هر آنچه که باید درباره بازی Star Wars Battlefront II بدانید

هر آنچه که باید درباره بازی Star Wars Battlefront II بدانید

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
6 سال و 4 ماه و 19 روز پیش

بازی Star Wars Battlefront II، سال گذشته در روز «جنگ‌های ستاره‌ای» توسط کمپانی EA، به عنوان دنباله بازی Star Wars Battlefront معرفی شد و عرضه آن، تقریبا همزمان با اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi است. اما این بازی چه ویژگی‌های جدیدی دارد؟

بازی چه زمانی عرضه می‌شود؟

بازی Star Wars Battlefront II به صورت رسمی در روز 26 آبان عرضه می‌شود، اما شما از فردا می‌توانید نسخه Elite Trooper Deluxe Edition بازی را بخرید و زودتر از سایر نقاط دنیا، بازی را آغاز کنید.

داستان بازی چیست؟

این بازی، بر خلاف بازی قبلی، دارای یک بخش تک‌نفره داستانی است که شما را در نقش یک سرباز امپراتوری به نام ایدن ورسو، رهبر جوخه اینفرنو قرار می‌دهد و وقایع پس از نابودی دارث ویدر و امپراتور پالپتین و آشنایی ورسو با فرقه جدید First Order را روایت می‌کند. DICE وعده یک بخش داستانی جذاب و دراماتیک را داده است و باید ببینیم چقدر به وعده خود وفادار مانده است.




مپ‌ها و مودهای مولتی‌پلیر بازی

بازی Star Wars Battlefront II، دارای 14 مپ برای بخش چندنفره است که در لوکیشن‌های Death Star II، Kashyyyk، Ryloth، Jakku، Endor، Hoth، Kamino، Starkiller Base، Yavin 4، Mos Eisley، Naboo، Takodana، Fendor و لوکیشنی به نام منطقه ناشناخته واقع شده‌اند. بازی قبلی، تنها دارای چهار لوکیشن بود.

بازی دارای مودهای متنوعی مانند Starfighter Assault، که مبارزه با جنگنده‌های فضایی است، Galactic Assault، مود هدف‌دار بازی، مود Blast که مشابه Team Deathmatch است، مود Strike و Heroes vs Villains است.

بازی دارای چه کلاس‌هایی است؟

یکی از مشکلات بازی Star Wars Battlefront، عدم وجود کلاس‌های چندنفره بود و تنها لازم بود سلاح و اسکین کاراکتر خود را انتخاب کنید و خبری از پیچیدگی بازی‌های Overwatch یا Call of Duty نبود.

اما بازی Star Wars Battlefront II دارای کلاس‌های Officer، Assault، Trooper و Specialist است که هر کدام، اسلحه و توانایی‌های منحصربفرد خود را دارند.

چه کاراکترهایی در بازی Star Wars Battlefront II حضور دارند؟

کلاس قهرمانان در سری جدید بازی‌های Battlefront، عامل اصلی جذابیت این بازی‌ها است. بازی با لوک اسکایواکر و قلع و قمع سربازان Stormtrooper، همواره جذاب است و در این بازی نیز شاهد قهرمانان متنوعی هستیم. همچنین، بازی فاقد محدودیت‌های خط داستانی فیلم‌های Star Wars است، پس می‌توانید با یودا، به جنگ کایلو رن بروید.

از دیگر قهرمانان بازی، می‌توان به دارث مول، ری، هان سولو، بوبا فت، شاهزاده لیا و دارث ویدر اشاره کرد. کاراکترهای فین و کاپیتان فاسما نیز در بسته الحاقی The Last Jedi به بازی اضافه خواهند شد.




نبردهای فضایی

بازی Star Wars Battlefront II دارای نبردهای عظیم فضایی است. بازی قبلی در هنگام عرضه فاقد این ویژگی بود که باعث انتقادات فراوانی شده بود. اما در این بازی، استودیو Criterion چندین نبرد فضایی چند نفره را برای طرفداران جنگ‌های ستاره‌ای تدارک دیده است.




Season Pass بازی شامل چه مواردی است؟

نکته مثبت دیگر بازی Star Wars Battlefront II این است که بازی، فاقد Season Pass است. Season Pass در سال‌های گذشته، با انتقادات فراوانی مواجه بوده و ظاهرا EA تصمیم گرفته که دیگر از آن استفاده نکند. پیشتر بازی Titanfall 2 با این سیاست عرضه شد و موفق بود و این بازی نیز تنها دارای خرید‌های درون برنامه‌ای خواهد بود که ربطی به بسته‌های مکمل نخواهند داشت و تمام آپدیت‌های بازی رایگان خواهند بود.

 

برای خرید بازی Star Wars Battlefront II به فروشگاه PSPro مراجعه کنید.

برچسب ها: Star Wars, Star Wars Battlefront
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.