کیفیت بصری بازی Ghost Of Tsushima  بی نظیر خواهد بود

کیفیت بصری بازی Ghost Of Tsushima بی نظیر خواهد بود

حسین غزالی حسین غزالی
4 سال و 7 ماه و 1 روز پیش

پس از اولین نمایش رسمی بازی Ghost Of Tsushima در جریان مراسم Paris Game Week 2017، تقریباً همه از کیفیت بصری و گرافیکی فوق‌العاده بازی شگفت‌زده شده بودند. حال با توجه به واکنش شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، رئیس استودیوهای جهانی کمپانی سونی، به نظر می‌رسد که این کیفیت بیشتر هم شده است. شوهیدا به تازگی گفته که مناظر بازی او را حیرت‌زده رها کرده‌اند! تا جایی که او این منظره‌ها را، حتی از منظره‌های ژاپنی در دنیای واقعی نیز زیباتر نامیده است.

یوشیدا، علاقه خود به این بازی را اینطور بیان می‌کند:

بازی Ghost Of Tsushima همچنان عالی است. من از گرافیک بازی حیرت‌زده شدم. وقتی من بازی کردن را شروع می‌کنم، به حدی در زیبایی آن غرق می‌شوم که دست‌هایم متوقف می‌شوند. صحنه‌های متعددی هستند که مناظر ژاپنی بازی را چندبرابر زیباتر نشان می‌دهند

 

تاریخ انتشار بازی هنوز نامعلوم است. منابع متعددی می‌گویند که مراحل ساخت بازی، هنوز به طور کامل به پایان نزدیک نشدند و تاریخ انتشار بازی، احتمالاً در سال 2020 میلادی است. همچنین، تا ماه جولای سال 2019، هنوز شاهد استخدام نیرو توسط استودیو Sucker Punch بودیم. این یعنی ممکن است تا اتمام بازی، زمان قابل توجهی باقی مانده باشد.

 استودیوی سازنده و کمپانی سونی در مدت زمان توسعه بازی در سکوت بودند و در حالی که همه توجه‌ها به سمت دو بازی The Last Of Us: Part 2 و بازی Death Stranding بود، اطلاعات اندکی درباره مسیر آینده بازی به ما می‌دادند. حتی ممکن است که این بازی، یک بازی بین نسلی باشد که برای دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود.

بازی Ghost of Tsushima بر مبارزات نزدیک سامورایی‌ها تمرکز دارد و داستان آن در ژاپن فئودال، با المان‌های جهان‌باز روایت می‌شود. همچنین، استودیو Sucker Punch با ساخت بازی‌های جهان‌باز آشنایی کافی دارد و به نظر می‌رسد که پروژه ساخت این بازی، یک حرکت و یک برنامه بزرگ برای این استودیو باشد و ما نیز منتظر هستیم تا نتیجه را با چشمان خود ببینیم.

شما درباره این بازی موردانتظار چه فکر می‌کنید؟ 

برچسب ها: Ghost of Tsushima
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.