نقشه Rebirth Island به بازی Call Of Duty: Warzone اضافه خواهد شد

نقشه Rebirth Island به بازی Call Of Duty: Warzone اضافه خواهد شد

ایلیا امینی ایلیا امینی
3 سال و 4 ماه و 12 روز پیش

در تریلر سینماتیک جدید فصل اول بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War مخاطبان می‌توانند در دستان اپراتور جدید این بازی که Vikhor Kuzmin نام دارد عکسی را از نقشه محبوب Rebirth Island مشاهده کنند. شایعه اضافه شدن این نقشه که در هفته گذشته توسط استخراج‌گران کدهای بازی نیز در میان علاقه‌مندان منتشر شده بود، قرار است تا نسخه بازسازی شده‌ای از نقشه Alcatraz از بازی محبوب Call Of Duty: Blackout به عنوان یک بخش جدید و مجزا در بازی Call Of Duty: Warzone باشد.

شخصیت ویخور که با لقب بخیه (Stitch) نیز در بازی شناخته می‌شود، یک رهبر اسبق سازمان KGB و برنامه Nova 6 است، او مسئول آزمایشات مخفیانه یک نوع سلاح کشتار جمعی شیمیایی در منطقه Rebirth Island محسوب می‌شود، ولی در دهه 60 میلادی و با فعالیت‌های مامور سازمان CIA یعنی راسل ادلر (Russell Adler) مجبور به تخلیه این جزیره می‌شود، اما پس از رویدادهای پایانی بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War ویخور دوباره و پس از گذشت بیش از دو دهه به این جزیره بازمی‌گردد. اما او درهنگام بازگشت دیگر مقام سابق خود را دراختیار ندارد و برای مجازات از دست دادن این جزیره و دراختیار قرار گرفتن آن توسط ماموران سازمان جاسوسی کشور ایالات متحده، او به گولاگ (Gulag) فرستاده شده است و باید دوباره معنا زندگی خود را با شرکت در این مبارزه خونین به دست آورد.

 

در هفته گذشته شاهد بودیم که شرکت اکتیویژن اعلام کرد مخاطبان بازی Call Of Duty: Warzone می‌توانند به‌زودی نقشه و فضایی جدید از بخش گولاگ را تجربه کنند، که باتوجه به انتشار این تریلر تنها چندین روز پس از این اعلامیه می‌توان نقشه Rebirth Island را به‌عنوان بخش جدید این عنوان محبوب به‌حساب آورد. فصل جدید بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در روز چهارشنبه 26 آذرماه برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی دردسترس بازیکنان قرار گیرد.

 

برچسب ها: Call of Duty: Black Ops Cold War
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.