چگونه متوجه ریجن اکانت پلی‌استیشن 4 خود شویم؟

چگونه متوجه ریجن اکانت پلی‌استیشن 4 خود شویم؟

عماد عامری عماد عامری
7 سال و 1 ماه و 2 روز پیش

پلی‌استیشن 4 برای ارائه خدمات بهتر و البته قابلیت انجام بازی‌ها به صورت آنلاین، از شما درخواست می‌کند تا هنگام راه‌اندازی اولیه کنسول، برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. اما باید توجه داشت که هنگام ثبت نام حساب کاربری PSN، آدرسی که در اطلاعات اولیه خود وارد می‌کنید مشخص‌کننده ریجن اکانت شما خواهد بود.

آموزش انتقال فایل از کنسول PS4 به پلی استیشن 5

فرض کنید حساب کاربری خود را هنگام راه‌اندازی اولیه ساخته‌اید، اما به یاد ندارید که چه آدرسی را وارد کرده‌اید یا بهتر است بگوییم نمی‌دانید که ریجن اکانت شما چیست. درصورت مواجه شدن با چنین مشکلی، چه راه‌‌کاری وجود دارد؟ چگونه می‌توانیم متوجه ریجن اکانت خود شویم؟



برای این‌که متوجه ریجن اکانت خود شوید، کافیست به این وب‌سایت مراجعه کنید:

PSNProfiles.com

بعد از ورود به سایت، در کادری که می‌بینید، نام کاربری حساب PSN خود را وارد کنید و بعد از پیدا کردن حساب خود، گزینه View را بزنید.

 



پس از ورود به صفحه خود، این وب‌سایت به شما خلاصه‌ای از فعالیت‌های کلی شامل بازی‌های انجام شده، تروفی‌های کسب شده و همچنین رنک جهانی را نشان می‌دهد. اگر به قسمت مشخص شده در تصویر دقت کنید، متوجه پرچم یک کشور می‌شوید که نشان‌دهنده آدرس ثبت شده از شما در PSN است. با نگاهی به پرچم کشور ثبت شده در این صفحه، متوجه می‌شوید که ریجن اکانت شما چیست.

 



در تصویر زیر نیز می‌توانید راهنمایی کلی از محل اکانت و ریجن اکانت را مشاهده کنید:

 


سونی نحوه نمایش بازی‌های فروشگاه پلی استیشن را تغییر داد

این وب‌سایت چه امکانات دیگری دارد؟

اما در کنار امکان مشاهده ریجن اکانت، وب‌سایت PSNProfiles.com امکانات دیگری نیز دارد. همان‌طور که گفتیم، این وب‌سایت می‌تواند مواردی همچون رنک جهانی، تروفی‌های به دست آمده و حتی بازی‌های انجام شده در دستگاه را نیز مشخص کند. پس اگر به دنبال چنین اطلاعاتی هستید، پروفایل خود را در این وب‌سایت جستجو کنید تا خلاصه‌ای مناسب و البته مفید از عملکردتان را به شما نشان بدهد.
 

برچسب ها: آموزش
1 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.