بهترین سلاح های بازی Call of Duty Warzone برای تازه واردها

بهترین سلاح های بازی Call of Duty Warzone برای تازه واردها

سیاوش اسدی سیاوش اسدی
4 سال و 6 روز پیش

دلایل زیادی برای دوست داشتن بازی Call of Duty Warzone وجود دارد. یکی از مهم‌ترین این دلایل، وجود دامنه گسترده‌ای از اسلحه‌ها است. هر اسلحه در بازی Call of Duty Warzone دارای شش ویژگی است که آن را از دیگر اسلحه‌ها متمایز می‌کند. این ویژگی‌ها شامل دقت، قدرت، برد، سرعت شلیک، حمل‌پذیری (وزن) و کنترل است.

همچنین می‌توانید به هر اسلحه چیزهایی اضافه کنید که این ویژگی‌ها را تغییر می‌دهند. با وجود همچین تنوعی در بازی، بازیکنان در نهایت اسلحه‌ای را پیدا خواهند کرد که مناسب سبک بازیشان است. برای شروع، می‌توانید ۱۰ اسلحه لیست زیر را امتحان کنید.

 

۱۰ - PKM – این سلاح در سطح یک باز می‌شود

سلاح PKM، توسط هر کسی که تازه بازی را شروع کرده قابل استفاده است و در سطح‌های بالاتر نیز همچنان اسلحه خوبی محسوب می‌شود. قدرت، دقت و برد این سلاح زیاد است و به عنوان یک مسلسل سبک، سرعت شلیک قابل قبولی را دارد. تنها نقطه ضعف PKM، سنگینی و کنترل متوسط آن هست. تیرهای این اسلحه پس از چند تیر اول کمی به سمت بالا پرت می‌شوند. PKM را با یک دوربین خوب و Muzzle Break ترکیب کنید تا برای خودتان یک اسلحه اتوماتیک مناسب فواصل دور بسازید.

 

مطالب مرتبط


 

۹ – Kilo 141 – این سلاح در سطح یک باز می‌شود

مانند سلاح PKM، Kilo 141 نیز سلاحی مناسب برای تازه‌واردان است که برخی حتی در سطوح بالاتر از آن استفاده می‌کنند. Kilo 141 دارای سرعت شلیک بسیار بالا و قدرت زیاد است و حتی به راحتی کنترل می‌شود. شاید وزن آن از نقاط ضعفش باشد، اما با استفاده از Attachment مناسب، می‌توانید آن را هم بهبود دهید. از Attachment های خوب برای سلاح Kilo 141، می‌توان به Extended Magazine، لیزر 1mW و نارنج انداز M203 40mm اشاره کرد. پیشنهاد می‌شود برای مناسب نگه داشتن وزن آن از Stock Attachment استفاده نکنید.

 

۸ – M4A1 – این سلاح در سطح یک باز می‌شود

M4A1 یکی از تفنگ‌های استاندارد در اکثر بازی‌ها و این بازی است. این اسلحه با Kilo 141 قابل مقایسه است و دقت، سرعت شلیک و راحتی بهتری را ارائه می‌دهد. از طرفی قدرت و برد آن کمتر است و کنترل کردن آن سختی بیشتری دارد. M4A1 برای افرادی که نگران برد و لگد زیاد نیستند، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. یکی از بهترین ابزارهایی که می‌توانید با M4A1 استفاده کنید Commando Grip است. با وجود اینکه باعث افزایش وزن می‌شود، اما لگد را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. Stock M16 Grenadier نیز باعث افزایش قدرت، برد و سختی کنترل آن می‌شود. با استفاده از آن،‌ M4A1 برتری نسبی‌ای به Kilo پیدا می‌کند.

 

۷ – R9-0 

افرادی به برخوردهای نزدیک علاقه دارند، شاتگان R9-0 Dual Shotgun برایشان انتخاب مناسبی است. تیرهای این سلاح هنگام شلیک فاصله زیادی از هم می‌گیرند و این موضوع، R9-0 را به ابزاری مناسب برای تخلیه راهروها و اتاق‌ها تبدیل کرده است. این اسلحه قدرت بسیار زیادی دارد، از بیشتر اسلحه سبک‌تر است و به راحت کنترل می‌شود. تنها ضعف این سلاح، ضعفی است که در همه شاتگان‌ها مشاهده می‌شود و آن هم برد کم و سرعت شلیک پایین است. پر کردن این سلاح نیز زمان زیادی می‌برد. ابزار Choke در نزدیک‌سازی تیرها کمک می‌کند و باعث می‌شود تیرها متمرکزتر شلیک شوند. لیزر Tac نیز باعث افزایش ثبات این سلاح می‌شود.

