یک پکیج به شدت چشمگیر پیش روی ما باشد.

Spazio Games 90

بازی Mario kart 8 Deluxe روی کنسول سوئیچ، بزرگ‌تر، بامزه‌تر و زیباتر از نسخه اصلی است.

Eurogamer Italy 90

بازی Mario Kart 8 Deluxe تنها یک بازسازی نیست، بلکه بهترین بازی در این سری است. نسخه بازسازی شده بخش Battle Mode، این بازی وسوسه کننده را کامل کرده، اما برگ برنده اصلی، قابلیت بازی کردن در همه جاست. این بازی روی نمایشگر 6.2 اینچی سوئیچ عالی به نظر می‌رسد و بس از بازی Zelda: Breath of the Wild، این دومین بازی خوب کنسول سوئیچ است.

Cubed 3 90

با اصلاحات بیشتر و تمام DLCها و همچنین رفع ایرادات بازی، نینتندو موفق شده تا بهترین تجربه بازی Mario Kart را به همه ارائه کند.

Shack News 90

این یک عنوان جدید و عالی برای کنسول Switch است که به خوبی توانسته از ویژگی اصلی این کنسول بهره ببرد. این بازی محتوای جدیدی ارائه کرده و مشکلات بازی اصلی را نیز برطرف کرده است. بازی Mario Kart 8 یک بازی عالی بود و بازی Mario Kart 8 Deluxe از آن هم بهتر است.

App Trigger 90

بازی Mario Kart 8 Deluxe، کامل‌ترین نسخه این بازی مسابقه‌ای است. کاراکترهای جدید، آیتم‌های جدید، بازگشت دوباره بخش Battle Mode و تمام مسیرهای بازی در این پکیج قرار دارند تا بتوانید با دوستان خود، در خانه یا در ماشین، آنلاین یا آفلاین بازی کنید.

Hobby Consolas 90

به نظر می‌رسد که کنسول نینتندو سوئیچ برای بازی Mario Kart 8 Deluxe ساخته شده است. مسابقات سرگرم‌کننده و بخش چند نفره، چه به صورت 8 نفره آفلاین یا 12 نفره آنلاین، لذت بخش است. اما تنها پیشرفت بازی نسبت به نسخه Wii U، شش کاراکتر جدید، آیتم‌های جدید و بخش battle mode هستند که کافی نیستند.

Games Beat 90

این روش صحیح بازسازی یک بازی قدیمی است. تلاشی که می‌توانست تنها بهانه‌ای برای پول گرفتن از طرفداران نینتندو باشد، اکنون تبدیل به کامل‌ترین بازی Mario Kart شده است. مسابقات به خوبی نسخه Wii U هستند اما بخش battle Mode این بازی را کامل کرده است و محتوای جدیدی از قبیل تمام DLCها و کاراکترهای جدید به بازی اضافه شده‌اند. بازی Mario Kart 8 Deluxe، یک عنوان عالی برای کنسول سوئیچ است.

Game Rant 90

این بازی فقط کامل‌ترین نسخه Mario Kart 8 نیست، بلکه مسیر جدیدی برای عناوین آتی این سری ایجاد کرده است.

Game Spot 90

این همان بخش Battle Mode متنوع و هیجان انگیزی است که بازی Mario Kart 8 به آن نیاز داشت.

Digitally Downloaded 90

شاید بازی کامل نباشد، اما این مسئله در برابر محتوایی که بازی به شما ارائه می‌کند، به چشم نمی‌آید. این یک نسخه ریمستر شده عالی است.

IGN Spain 90

یک بازی عالی که همچنان مانند سه سال قبل خوب است و اکنون تمام DLCهای بازی نیز در آن وجود دارد و گیم پلی نیز بهتر شده است. اگر Mario Kart 8 را بازی نکرده‌اید، حتما باید بازی Mario Kart 8 Deluxe را خریداری کنید.

Jeux Actu 90

با محتوای بیشتر، بازی Mario Kart 8 Deluxe می‌تواند گیمرها را وسوسه کند که آن را برای کنسول سوئیچ خود بخرند. مخصوصا که بخش Battle Mode و بازی کردن آن در همه جا یک نعمت است.

