هیدئو کوجیما از جزئیات جدید بازی Death Stranding رونمایی کرد

هیدئو کوجیما از جزئیات جدید بازی Death Stranding رونمایی کرد

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
6 سال و 12 ماه و 1 روز پیش

در طی فستیوال بازی ترایبکا، هیدئو کوجیما جزئیات جدیدی را از بازی مرموز خود، Death Stranding، به اشتراک گذاشت. او در این فستیوال درباره حضور نورمن ریداس، بازیگر معروف سریال The Walking Dead نیز سخن گفت.

او در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که استودیو Kojima Porductions به سختی مشغول کار روی Decima، موتور بازی است و پروسه ساخت بازی همچنان در مراحل اولیه قرار دارد و ممکن است در سال 2018 عرضه شود.

او در این باره گفت: «ما دائما در حال انجام آزمایشات مختلف روی سیستم بازی، کاراکترها و محیط بازی هستیم. ما همواره جنبه‌های مختلف بازی را تست می‌کنیم و تا کنون، همه چیز به خوبی پیش رفته است.




کوجیما اعلام کرد که به عنوان مثال، تیم سازنده بازی، با تحقیق روی شهر نیویورک در حال ساخت محیط هستند، هر چند که بازی در نیویورک رخ نخواهد داد. تیم سازنده یک رستوران را ساخته و در پی بررسی شخصیت‌هایی است که کاراکتر نورمن ریداس در این رستوران ملاقات کرده، با آن‌ها پشت یک میز نشسته، با آن‌ها صحبت کرده و حتی غذا می‌خورد.

کوجیما در صدد است تا المان‌های مختلف بازی را با هم ترکیب کرده و نتیجه آن‌ها را مشاهده کرد.

کوجیما همچنین درباره حضور نورمن ریداس در تریلر صحبت کرد: «من همیشه تصمیم داشتم نورمن ریداس را به این شکل در تریلر نشان دهم زیرا در وهله اول، می‌خواستم مردم نورمن ریداس را این گونه ببینند و سپس بتوانند لباس‌ها، مدل موها و تجهیزات مختلف را روی او امتحان کنند.»




علاوه بر نورمن ریداس، مدس میکلسن، بازیگر شناخته شده دانمارکی و گیرمو دل تورو، کارگردان معروف مکزیکی نیز در بازی حضور خواهند داشت.

بازی Death Stranding با حمایت استودیو Sony در دست ساخت است و به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

برچسب ها: بازی Death Stranding
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.