راهنمای بازی The Last of Us 2 - محل تمامی کارت ها

راهنمای بازی The Last of Us 2 - محل تمامی کارت ها

سیاوش اسدی سیاوش اسدی
3 سال و 9 ماه و 21 روز پیش

در ماجراجویی جدید الی (Ellie) آیتم‌های زیادی برای جمع‌آوری وجود دارد. یکی از آن‌ها کارت‌های ابرقهرمانان (Superhero Trading Cards) است که در سراسر نقشه هر مرحله پخش شده‌اند. در مجموع ۴۸ کارت برای جمع‌آوری موجود است. پیدا کردن همه آن‌ها ممکن است کمی سخت باشد و برای برخی نیاز است از ترفندهای خاصی استفاده کنید؛ به همین علت سعی داریم در این مطلب کار شما را برای پیدا کردن این کارت‌ها راحت‌تر کنیم. این کارت‌ها شامل تصاویر بامزه‌ای مانند کامیک‌بوک‌های واقعی می‌شوند و گاهی اشاراتی به مراحل توسعه این بازی می‌کنند.

در ابتدا فهرستی از تمام کارت‌ها به همراه مرحله و مکانی که می‌توانید آن‌ها پیدا کنید تهیه کرده‌ایم:

نام مرحله

نام بخش

نام کارت

Waking Up

Jackson

Seismicalya

Waking Up

Jackson

The Keene Twins

Patrol 1

Jackson

Tesseracter

Patrol 1

Jackson

Laurent Foucault

The Gate

Day 1

Motivator

The Gate

Day 1

The Starfire Kids

The Gate

Day 1

Chessmaster

The Gate

Day 1

Oozer

Downtown

Day 1

Doctor Uckmann

Downtown

Day 1

Das Wort

Downtown

Day 1

Big Blue

Downtown

Day 1

Flo

Downtown

Day 1

Know It All

Eastbrook Elementary

Day 1

Cardio

Capitol Hill

Day 1

Kinnard, Esq

Capitol Hill

Day 1

Rockafella

Capitol Hill

Day 1

Doctor Stem

Capitol Hill

Day 1

Sergeant Frost

Capitol Hill

Day 1

Candleabra

Capitol Hill

Day 1

Bizzarebra

Channel 13 TV Station

Day 1

Kimimela

The Tunnels

Day 1

The Imp

The Tunnels

Day 1

Doctor Daniela Star

The Tunnels

Day 1

Bastet

The Theatre

Day 1

Mortem

The Theatre

Day 1

Beyond

(The Museum) The Birthday Gift

Day 1

The Nighthawk

(The Museum) The Birthday Gift

Day 1

Saura

Hillcrest

Day 2

Wachumero

Hillcrest

Day 2

Sahir the Sorcerer

Hillcrest

Day 2

Naledi the Youthful

Hillcrest

Day 2

Brainstorm

Hillcrest

Day 2

Reverb

Finding Strings

Day 2

Austringer

The Seraphites

Day 2

Randy Styles

The Seraphites

Day 2

Shift

The Seraphites

Day 2

Star Sign

The Seraphites

Day 2

Arch-Enemy

The Seraphites

Day 2

Doppelganger

The Seraphites

Day 2

Bhat Mandarr

Road to the Aquarium

Day 3

Esquire

Road to the Aquarium

Day 3

Tormentra

Road to the Aquarium

Day 3

Tanager

Road to the Aquarium

Day 3

Tatuaje

The Flooded City

Day 3

Seff L'ho'phad

The Flooded City

Day 3

Khazakh Bright

Pushing Inland

Epilogue

CBB-73

The Resort

Epilogue

Sparkthug

 

 

بخش Jackson – مرحله Waking Up

کارت Seismicalya: پس از بیدار شدن، پوشیدن ژاکت و برداشتن چاقو، همراه جسی (Jesse) به سمت خیابان‌های محله Jackson حرکت خواهید کرد. وقتی به ورودی Main Street می‌رسید، با اولین کارت بازی که به یک تابلو اعلانات چسبانده شده است مواجه می‌شوید. این تابلو در کنار Main Street Gallery قرار دارد.

