نام بازی جدید Assassin’s Creed مشخص شد + جزئیات جدید در مورد بازی

نام بازی جدید Assassin’s Creed مشخص شد + جزئیات جدید در مورد بازی

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
6 سال و 11 ماه و 17 روز پیش

شایعات درباره بازی جدید Assassin’s Creed که امسال پس از یک سال وقفه دوباره باز خواهد گشت، بیش از همیشه به گوش می‌رسد. جدیدترین شایعه درباره بازی، اشاره می‌کند که این عنوان، همانند بازی Assassin’s Creed Syndicate دارای دو شخصیت مرد و زن خواهد بود.

همچنین، پیش از این شنیده بودیم که بازی جدید، Assassin’s Creed Empire نام خواهد داشت و داستان آن در مصر رخ خواهد داد.

اما به تازگی، وبسایت WWG به نقل از کمپانی Ubisoft اعلام کرده که جدیدترین بازی سری Assassin’s Creed، در نمایشگاه E3 رونمایی خواهد شد و نام آن، Assassin’s Creed Origins خواهد بود.

بنا به این گزارش، بازی دارای یک دنیای باز بسیار وسیع و بزرگ در مصر خواهد بود و داستان اولین فرقه حشاشین را روایت خواهد کرد. در این بازی، توسعه کاراکتر با داستان ارتباط نخواهد داشت و حتی گفته می‌شود که مانند بازی Skyrim، گیمر می‌تواند آزاده در دنیای بازی بگردد و به داستان نپردازد. حتی گفته می‌شود که نقشه بازی، بزرگ‌تر از مصر بوده و شامل یونان باستان نیز خواهد شد.

ظاهرا، کشتی‌ها و نبردهای دریایی نیز بخشی از گیم پلی بازی خواهند بود و داستان بازی در ارتباط با کنوت، ملکه مصر و همسر شاه یوناس، آخرین پادشاه از دودمان پنجم مصر باستان است.




آزادی عمل و گشت و گذار آزادانه، کاملا بر خلاف جریان همیشگی بازی‌های این فرانچایز خواهد بود و گفته می‌شود که بازی Assassin’s Creed Origins، بزرگ‌ترین بازی این فرانچایز است.

در هر صورت، این بازی در نمایشگاه E3 2017 معرفی خواهد شد و احتمالا در ماه اکتبر شاهد عرضه آن خواهیم بود.




تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها

برچسب ها: بازی Assassin's Creed Origins
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.