هشت نکته که باید درباره بازی PES 2019 بدانید

هشت نکته که باید درباره بازی PES 2019 بدانید

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 7 ماه و 6 روز پیش

سری Pro Evolution Soccer در سال‌های اخیر همواره در حال پیشرفت بوده و استفاده از موتور Fox باعث شده تا تجربه‌ای زیبا از بازی فوتبال نصیب طرفداران این بازی شود. بازی PES 2018 ویژگی‌های جدیدی از جمله حالت Online Co-Op را معرفی کرد و سیستم دریبل بازی را متحول کرد. بازی PES 2019 نیز که به تازگی عرضه شده، قطعا ویژگی‌های جدیدی دارد تا شاید بتواند با فیفا 19 رقابت کند.

 

لحظات جادویی

گیم‌پلی بازی PES 2019 با عبارت «لحظات جادویی» تعریف می‌شود که شامل ویژگی‌های بهبودیافته و جدید زیادی در بازی است. 11 مهارت جدید از جمله «پاس بدون نگاه» اضافه شده که اهمیت مهارت‌های فردی را برجسته کرده‌اند. این ویژگی‌ها به گونه‌ای تعبیه شده‌اند تا  سبک بازی بازیکنان معروف فوتبال را شبیه‌سازی کنند و انیمیشن‌های جدید نیز به واقع‌گرایی بازی کمک کرده‌اند.

 

سیستم استقامت بهبودیافته

کونامی در PES 2019 سیستم جدیدی به نام «خستگی قابل مشاهده» را معرفی کرده است که در واقع نسخه بهبودیافته سیستم استقامت بازی است. بازیکنان خسته نه تنها با انیمیشن‌ها و میان‌پرده‌های جدید، خستگی خود را نشان می‌دهند، بلکه در زمین بازی نیز بدتر فعالیت می‌کنند. در نتیجه، سیستم تعویض سریع بازی در اینجا کاملا کاربردی است تا در کمترین زمان ممکن، بازیکنان خسته را تعویض کنید.

 

جلوه‌های بصری بهبودیافته

نه تنها PES 2019 از رزولوشن 4K و فناوری HDR پشتیبانی می‌کند (پس روی پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس در بهترین حالت ممکن اجرا می‌شود) بلکه از نظر بصری نسبت به سال گذشته بهبود چشمگیری داشته است. جزئیات استادیوم و تکسچر چمن زمین دیدنی است و تماشاگران نیز نسبت به سال قبل، نمای بهتری دارند. پس از سال‌ها، آب و هوای برفی نیز بار دیگر قابل انتخاب است.

 

نورپردازی بهتر

بارزترین تغییر گرافیکی PES 2019، نورپردازی بهتر آن است که به زمان روز بستگی دارد و نتیجه استفاده از سیستم نورپردازی جدید Enlighten است که به گفته سازندگان بازی، نورهای غیرمستقیم بازتاب‌شده از اشیا را بی‌درنگ شبیه‌سازی می‌کند و امکان تغییر آب و هوا را در میانه بازی فراهم می‌کند.

 

لایسنس‌های جدید

برای اولین بار در 10 سال گذشته، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در PES حضور ندارند و کونامی برای جبران این ضرر بزرگ، تلاش کرده تا لیگ‌ها و تیم‌های جدیدی را در بازی خود جای دهد که این لیگ‌ها شامل روسیه، آرژانتین، پرتقال، ترکیه و اسکاتلند می‌شوند و تیم‌های جدیدی چون شالکه، سلتیک و رنجرز به همراه استادیوم‌هایشان لایسنس شده‌اند.

 

تحول بخش MyClub

برای رقابت با بخش محبوب Ultimate Team در فیفا، PES نیز بخش MyClub را ارائه می‌دهد که در بازی PES 2019 تغییراتی اساسی، از قیمت بازیکنان تا تمرینات داشته است. مهم‌ترین تغییر، اضافه‌شدن سیستم کارتی مانند فیفا است که امتیاز بازیکنان را براساس عملکرد آن‌ها در دنیای واقعی تغییر می‌دهد. همچنین، افسانه‌های جدید فوتبال، از جمله مارادونا و یوهان کرایوف نیز در این بخش حضور دارند.

 

نسخه David Beckham Edition

کونامی در آگوست 2017 قراردادی با دیوید بکهام بست تا از نام و چهره او در بازی PES استفاده کند. نسخه David Beckham بازی به خریدار، دیوید بکهام را در بخش MyClub قرض می‌دهد و همچنین چند امتیاز منحصربفرد نیز در این بخش به گیمر هدیه می‌دهد.

 

بهبود Master League

بازی PES 2019، اولین قدم از پلن سه مرحله‌کونامی برای تغییر بخش Master League بازی PES 2019 است. در این سال، تورنمنت قهرمانان به بخش بازی‌های دوستانه پیش از فصل، مانند بازی فیفا اضافه شده است و سیستم نقل و انتقالات نیز تغییر کرده است. منوها و نحوه پرورش بازیکنان و بهبود آن‌ها نیز تغییر کرده است.

 

برای خرید بازی PES 2019 به اینجا مراجعه کنید.

برچسب ها: PES 2019
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.