یوشینوری اونو (Yoshinori Ono) در مصاحبهای با Eurogamer گفت:
هنوز بازی Deep Down را کاملاً فراموش نکردهایم. ما هر سال عناوینی راکه در آینده رویشان کار میکنیم، بررسی کرده و پروژههایی که تایید میشوند را شروع میکنیم و ادامه میدهیم. اکنون نمیتوانم جزئیات زیادی را درباره این بازی ارائه بدهم، اما اگر توجه کرده باشید ما نشان تجاری بازی را همچنان نگه داشتهایم. به این معنی که هنوز این بازی را فراموش نکرده و بیخیال آن نشدهایم.
آخرین بار،
کپکام نام تجاری بازی Deep
Down
را در سال 2017 دوباره ثبت کرد. از آن زمان تا به حال، این اولین باریاست که
اطلاعاتی درباره بازی به گوشمان میخورد.
بازی Deep Down اولین بار در مراسم معرفی پلیاستیشن 4 به نمایش درآمد و حتی چند تریلر گیمپلی از آن منتشر شد اما از آن
پس فقط صحبت از نام تجاری این بازی بود.