نحوه ثبت نام در وبسایت Pspro

نحوه ثبت نام در وبسایت Pspro

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 10 ماه و 25 روز پیش

شما برای خرید، پرسش درباره کالاها یا نظردهی درباره محصولات در فروشگاه اینترنتی PSPro ابتدا باید یک حساب کاربری داشته باشید. در ادامه، مراحل ثبت‌نام را بررسی می‌کنیم:


1.     در هر صفحه از وبسایت PSPro که باشید، با مراجعه به گوشه سمت راست پنجره خود، می‌توانید گزینه ثبت نام در سایت را مشاهده کنید. برای آغاز ثبت نام روی آن کلیک کنید.

 


2.     شما اکنون در صفحه اطلاعات اولیه قرار دارید و باید آن را با دقت پر کنید. توجه کنید که جزئیات سفارش شما به ایمیل و شماره موبایل شما فرستاده می‌شود.

 


3.     پیشنهاد می‌کنیم که گزینه «عضویت در خبرنامه» را روی «بله» قرار دهید تا از آخرین تخفیف‌ها و اخبار وبسایت PSPro مطلع شوید. در پایان، با زدن روی عبارات «حفظ حریم شخصی» و «شرایط و قوانین»، قوانین استفاده از سایت را مطالعه کنید و سپس تیک مربوط به آن‌ها را بزنید. اکنون گزینه «ثبت نام» را بزنید.

 


4.     پس از پایان ثبت نام، با این تصویر مواجه می‌شوید. برای خرید از سایت ابتدا باید اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل کنید. روی گزینه «تکمیل حساب کاربری» بزنید.

 


5.     این پنل کاربری شما در وبسایت PSPro است. شما باید حداقل یک آدرس برای ارسال سفارشات معرفی کنید. روی گزینه «آدرس‌های شما» بزنید.

 


6.     این صفحه آدرس‌های شما را نشان می‌دهد. برای ثبت آدرس جدید، روی گزینه «افزودن آدرس جدید» را بزنید.

 



7.     در این صفحه باید نام فردی که سفارش را دریافت می‌کند و جزئیات آدرس خود را وارد کنید. در قسمت آدرس نیازی به ذکر نام شهر نیست، آن را می‌توانید در کادر بعدی وارد کنید. در وارد کردن کد پستی خود دقت کنید و سپس استان محل دریافت سفارش را از لیست استان‌ها انتخاب کنید. با گذاشتن گزینه «آدرس پیش‌فرض» روی «بله» این آدرس به صورت خودکار به عنوان آدرس دریافت محصول شناخته می‌شود. در پایان گزینه «ذخیره آدرس» را کلیک کنید.

 


8.     اکنون مشاهده می‌کنید که آدرس شما در سایت ثبت شده است و می‌توانید به خرید از سایت بپردازید.

 

پس از ثبت نام در سایت PSPro شما می‌توانید در هر زمانی با استفاده از هر دستگاه تنها با شماره موبایل خود وارد وبسایت شوید و خرید کنید. اگر در هر مرحله از ثبت نام با مشکل مواجه شدید یا سوالی درباره ثبت نام و استفاده از خدمات سایت داشتید، می‌توانید از پشتیبانی آنلاین وبسایت PSPro استفاده کنید.

برچسب ها: آموزش
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.