 

 

 

کارت The Keene Twins: پس از نمایش کات‌سین کوتاهی در سالن Jackson، به سمت راست حرکت کنید. کارت روی یک تخته قرار دارد. این کارت توضیحاتی درباره یک آزمایش ناموفق روی حواس انسان‌ها می‌دهد. انسان‌هایی که مورد آزمایش قرار گرفتند نهایتا روبه‌روی در یک یتیم‌خانه رها شدند. افراد رهاشده پس از زمانی با توانایی‌های خارق‌العاده خود آشنا شدند. اوفلیا (Ophelia) که کر متولد شده است، بینایی قوی‌ای دارد. او تنها قادر است طیف امواج پرتوی ایکس و فروسرخ را مشاهده کند. زاندر (Xander) نیز، که کور متولد شده است، قادر است صداها را در فواصل چند کیلومتری تشخیص دهد و صدای پا برای او به سادگی قابل‌تشخیص است. این دو نفر یک تیم قوی را تشکیل می‌دهند و وابستگی‌ای ندارند. توانایی ذهنی آن دو ۸۰ و قدرت فیزیکی آن‌ها نیز ۸۰ تعیین شده است.

 

 

 

بخش Jackson – مرحله Patrol 1

کارت Tesseracter: هنگام اسب سواری در برف به همراه دینا (Dina) به خانه‌ای می‌رسید. به دنبال نوشته “Open house for sale” باشید. پیکان این تابلو توسط برف پوشیده شده است. با پریدن روی ماشین و سپس پریدن روی لبه ساختمان، وارد خانه شوید. درون اتاق خواب یک قفسه کتاب وجود دارد که می‌توانید این کارت را در یکی از ردیف‌های آن قفسه پیدا کنید. این کارت درباره موجودی که قادر است در چهار بعد حرکت کند (مانند شکل Tesseract) توضیح داده است. نامی برای آن تعیین نشده و به نظر می‌رسد ضعیف و شکست‌پذیر است. Society of Champions لقب تسرکتر (Tesseracter) را به این موجود داده است. برخی گمان می‌کنند که تسرکتر هویت واقعی خود را پنهان می‌کند. این موجود به Society of Champions وابسته است. توانایی ذهنی تسرکتر ۸۰ و قدرت فیزیکی آن ۶۰ تعیین شده است.

 

 

 

کارت Laurent Foucault: پس از به پایان رسیدن کولاک، این کارت را درون مخفی‌گاه یوجین (Eugene) پیدا کنید. پس از اینکه پلاک Firefly او را پیدا کردید، یک عروسک زرافه در اتاق سمت راست آن وجود دارد. مقابل آن عروسک یک محفظه کوچک وجود دارد و این کارت درون آن موجود است. این کارت درباره فردی با توانایی ذهنی بسیار قوی که از مشکلات فیزیکی متعددی رنج می‌برد توضیح داده است. لورن فکاول (Laurent Foucault) سال‌های زیادی را در بیمارستان سپری کرد. با دستیابی به مردک دکتری در سن ۱۵ سالگی، دارویی برای اختلال ژنتیکی خود تولید کرد. این دارو، او را یک‌شبه میلیونر کرد و پس از چند سال میلیاردر شد. او این پول را صرف یک مرکز علمی-تحقیقاتی تا دانش خود را به هر روشی که شده گسترش دهد. شایعات حاکی از آنند که این مرکز روش‌هایی برای به دنیا آوردن افراد با قابلیت‌های خارق‌العاده پیدا کرده است اما فکاول این شایعات رد و آن‌ها را «ادعاهای مسخره» توصیف کرد.

