چرا بازی Red Dead Redemption 2 برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد؟

چرا بازی Red Dead Redemption 2 برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد؟

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 4 ماه و 9 روز پیش

نینتندو به تازگی از پورت شدن بازی‌هایی که توسط استودیو‌های زیر مجموعه خودش ساخته نشده‌اند، استقبال می‌کند و ما شاهد این هستیم که استودیو‌ها، بازی‌های خودشان را برای کنسول محبوب سوییچ عرضه کرده‌اند. تا به حال شاهد معرفی عناوین بزرگی برای کنسول نینتندو سوییچ بودیم، از میان این بازی‌ها می‌توان به بازی‌های Wolfenstein 2 و Doom اشاره کرد که برای دارندگان کنسول عرضه شد. اما با توجه به اینکه مدیر نینتندو اعلام کرده بود بازی‌های بیشتری در این سطح برای کنسول، عرضه خواهند شد، خبرگزاری Hollywood از موقعیت استفاده کرد و در مصاحبه‌ای با مدیر نینتندو در آمریکا، رجی فیسمی (Reggie Fils-Aime)، از او در رابطه با عرضه بازی محبوب بازی Red Dead Redemption 2 بر روی کنسول سوییچ پرسید.


در جواب فیسمی، هیچگونه اشاره‌ای به وسعت بازی و حجم بالای آن بر روی کنسول‌‌های قدرتمند خانگی نشد و در عوض او به مسئله زمانی اشاره کرد:


« ما خیلی دوست داریم تا بازی را بر روی سوییچ ببینیم، اما باید بگویم که مسئله اصلی برای عرضه بازی، زمان مراحل ساخت آن است. بازی Red Dead Redemption 2 برای سال‌ها در دست ساخت بوده است و مراحل ابتدایی ساخت بازی حتی به قبل از معرفی کنسول سوییچ هم برمی‌گردد. پس با این وضعیت سازندگان باید بازی را کامل می‌کردند و بعد از اتمام ساخت، به فرصت‌های دیگری که وجود داشت نگاهی می‌انداختند. بسیاری از بازی‌های بزرگی که در حال حاضر عرضه می‌شوند، مراحل ساختشان به قبل از کنسول نینتندو سوییچ برمی‌گردد. اما برنامه ما در آینده هنوز مشخص نیست و به زودی متوجه همه چیز خواهیم شد. در هر حال این دلیل اصلی است که بازی Red Dead Redemption 2 برای سوییچ عرضه نخواهد شد.»


با توجه به تمامی این صحبت‌ها می‌توان فهمید که مدیر نینتندو مطمئن است که کنسول سوییچ توانایی پشتیبانی از وسعت و حجم زیاد بازی Red Dead Redemption 2 را دارد و فقط بخاطر زمان آغاز کار بر روی بازی است که حالا نمی‌توانیم آن را روی سوییچ تجربه کنیم.

برچسب ها: Red Dead Redemption 2, Nintendo Switch
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.