پیمان‌های شکسته؛ نگاهی به داستان و کاراکترهای بازی Injustice 2

پیمان‌های شکسته؛ نگاهی به داستان و کاراکترهای بازی Injustice 2

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
6 سال و 11 ماه و 12 روز پیش

داستان بازی Injustice 2 داستان بازی Injustice: Gods among Us را دنبال می‌کند. بر خلاف بازی قبلی که به مبارزه میان چند دنیای موازی می‌پرداخت، داستان Injustice 2 تنها به یک دنیای موازی ویران‌گرایانه تمرکز دارد. به گفته دومینیک سیانچیولو، کارگردان سینمایی بازی Injustice: Gods Among Us گفته است که داستان قسمت اول، اساس محکمی برای معرفی کاراکترهای جدیدتر به دنیای بازی Injustice فراهم کرده است. چالش بزرگ‌تر این بوده که بدون تکرار کردن نبرد بتمن و سوپرمن، داستان بزرگ‌تری برای بازی Injustice تعریف شود. به همین دلیل، در قسمت دوم Brainiac به عنوان شریر اصلی بازی معرفی شده و کاراکترهای دیگری در دنیای DC نیز هستند که می‌توانند در برابر سوپرمن دیکتاتور قد علم کنند.




داستان

پس از شکست مشاور اعظم، سوپرمن، بتمن و تیم او قصد دارند تا جامعه عدالت را بار دیگر بازیابی کرده و با بازماندگان رژیم سوپرمن که در پی آزاد کردن او هستند، مقابله کنند. در همین حال، گروه جدیدی از شریران به رهبری Gorilla Grodd، تحت عنوان «جامعه» پدیدار شده که قصد تصاحب دنیا را دارند و هر فردی که سر راه آن‌ها قرار بگیرد، نابود می‌شود. بسیاری از اعضای جامعه، قربانیان یا هم پیمانان سابق رژیم سوپرمن هستند. بتمن نیز مجبور است تا تیم جدید تشکیل داده و با «جامعه» مبارزه کند. Brainiac نیز اکنون زمین را هدف حمله خود قرار داده و قصد دارد آن را نابود کند.




کاراکترها

لیست کاراکترهای قابل بازی در بازی Injustice 2 شامل قهرمانان و شریران سابق و جدید است. بازی همچنین دارای چندین کاراکتر به عنوان DLC خواهد بود. به گفته برایان گودمن، مدیر بازاریابی ارشد بازی، همانند بازی قبلی، کاراکترهای قابل بازی توسط استودیو NetherRealm و کمپانی DC انتخاب شدند. فاکتورهای مؤثر در انتخاب کاراکتر، پیشینه کاراکترها، تاریخچه، سبک مبارزه، شهرت و نقش آن‌ها در داستان بوده است. اد بون، کارگردان بازی اعلام کرده که بازی Injustice 2 دارای کاراکترهای ناشناخته بیشتری نسبت به بازی Injustice: Gods Among Us که غالبا از کاراکترهای معروف DC تشکیل شده بود. او همچنین اعلام کرد که یک کاراکتر ثرد پارتی، همانند بازی Mortal Kombat X به عنوان DLC معرفی خواهد شد. به دلیل موفقیت کاراکتر Scorpion در بازی Injustice: Gods Among Us که بیشتر از هر کاراکتر دیگری دانلود شده بود، بون اعلام کرد که در این بازی، Sub Zero یک کاراکتر قابل دانلود خواهد بود.




لیست کاراکترهای قابل بازی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. کاراکترهای جدید بازی با خط ایتالیک نشان داده شده‌اند.

Aquaman

Atrocitus

Bane

Batman

Black Adam

Black Canary

Blue Beetle

Brainiac

Captain Cold

Catwoman

Cheetah

Cyborg

Darkseid

Deadshot

Doctor Fate

Firestorm

Flash

Gorilla Grodd

Green Arrow

Green Lantern

Harley Quinn

Joker

Poison Ivy

Red Hood

Robin

ScareCrow

Starfire

Sub Zero

Supergirl

Superman

Swamp Thing

Wonder Woman

در کاراکترهای فوق، Darksied در نسخه پیش خرید حضور خواهد داشت و کاراکترهای Red Hood، Starfire و Sub Zero نیز در قالب DLC عرضه خواهند شد. همچنین، در بازی بسیاری از کاراکترها با خرید premier skin برای دیگر کاراکترها باز خواهند شد که دارای دیالوگ‌ها و ظاهر منحصر بفرد خواهند.

این کاراکترها عبارتند از:

Flash (Jay Garrick)

Green Lantern (John Stewart)

Grid

Mr. Freeze

Power Girl

Reverse Flash

Vixen

 

بازی Injustice 2 را می‌توانید از وبسایت ما خریداری کنید.

برچسب ها: بازی Injustice 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.