هر آنچه که باید از بازی Forza Motorsport 7 بدانید

هر آنچه که باید از بازی Forza Motorsport 7 بدانید

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
6 سال و 7 ماه و 3 روز پیش

برای سال‌ها، دو استودیو Turn 10 و Playground Games، با ساخت دو سری Forza Motorsport و Forza Horizon، بر بازار بازی‌های اتومبیل‌رانی تسلط داشته‌اند. امسال، استودیو Turn 10، بازی Forza Motorsport 7 را به بازار عرضه می‌کند تا بار دیگر، موفقیت دیگر عناوین این سری را تکرار کند.

قبل از خرید این بازی، بهتر است که نکاتی را درباره آن بدانید.

Xbox Play Anywhere

بازی Forza Motorsport 7، به عنوان یک بازی انحصاری پلتفرم‌های مایکروسافت، از قابلیت Xbox Play Anywhere بهره می‌برد. اگر شما این بازی را به صورت دیجیتالی، روی ویندوز 10 یا Xbox One خود خریداری کنید، می‌توانید آن را روی پلتفرم دیگر نیز بازی کنید و تمام تنظیمات و سیوهای شما، میان دو پلتفرم به اشتراک گذاشته خواهند شد.




پورشه 911 GT2 RS

کاور بازی Forza Motorsport 7، خودروی پورشه 911 GT2 RS است که به تازگی از سوی این کمپانی خودروسازی آلمانی معرفی شده است. خودروهای پورشه، به صورت انحصاری، در اختیار کمپانی EA بوده و تنها در سال‌های اخیر، شاهد حضور آن‌ها در بازی‌های دیگر بوده‌ایم. امسال، این خودرو نه تنها به عنوان کاور باکس بازی انتخاب شده، بلکه در کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در نمایشگاه E3، رسما معرفی شد.




Xbox One X

بازی Forza Motorsport 7، از تمام قابلیت‌های کنسول Xbox One X پشتیبانی خواهد کرد و با تأخیر دوباره بازی Crackdown 3، تنها عنوان انحصاری مهم و قابل توجه این کنسول در هنگام عرضه خواهد بود. این کنسول با رزولوشن 4k و فریم ریت 60fps روی Xbox One X اجرا خواهد شد.




آب و هوای دینامیک

آب و هوای دینامیک در بازی‌های مسابقه‌ای و مخصوصا، بازی‌های شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی، به یک استاندارد تبدیل شده است و بازی Forza Motorsport 7 نیز از آن بی‌بهره نیست. این ویژگی، نه تنها در ظاهر پیست مسابقات تأثیر دارد، بلکه در نحوه رانندگی و اصطکاک میان چرخ خودرو و جاده نیز تأثیر بسزایی دارد.




بیش از 700 خودرو

سری Forza همواره دارای خودروهای گوناگون و جذابی بوده است. در بازی Forza Motorsport 7، بیش از 700 خودرو، با جزئیات دقیق، توسط استودیو Turn 10 ساخته شده است، که از این نظر، یک رکور به شمار می‌رود و هر فردی می‌تواند خودروی مورد علاقه خود را در بازی پیدا کند.




30 محل مختلف

بازی Forza Motorsport 7، نه تنها دارای مجموعه متنوعی از خودروهای گوناگون است، بلکه تعداد بسیار زیادی مسیر مسابقه را در 30 محل مختلف در خود جای داده است. آب و هوای دینامیک، نورپردازی زیبا و گرافیک بی‌نقص بازی، باعث شده‌اند تا صرف تماشای این محل‌ها، تجربه‌ای لذت‌بخش باشد.




200 نوع مسابقه

بازی Forza Motorsport 7، نه تنها دارای مکان‌ها و مسیرهای متنوع است، بلکه گزینه‌های متنوعی برای ویرایش مسابقات در اختیار گیمر قرار می‌دهد و ممکن است که شما بیش از 200 نوع مسابقه گوناگون را در بازی تجربه کنید.




مسیرهای جدید

بازی Forza Motorsport 7، علاوه بر مسیرهای معروف بازی‌های قبل، دارای مکان‌ها و مسیرهای جدیدی است که از میان آن‌ها، می‌توان به پیست Dubai Autodrome در امارات متحده عربی اشاره کرد، که قطعا برای طرفداران مسابقات اتومبیل رانی جذاب خواهد بود.




شخصی‌سازی راننده

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات در بازی Forza Motorsport 7، تمرکز بالا بر راننده، در کنار خودرو است. در این بازی، شما می‌توانید کاراکتر خود در بازی را بسازید و آن را به دلخواه خود، تغییر دهید و از لباس‌ها و کلاه‌های ایمنی مختلف استفاده کنید.




بخش Career

در بخش Career بازی Forza Motorsport 7، شش دوره مسابقه قهرمانی وجود دارد و شما به عنوان راننده، می‌توانید در انواع مسابقات، از جمله مسابقات ناسکار یا مسابقات مخصوص خودروهای آمریکایی شرکت کنید.




سیستم جدید کمک رسانی

سیستم کمک رسانی به گیمر در بازی Forza Motorsport 7، اهمیت زیادی برای گیمرهای تازه‌کار و مبتدی دارد و گزینه‌های جدیدی مانند تعیین اصطکاک جاده، به آن اضافه شده است، تا بازی برای همه لذت‌بخش باشد.




eSports

مجموعه بازی‌های Forza، همواره از بازی‌های مورد توجه مسابقات ورزش‌های الکترونیک یا eSports بوده‌اند. به همین دلیل، استودیو Turn 10 تصمیم گرفته تا بازی Forza Motorsport 7 را برای این مسابقات بهینه کند. بازی Forza Motorsport 7 با سرویس استریم Mixer سازگار است و گزینه‌های جدیدی برای تماشا و به اشتراک گذاشتن مسابقات درون بازی در نظر گرفته شده، تا این بازی به راحتی در مسابقات eSports مورد استفاده قرار بگیرد.




دقت در جزئیات

بازی Forza Motorsport 7، از نظر جزئیات بصری، بی‌رقیب به نظر می‌رسد و گرافیک خیره‌کننده‌ای دارد. شما در بازی، شاهد تغییرات مقدار آب جمع شده در قسمتی از مسیر در طول زمان خواهید بود و تمام قطعات درون خودروها، با بیشترین دقت ممکن بازسازی شده‌اند و انیمیشن‌های درون بازی، بهترین در میان بازی‌های ویدیویی هستند.

 




برای خرید بازی Forza Motorsport 7 به اینجا مراجعه کنید.

برچسب ها: Forza Motorsport 7, بازی Xbox One
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.