 

۶ – HDR Anti-Material – این سلاح در سطح ۱۱ باز می‌شود

همه بازیکنان به دنبال دویدن و شلیک کردن نیستند. بلکه برخی دوست دارند یک ناحیه امن در گوشه نقشه پیدا کنند و از آنجا به حریفشان غلبه کنند. سلاح تک‌تیر HDR یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این استراتژی است. این سلاح قدرت بسیار زیاد و برد فوق‌العاده طولانی‌ای دارد. قدرت این سلاح می‌تواند در اکثر شرایط همه را با یک تیر بکشد. مشابه بقیه سلاح‌های تک‌تیر، HDR سرعت شلیک پایین و وزن زیادی دارد. در نتیجه تنها در شرایط به‌خصوصی این سلاح کاربرد دارد. این سلاح آسیب زیادی به وسایل نقلیه نیز وارد می‌کند. دوربین Merc Thermal گزینه خوبی برای هدف‌گیری راحت‌تر است.

 

۵ – MP5 – این سلاح در سطح ۱۲ باز می‌شود

SMG ها تفنگ‌های مناسبی برای ورود به مناطق نگه‌ داشته شده توسط دشمنان است. این سلاح سبک‌تر از بقیه تفنگ‌ها هستند و در عین حال سرعت شلیک و دقت بسیار بالایی را دارا هستند. تنها چیزی که در استفاده از این سلاح‌ها فدا می‌شود، قدرت است. هرچند که این قدرت کم، توسط کنترل راحت آن جبران می‌شود، به طوری که همه تیرها می‌توانند به هدف بخورند. خشاب‌های 10mm Auto یکی از بهترین ابزارهایی هستند که می‌توانید با MP5 استفاده کنید؛ این ابزار هم باعث افزایش قدرت و برد می‌شود و هم کاهش بسیار اندکی در سرعت شلیک ایجاد می‌کند.

 

۴ – MK2 – این سلاح در سطح ۱۵ باز می‌شود

این سلاح ترکیب خوبی از دقت، قدرت و برد را بدون فدا کردن سرعت شلیک، کنترل و راحتی ارائه می‌دهد. البته زمان پر کردن این سلاح بیشتر از بقیه تفنگ‌ها طول می‌کشد. دوربین Thermal Hybrid سازگاری خوبی با این سلاح دارد و باعث هدف‌گیری سریع‌تر می‌شود.

 

۳ – FR 5.56 – این سلاح در سطح ۱۶ باز می‌شود

FR 5.56 یک سلاح قدرتمند است که به صورت سه‌تیر شلیک می‌کند و بهتر است آن را در حالت تک‌تیر قرار داد. این سلاح یکی از قوی‌تر تفنگ‌های بازی Call of Duty Warzone است. همچنین دقت، برد و سرعت شلیک آن از بقیه سلاح‌ها درون بازی بیشتر است. البته برخی شاید راحتی و سبکی سلاح را ترجیح دهند و از FR 5.56‌ استفاده نکنند. سرعت شلیک بالای این سلاح، استفاده از 50 Round Magazine را واجب می‌کند.

 

۲ – RAM-7 

RAM-7 نیز یکی از سلاح‌های  بسیار قدرتمند بازی است که شیوه دسترسی به آن با همه سلاح‌های دیگر فرق دارد. برای دسترسی به این تفنگ باید دو هدشات طی ۲۵ مرحله انجام دهید. اگر بازیکنان از همان ابتدا تمرکز خود را روی هدف‌گیری بگذارند، می‌توانند به راحتی این اسلحه را باز کنند. این اسلحه در اکثر دسته‌بندی‌ها بهتر از میانگین است. هرچند این موضوع راجع به برد آن صادق نیست. 45 Round Magazine به علت سرعت شلیک بالای آن، با این اسلحه سازگاری خوبی دارد.

 

۱ – Oden – این سلاح در سطح ۲۸ باز می‌شود

سلاح Oden تقریبا تمام چیزهایی که از یک سلاح می‌خواهید را در یک مجموعه دارد. دقت بالا، برد و قدرت زیاد از ویژگی‌های این سلاح‌اند. سرعت شلیک Oden مقداری کمتر از بقیه سلاح‌هاست، اما این به کنترل بیشتر کمک می‌کند. بنابراین لگد زیادی هنگام استفاده از آن احساس نمی‌کنید. برای این سلاح یک ابزار محصوص به نام Colossus Suppressor‌ وجود دارد که باعث می‌شود موقعیت بازیکن هنگام تیر زدن، در نقشه معلوم نشود و کنترل آن را نیز راحت‌تر می‌کند.

 

برچسب ها: Call of Duty Warzone
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.