نمایش بازی The Last of us Part II در برنامه State of Play تایید شد

نمایش بازی The Last of us Part II در برنامه State of Play تایید شد

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
4 سال و 7 ماه و 5 روز پیش

تاکنون شایعات بسیاری درباره برنامه State of Play سونی منتشر شد که به تاریخ برگزاری و بازی‌هایی به نمایش درآمده در آن اشاره می‌کردند. اما ناتی داگ حضور بازی The Last of us Part II را در این برنامه تایید کرده است. البته پیش از این نیز شایعاتی فاش شده بود که این عنوان در اوایل 2020 منتشر خواهد شد و سونی نیز در State of Play نمایش جدیدی به اجرا درمی‌آورد.

 

حال به نظر می‌رسد در این برنامه نمایش جدید بازی The Last of us Part II را مشاهده خواهیم کرد و نباید مدت زمان طولانی برای دریافت اطلاعات این بازی به خصوص تاریخ انتشار منتظر باقی ماند. نیل دراکمن (Neil Drukmann) یکی از مدیران اصلی پروژه ساخت نسخه دوم بازی The Last of us طی پستی در توییتر به صورت مستقیم خبر از حضور The Last of us Part II در State of Play داده است.

 

گویی باید در همین برنامه شاهد اعلام تاریخ انتشار باشیم و انتظار یک نمایش مفصل گیم پلی داریم. دراکمن با توییت جدید به شایعه‌ها پایان داد و تایید کرد که قرار است شاهد یک نمایش جذاب با اطلاعاتی خاص از بازی The Last of us Part II در این برنامه باشیم.

 

گفته می‌شود بازی‌های Concrete Genie و بازی MediEvil هم در این برنامه نمایش خواهند داشت. حتی احتمال نمایش بازی Ghost of Tsushima هم وجود دارد.

برچسب ها: the last of us 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.