هر آنچه که باید درباره اکانت های ظرفیتی پلی استیشن 4 بدانید

هر آنچه که باید درباره اکانت های ظرفیتی پلی استیشن 4 بدانید

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
5 سال و 2 ماه و 6 روز پیش

با هک شدن کنسول پلی استیشن 4، بازار اکانت‌های PSN به وجود آمد و بسیاری با خرید اکانت‌های PS4، بازی‌ها را تهیه می‌کنند. یکی از اصطلاحات رایج در این بازار، اکانت‌های ظرفیتی است. اما اکانت ظرفیتی چیست و هر ظرفیت چه معنایی دارد.

 

در اکانت‌های ظرفیتی، فرد فروشنده اکانت فرد دیگری را به صورت غیرقانونی و هکی به مشتری خود می‌فروشد که این اکانت دارای سه حالت است که به نام ظرفیت شناخته می‌شوند و هر ظرفیت ویژگی‌هایی دارد.

 

 

اکانت ظرفیت یک، اکانتی است که باید کاملا به صورت آفلاین باید استفاده شود. فرد استفاده کننده از این اکانت تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند به شبکه PSN وصل شود و تنها یک بار می‌تواند بازی را دانلود کرده و از آن استفاده کند. به دلیل اینکه بازی‌های این اکانت‌ها باید سریعا نصب شوند، در تهیه کنسول‌های کپی‌خور بیشترین کاربرد را دارند و به دلیل عدم اتصال به PSN، امنیت بیشتری دارند.

 

اکانت ظرفیت دو تمام قابلیت‌های یک اکانت معمولی PSN را دارد. فرد استفاده کننده می‌تواند به صورت آفلاین یا آنلاین بازی کند، اکانت را با دیگر کاربران پلی استیشن به اشتراک بگذارد و بازی‌ها را هر زمان که بخواهد نصب کند. اما این ظرفیت خطر قفل شدن و حتی بن شدن بالایی دارد و هیچ ضمانتی برای استفاده دائم از آن وجود ندارد.

 

اکانت ظرفیت سه تنها به صورت آنلاین قابل استفاده است. در این حالت، کاربر باید حتما از اکانت خریداری شده به صورت آنلاین استفاده کند و نمی‌تواند آن اکانت را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارد. اگر هنگام استفاده از این ظرفیت، صاحب اصلی اکانت آنلاین شود،‌ شما از اکانت خارج خواهید شد. اگر صاحب اصلی اکانت آنلاین باشد،‌ شما نمی‌توانید وارد اکانت شوید. در مجموع، خطر قفل شدن این ظرفیت نیز بالاست و استفاده از آن نیز توصیه نمی‌شود.

 

به یاد داشته باشید که استفاده از اکانت‌های ظرفیت دو و سه، حتی خطر بن شدن کنسول شما را در پی دارند.

 

چگونگی انتقال بازی ها از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5

معرفی ویدیویی سرویس پلی استیشن پلاس جدید

آموزش اتصال هدست Astro A20 Gen 2 به پلی استیشن

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اکانت‌های هک‌شده به اینجا مراجعه کنید.

برچسب ها: ps4, از ۰ تا ۱۰۰
1 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.