نبرد برای عدالت؛ جدیدترین بازی‌های هفته

نبرد برای عدالت؛ جدیدترین بازی‌های هفته

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
6 سال و 11 ماه و 17 روز پیش

بازی Injustice 2، مهم‌ترین بازی این هفته است. پس از اکران چند فیلم از مجموعه کامیک‌های DC، تب قهرمانان این فرانچایز در اوج خود است و بازی Injustice 2 در بهترین زمان ممکن عرضه می‌شود تا گیمرها بتوانند به نقش بتمن و سوپرمن و دیگر قهرمانان نامی DC با هم دست و پنجه نرم کنند. سازنده بازی نیز استودیو NetherRealm است که آخرین بازی آن‌ها، Mortal Kombat X، همچنان یکی از بهترین بازی‌های این نسل است.

بازی The Surge از دیگر بازی‌های جدید این هفته است که که در چند وقت اخیر، با تبلیغات و تریلرهای خود توانسته ما را هیجان زده کند. بسیاری که بازی را از نزدیک تجربه کرده‌اند، آن را به عنوان Dark Souls با پس زمینه علمی تخیلی توصیف کرده‌اند و اگر سازندگان کار خود را درست انجام داده باشند و بازی حتی ذره‌ای از کاریزمای Dark Souls را داشته باشد، حتما با یک بازی اکشن نقش آفرینی متفاوت و جذاب مواجه خواهیم بود.




در این هفته، DLC به شدت مورد انتظار بازی Call of Duty: Black Ops III نیز عرضه می‌شود. این DLC با نام Zombie Chronicles، شامل 8 نقشه ریمستر شده بازی‌های Call of Duty است که به دست استودیو Tryarch ساخته شده‌اند. در حال حاضر، این DLC تنها برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه می‌شود و ماه دیگر به اکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی می‌رود.




دیگر DLC جدید این هفته نیز Shadow and Might نام خواهد داشت که که برای بازی For Honor عرضه خواهد شد تا شاید بار دیگر نام این بازی را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

کنسول نینتندو 3DS نیز شاهد بازی نقش آفرینی جدیدی از سری Fire Emblem خواهد بود و بازی Thumper نیز برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود. Cooking Mama نیز دیگر بازی جدید کنسول 3DS است.

این هفته برای هدست واقعیت مجازی PSVR نیز هفته مهمی خواهد بود. علاوه بر عرضه بازی شوتر اول شخص Farpoint برای این هدست، که اولین بازی انحصاری بزرگ این هدست و پلتفرم واقعیت مجازی است، کمپانی سونی کنترلر جدید خود را به نام Aim Controller عرضه خواهد کرد که برای واقعیت مجازی ساخته شده است.

فراموش نکنیم که در روز جمعه نیز بازی Shadow Warrior 2، پس از ماه‌ها به کنسول پلی استیشن 4 می‌آید و دارندگان این کنسول می‌توانند از این بازی اول شخص فانتزی اکشن بسیار سرگرم کننده که یادآور فیلم‌های اکشن دهه هشتادی است، لذت ببرند.




از بازی‌های مستقل نیز می‌توان به بازی‌های Portal Knight و Endless Space 2 اشاره کرد تا علاقه مندان بازی‌های مستقل نیز این هفته بیکار نمانند.

لیست کامل جدیدترین بازی‌های هفته را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

سه شنبه، 26 اردیبهشت

Injustice 2 (PS4, Xbox One)

The Surge (PC, PS4, Xbox One)

Farpoint (PSVR)

PlayStation VR Aim Controller (PSVR)

Call of Duty: Black Ops 3 – Zombie Chronicles DLC (PS4)

For Honor – Shadow and Might DLC (PC, PS4, Xbox One)

ACA NeoGeo Over Top (PS4)

Akiba’s Beat (PS4, Vita)

Bailo Latino (PS4)

Deemo: The Last Recital (Vita)

Future Unfolding (PS4)

Hakuoki: Kyoto Winds (Vita)

Operation Babel: New Tokyo Legacy (PS4, Vita)

Seasons After Fall (PS4, Xbox One)

Tango Fiesta (PS4)

چهارشنبه، 28 اردیبهشت

Black & White Bushido (PS4)

Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas (Vita)

پنجشنبه، 29 اردیبهشت

Reservoir Dogs: Bloody Days (PC)

Thumper (Switch)

Cooking Mama: Sweet Shop (3DS)

جمعه، 30 اردیبهشت

Shadow Warrior 2 (PS4)

Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia (3DS)

Endless Space 2 (PC)

Chroma Squad (PS4)

Mayan Death Robots (Xbox One)

Nongünz (PC)

Portal Knights (PC, PS4, Xbox One)

Skylar & Plux: Adventures on Cover Isalnds (PC, PS4, Xbox One)

 

برای خرید بازی Injustice 2، Call of Duty Black Ops III و For Honor می‌توانید به صفحه اصلی وبسایت ما مراجعه کنید و منتظر عرضه دیگر بازی‌ها از ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها باشید.


تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها

برچسب ها: بازی جدید
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.