Stevivor 90

بازی Mario Kart 8 Deluxe یک عنوان عالی و لذت بخش است که با اصلاحاتی کوچک، از نسخه Wii U بازی پیشی گرفته است.

We Got This Covered 90

بخش بهبود یافته Battle Mode باعث شده تا کودک درون گیمرها بیدار شود. بخش چند نفره اصلاح شده مانند همیشه عالی است و توانایی بازی کردن آن در همه جا، مانند به حقیقت پیوستن یک رویا است.

Attack of the Fanboy 90

بازی Mario Kart 8 Deluxe از همه بازی‌های این سری زیباتر و بهتر است.

CG Magazine 90

بازی Mario Kart 8 یکی از بهترین بازی‌های این فرانچایز است و بهتر بود که برای کنسول سوئیچ، یک بازی جدید ساخته می‌شد. اما بازی Mario Kart 8 Deluxe عالی و سرشار از محتواست.

COG Connected 89

بازی Mario Kart 8 Deluxe یکی از بهترین تجربه‌های چند نفره نینتندو در سال‌های اخیر است. گرافیک بهبود یافته، شامل شدن تمام DLCها و کاراکترهای جدید و بازگشت بخش Battle Mode، باعث شده‌اند تا این بازی، انتخاب اول شما برای سرگرمی باشد.

WCC Fetch 88

این بهترین نسخه بهترین بازی کارت سواری است که تا کنون ساخته شده است. اگر از کهنه‌کاران بازی Mario Kart 8 هستید، شاید این بازی شما را جذب نکند، اما گیمرهای جدید و دوست داران بازی‌های چند نفره، تا ساعت‌ها از آن لذت خواهند برد.

Area Jugones 85

بازی Mario Kart 8 با پسوند Deluxe بازگشته و ویژگی‌های جدیدی را به این بازی سرگرم کننده اضافه کرده است. کنسول نینتندو سوئیچ باعث شده تا گرافیک و گیم پلی بازی بهتر شوند و این، یکی از بهترین بازی‌های Mario Kart است که تا کنون ساخته شده است.

Critical Hit 85

با گرافیک و سادگی و محتوای بیشتر و بخش Battle Mode متحول شده، نینتندو یک شاهکار در زمینه ریمستر کردن بازی‌های قدیمی ارائه کرده و این بهترین بازی Mario Kart است.

Nintendo World Report 85

بازی Mario Kart 8 Deluxe به خوبی قابلیت‌های چند نفره کنسول سوئیچ را نمایش می‌دهد اما محتوای زیادی به بازی ساده کنسول Wii U اضافه نمی‌کند. اگرچه محتوای جدید، بالاخص، بخش Battle Mode متحول شده آن جذاب هستند. در کل، این بازی همچنان جذاب است.

Post Arcade 85

بازی Mario Kart 8 عالی بود و بازی Mario Kart 8 Deluxe نسخه کامل آن است. اما خرید این بازی برای کسانی که نسخه اصلی را بازی کرده‌اند، چندان توجیه پذیر نیست.

Game Revolution 80

بازی Mario Kart 8 Deluxe کامل ترین نسخه کامل‌ترین فرانچایز کارت سواری است که دیگر به قدرت پایین Wii U محدود نیست و خانه دوگانه جدیدی پیدا کرده است. البته همه به خرید این بازی ترغیب نمی‌شوند اما اگر بازی Mario Kart 8 را بازی نکرده‌اید، این بازی را از دست ندهید.

Dual Shockers 80

در نهایت بازی Mario Kart 8 Deluxe یک بازی Mario Kart شگفت انگیز است. بخش Battle Mode به روز شده و قابلیت‌های کنسول سوئیچ به کمک بازی آمده‌اند تا با کامل‌ترین نسخه این سری روبرو باشیم. اما، این بازی محتوای چندانی برای قدیمی‌های سری ندارد.

 

بازی Mario Kart 8 Deluxe از وبسایت متاکریتیک امتیاز 92 را گرفته است.

 

برای خرید بازی به اینجا مراجعه کنید.

برچسب ها: بازی mario Kart 8 Deluxe
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.