انتشار بازی Warhammer 40,000 Darktide با تاخیر مواجه شد

انتشار بازی Warhammer 40,000 Darktide با تاخیر مواجه شد

رعنا شاه‌ محمدی رعنا شاه‌ محمدی
2 سال و 8 ماه و 15 روز پیش

بازی Warhammer 40,000 Darktide که تاکنون ظاهری امیدوار کننده داشته است، قرار است عنوان بعدی استودیو Fatshark، توسعه‌دهندگان سری بازی Vermintide از دنیای فانتزی Warhammer، باشد. 


همانند Vermintide، بازی Warhammer 40,000 Darktide نیز یک بازی به سبک co-op با تمرکز بر ترکیبی از تیراندازی اول شخص و نبرد تن‌به‌تن است که طی آن در نبردی نابرابر مشغول به جنگ می‌شوید. بله، یک بازی Warhammer 40,000 دیگر در دریای بازی‌های Warhammer 40,000 است اما بازی Warhammer 40,000 Darktide به علت بعضی از تفاوت‌هایش منحصر‌ به‌ فرد است. در این بازی به عنوان یک Space Marine در برابر Xenoها در یک نبرد کهکشانی که ممکن است جهان را نابود کند، نخواهید جنگید بلکه به عنوان یک ogryn که احتمالا چیزی شبیه به یک مسئول فنی است و شاید هم یک یا دو سرباز Imperial Guard، خواهید جنگید (استودیو Fatshark در حال حاضر اطلاعات زیادی را مخفی نگه داشته است)؛ یک گروه رنگارنگ که در نهایت به یک Inquisitor در تحقیقات در مورد یک گروه پرستندگان Nurgle مرموز که در حال رشد به اندازه یک شهر به بزرگی یک قاره است، کمک می‌کند. 

 

انتشار بازی Warhammer 40,000 Darktide با تاخیر مواجه شد

 

برای توضیح علت تاخیر تاریخ انتشار، رئیس استودیو Fatshark، مارتین والوند (Martin Wahlund)، به پاندمی که در جریان است اشاره کرد. 
طبق گفته والوند، در یک بیانیه پست شده در توییتر: «ما وظیفه داریم بهترین بازی که می‌توانیم را تحویل دهیم و اگر صادق باشیم زمان بیشتری برای رسیدن به این هدف نیاز داریم. حقیقتا ساخت یک بازی در حالی که یک پاندمی در جریان است کار پیچیده‌ای است و ما نیز از این پیچیدگی در امان نیستیم. 
ما قرار است از این زمان اضافه برای تمرکز بر کیفیت زمان انتشار و در کنار آن سرمایه‌گذاری در سیستم‌هایی که با آن‌ها بتوانیم طی سال‌های آینده بازی Warhammer 40,000 Darktide را پشتیبانی کنیم، استفاده کنیم.»
 
«ما برای بازی Warhammer 40,000 Darktide بسیار هیجان زده هستیم. در حقیقت سخت‌ترین بخش این تصمیم آن است که نمی‌توانیم بازی Warhammer 40,000 Darktide را زودتر در اختیار شما قرار دهیم، اما امیدوارم که اوایل سال بعد در Huve Tertium به ما ملحق شوید.» 

 

این تصمیمی قابل درک اما ناراحت‌‌ کننده است. بازی Warhammer 40,000 Darktide آخرین بازی از رشته عناوینی است که قرار بود در سال ۲۰۲۱ منتشر شود اما زمان انتشار آن‌ها به علت مشکلات ناشی از پاندمی، به سال بعد و یا حتی دیرتر تغییر کرده است. به تازگی نیز شرکت کپکام اعلام کرد بازی Resident Evil Re:Verse، بخش چند نفره بازی Resident Evil Village تا سال ۲۰۲۲ منتشر نخواهد شد و اوایل این هفته نیز شرکت Bethesda تاخیر بازی Ghostwire: Tokyo تا اوایل سال ۲۰۲۲ برای کنسول پلی‌ استیشن ۵ را اعلام کرد. 

برچسب ها: Warhammer 40, 000 Darktide
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.