نویسنده ‌Batman خبر از ساخت قسمت جدید این بازی داد

نویسنده ‌Batman خبر از ساخت قسمت جدید این بازی داد

محمد مهدی مبارکی محمد مهدی مبارکی
4 سال و 7 ماه و 5 روز پیش

همانطور که می‌دانید، در هفته‌ای که گذشت، کمپانی Warner Bros. هشتادمین سالگرد خلق بتمن را جشن گرفت. جشنی که همراه شد با عرضه رایگان مجموعه‌ای از بازی‌های Batman Arkham در فروشگاه Epic Game. همچنین لوگویی از بتمن در توییتر منتشر شد که شایعاتی مبتنی بر معرفی قسمت جدیدی از بازی بتمن را بین بازیبازان به زبان انداخت.

 

در این بین، اسکات اسنایدر با دوباره-توییت کردن این توییت، از طرفداران خواست تا برای خبر مهمی آماده شوند. وی مدعی است که بازی جدید استودیو WB Montreal، قسمت جدید بتمن خواهد بود که به نام بازی The Court of Owls در دست ساخت قرارد دارد. به نظر می‌رسد در بازی The Court of Owls شاهد گروه‌های مخفی و سازمان‌دهی شده مجرمانه خواهیم بود که داستان آن توسط خود اسنایدر و گرگ کاپولو (Greg Capullo) نوشته شده است.

 

نکته جالب، اتفاقات بعد از این توییت است. اسنایدر به سرعت توییت خود را پاک کرد که می‌تواند به خاطر معرفی زودهنگام بازی جدید توسط نویسنده باشد. شایعاتی وجود دارد که بازی Batman جدید، در جریان رویداد State of Play به صورت رسمی معرفی می‌شود؛ اما هنوز از سوی Warner Bros. بازتابی نسبت به این صحبت منتشر نشده است.

 

شایان ذکر است که امسال در رویداد State of Play، سونی قرار است نمایشی از بازی The Last of Us 2 را بعد از مدت‌ها انتظار به تصویر بکشد. رویداد State of Play، دوشنبه (دوم مهر)، ساعت 23:30 به وقت ایران، به صورت زنده پخش می‌شود.

برچسب ها: Batman
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.