چهار ویژگی بازی FIFA 18 در کنسول نینتندو سوئیچ

چهار ویژگی بازی FIFA 18 در کنسول نینتندو سوئیچ

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
6 سال و 7 ماه پیش

در سال 2013 که کنسول Wii U عرضه شد، سه ماه بعد، بازی FIFA 13 برای آن عرضه شد، اما این بازی، فاقد بخش محبوب Ultimate Team بود و به هیچ وجه قابل مقایسه با نسخه‌های Xbox 360 و PS3 نبود و پس از آن نیز، به هیچ وجه بازی FIFA برای کنسول‌های نینتندو عرضه نشد.

اما با عرضه کنسول سوئیچ، بار دیگر همکاری نینتندو و EA از سر گرفته شد. بازی FIFA 18 برای کنسول سوئیچ، شاید فاقد بخش The Journey باشد، اما دارای ویژگی‌های منصحر بفردی است و بخش Ultimate Team نیز در آن گنجانده شده است.

بازی FIFA 18 در کنسول نینتندو سوئیچ، دارای چهار ویژگی برجسته است که شما را به خرید این بازی ترغیب می‌کنند.

 

می‌توانید FIFA 18 را همه جا بازی کنید

کنسول سوئیچ، کنسول دستی بسیار خوبی است و بازی‌هایی که برای آن عرضه می‌شوند، کیفیت بسیار خوبی دارند و روز به روز عناوین قابل توجهی برای آن عرضه می‌شوند.

بازی FIFA 18 نیز با توجه به ویژگی‌های این کنسول، ساخته و برای آن عرضه می‌شود. اگرچه بازی با موتور Frostbite ساخته نشده، اما گیم پلی بسیار روان و به خوبی نسخه اصلی بازی است و بازی با فریم ریت 60 اجرا می‌شود.

همچنین، می‌تواند در هر جایی با جدا کردن جوی کان با دوست خود بازی کنید، هر چند که کنترل بازی، کمی تغییر می‌کند. نکته قابل توجه آخر، عمر باتری کنسول است. شما می‌توانید تا 6 ساعت، بدون شارژ کردن، بازی FIFA 18 را روی کنسول سوئیچ بازی کنید که بسیار چشمگیر است.




 

Ultimate Team

شما از این پس می‌توانید در هر مکانی با اتصال کنسول خود به اینترنت، بخش Ultimate Mode بازی FIFA 18 را بازی کنید و تیم رویایی خود را بسازید.

 

گرافیک و جلوه‌های بصری

اگرچه بازی FIFA 18 روی کنسول سوئیچ به خوبی نسخه‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی نیست، اما به هیچ وجه گرافیک بازی بد نیست! اندری لازارسکو، از تهیه کنندگان بازی اظهار کرده که بازی FIFA 18، از تمام توان کارت گرافیک کنسول سوئیچ استفاده می‌کند و پیش نمایش‌های بازی نیز نشان داده‌اند که گرافیک و افکت‌های تصویری درون بازی، برای یک کنسول دستی، خیره کننده‌اند.

لازارسکو اظهار کرد: «ما از رندر فیزیکی استفاده کرده‌ایم. تماشاگران و چمن درون زمین، کاملا سه بعدی ساخته شده‌اند و نورپردازی بازی، کاملا مطابق با قدرت کارت گرافیک Tegra این کنسول طراحی شده است.

 



بازی با دوستان ساده است

در حال حاضر، اضافه کردن دوستان در کنسول سوئیچ، نیازمند یک کد 12 رقمی است، اما نینتندو وعده داده که به زودی، قابلیت اضافه کردن دوستان با استفاده از توییتر، فیسبوک و اکانت شبکه نینتندو را نیز اضافه می‌کند.

همچنین، بازی FIFA 18 دارای یک رابط کاربری اختصاصی است تا بتوانید به راحتی با دیگران به صورت چند نفره بازی کنید و حتما نیازی به اضافه کردن دوستان خود در کنسول ندارید.


بازی FIFA 18 را می‌توانید از اینجا بخرید.

برچسب ها: FIFA 18, بازی سوئیچ
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.