پلی استیشن 4 رفرش یا Refurbished چیست و خرید آن چه خطراتی دارد؟

پلی استیشن 4 رفرش یا Refurbished چیست و خرید آن چه خطراتی دارد؟

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 7 ماه و 21 روز پیش

حتما شما هم به کرات انواع مختلف کنسول‌های پلی استیشن 4 را دیده‌اید که تحت عنوان رفرش در بازار ایران یا Refurbished فروخته می‌شوند. آیا این محصولات قابل اطمینان هستند و آیا سونی آن‌ها را عرضه کرده یا حقه‌ای از سوی فروشندگان برای فروش محصولات دسته دوم هستند؟ ما به سوال شما پاسخ می‌دهید.

 

کنسول‌های پلی استیشن 4 رفرش با بسته‌بندی متفاوتی عرضه می‌شوند که روی آن‌ها عبارت Graded Product ذکر شده است. این محصولات توسط خود کمپانی سونی بسته‌بندی می‌شوند و از این عبارت برای متمایز کردن آن‌ها از محصولات نو استفاده می‌شود.

 

باید توجه کنید که این محصولات، کنسول‌هایی هستند که قبلا استفاده شده‌اند، ممکن است دارای خش روی بدنه کنسول باشند و توسط کمپانی سونی ارزیابی شده و به بازار عرضه شده‌اند. در واقع، این کنسول‌ها تفاوتی با یک کنسول جدید و پلمپ، از نظر عملکرد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ندارند و سونی، تا 12 ماه کارکرد آن‌ها را تضمین می‌کند.

 

تفاوت اصلی بسته‌بندی این محصولات با کنسول‌های نو، عدم وجود هدست مونو در محصولات رفرش یا Refurbished است. این محصولات با یک DualShock 4 سری جدید که همراه با کنسول پلی استیشن 4 اسلیم فروخته می‌شود، عرضه می‌شوند. پس لازم نیست نگران سلامت و کیفیت این نوع محصولات باشید.

 

برای خرید کنسول پلی استیشن 4 به اینجامراجعه کنید.

برچسب ها: ps4, از 0 تا 100
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.