نینتندو Labo چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

نینتندو Labo چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

تیم Pspro تیم Pspro
6 سال و 2 ماه و 28 روز پیش

روز ۱ اردیبهشت سال آینده، زمانی‌است که دارندگان کنسول سوییچ می‌توانند از تجربه تعاملی جدید شرکت نینتندو استفاده کنند و جدیدترین محصول این شرکت را خریداری نمایند. اما Labo چیست ؟‌

احتمالا با لوازم خانگی IKEA آشنایی دارید. لوازمی که باید توسط خود کاربر سرهم شده و شرکت سازنده دخالتی در این روند ندارد. شرکت نینتندو با الهام از این متد، Labo را معرفی کرده است. این تکه‌های مقوا بی جان، می‌توانند تجربه بازی با کنسول سوییچ را ارتقا داده و میزان سرگرم کنندگی این کنسول را افزایش دهند.




شما می‌توانید با استفاده از این مقواها یک کیبورد موسیقی، چوب ماهیگیری، دسته و پدال موتورسیکلت، خانه یا یک خودرو را بسیازید و با استفاده از بازی‌های تعبیه شده در این بسته ها، جلوه‌ی دیگری از دنیای سرگرم کننده نینتندو را تجربه کنید.

برای مثال می‌توانید کنترلر‌های Joy-Con را درون خودرو قرار داده و با استفاده از ویبره این کنترلرها،‌ آن‌را به حرکت دربیاورید. یا این‌که کنترلر‌ها را در قلاب ماهی‌گیری خود قرار داده و با استفاده از صفحه نمایش کنسول به ماهیگیری مشغول شوید.




شرکت نینتندو با معرفی این اسباب‌بازی تعاملی، صنعت سرگرمی را یک قدم به جلو برده است. صنعتی که همه‌ی شرکت‌های حاضر در آن درگیر بالا بردن جزئیات گرافیکی و استفاده از حداکثر قدرت سخت افزاری آن هستند. اما شرکت نینتندو هیچ زمانی به قدرت سخت‌افزاری توجهی نداشته است و بیشتر به دنبال خلق تجربه‌ای لذت بخش بوده است. مهم نیست که یک کودک باشید یا بزرگسال، بدون شک نینتندو Labo می‌تواند شما را تا مدت‌ها سرگرم کند. چه چیزی بهتر‌ از این که یک تکه مقوا را فشار دهید و کنسولتان برای شما پیانو بزند؟




شرکت نینتندو این ابزار آلات جدید را Toy-Con نامیده است و آن‌ها را در دو بسته Robot Kit و Variety Kit به بازار عرضه خواهد کرد. بسته اول شامل یک ربات بسیار پیچیده است که در صورت سر‌هم شدن و نصب بازی مربوط به آن، شما را تبدیل به یک ترنسفرمر خواهد کرد. بسته دوم نیز شامل پنج اسباب بازی مختلف می‌شود. با استفاده از بسته دوم می‌تواند خانه،موتور سیکلت، قلاب ماهیگیری، خانه و پیانو را بسیازید و با استفاده از بازی‌های تعبیه شده در این بسته، به تعامل با کنسول خود بپردازید.

البته فراموش نکنید که شرکت نینتندو تنها راه را به دیگر فعالان صنعت‌ بازی‌سازی نشان داده است و از این پس باید منتظر تجربه‌های خلاقانه جدید در رابطه با Toy-Con ها باشیم. قیمت این محصول 70 دلار خواهد بود.


منبع: لوکتو

برچسب ها: نینتندو سوییچ
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.