 

 

 

بخش Day 1 – مرحله The Gate

کارت Motivator: اینجا همراه با دینا در یک جنگل به تعدادی ماشین متروکه می‌رسید. کنار این ماشین‌ها یک ایستگاه اتوبوس قرار دارد. از اسب خود پایین آمده و این کارت را از روی آگهی تبلیغاتی ایستگاه اتوبوس بردارید. این کارت درباره شخصی توضیح می‌دهد که قبلا یک روان‌شناس و محقق در زمینه رفتار انسان بوده است. مویرا پیک (Moira Peak) پس از ساعت‌ها آزمایش، به نیروهای خطرناکی دست یافت. پس نتایج آزمایش را پیش خود نگه داشت. یکی از این نیروها، قابلیت تغییر ایده‌ها و افکار افراد است. تنها راه فرار قربانی‌های او این است که در دید او قرار نگیرند یا عینک‌های او خراب کنند تا قادر به دیدن نباشد. توانایی ذهنی ۹۰ و قدرت فیزیکی او ۲۰ تعیین شده است. او به مرکز تحقیقاتی Spark وابسته است.

 

 

کارت The Starfire Kids: هنگامی که به جاده اصلی رسیدید، به علامت “Seattle North” برخورد می‌کنید. سمت چپ آن علامت یک کابین قرار دارد. این کارت روی یک تخته سفید درون کابین قرار دارد. این کارت درباره امیرو (Emiru) و سورا (Sora) چهارده‌ساله توضیح داده است که روزی در جنگل‌های خارج کیوتو در ژاپن یک شهاب‌سنگ پیدا کردند. این دو با لمس شهاب‌سنگ تونایی انرژی گرفتن از نور ستاره‌ها را دریافت کردند. پس از بازداشت شدن توسط Society of Champions، تسرکتر (که قبلا به او اشاره شد) این کودکان را آموزش داد. به طوری که از بتوانند از توانایی خود هوشمندانه و ایمن استفاده کنند. هرچند این رفتار محافظه‌کارانه او باعث سرپیچی آن دو شد. آن‌ها اکنون در خیابان‌ها زندگی می‌کنند و به دنبال استفاده معنادار از توانایی‌های خود هستند. توانایی ذهنی و فیزیکی آن‌ها ۶۰ تعیین شده است و به Society of Champions وابسته‌اند.

 

 

 

کارت Chessmaster: هنگامی که به Seattle QZ می‌رسید و از دیوار بالا می‌روید، در کنار یک مسیر راه‌آهن عبور می‌کنید. وقتی به نردبان رسیدید، عقب را نگاه کنید و از نردبان دیگری که شما را به یک ناحیه مخفی می‌برد استفاده کنید. این کارت روی میزی در آن ناحیه وجود  دارد.

 

 

 

 

کارت Oozer: هنگام حل معما برای باز کردن دروازه به کمک ژنراتور، طناب را پشت دفتر سیار پرت کنید و از آن بالا بروید تا کارت را پیدا کنید.

 

 

 

بخش Day 1 – مرحله Downtown

کارت Doctor Uckmann: هنگامی که وارد ناحیه دایره‌ای شکل می‌شود، یک ساختمان تخریب‌شده وجود دارد که می‌توانید از آن بالا روید. سپس با شکستن یکی از پنجره‌ها می‌توانید در محیط خارجی قدم بزنید. بعد از آن باید پرشی انجام دهید و به داخل ساختمان برگردید. بعد از آن از سراشیبی بالا رفته تا در بالای آن تعدادی لوازم و قطعات اسلحه به همراه کارت Doctor Uckmann را پیدا کنید. نام این شخصیت از روی نام کارگردان این بازی، نیل دراکمن (Neil Druckmann) برداشته شده است. این کارت درباره دکتر آکمن (Doctor Uckmann) و آزمایشات عجیب و غریب او در حیطه از بین بردن محدودیت‌های انسان توضیح داده است. حتی لورن فکاول نیز آزمایشات او را مشکوک خطاب کرده است. پس از جلب توجه، آکمن کار خود رو به طور پنهانی ادامه داد و توانست یک هوش مصنوعی برای ادامه تحقیقاتش خلق کند. خود او و The New Dogs برای تامین هزینه‌های این تحقیقات، دزدی‌های پیشرفته را طراحی کردند. او دائما موقعیت آزمایشگاه خود را تغییر می‌دهد تا کسی او را پیدا نکند و امیدوار است روزی تحقیقات او مانند بقیه تحقیقات، عادی محسوب شود.

 

 

 

کارت Das Wort: در اولین ناحیه دایره‌ای شکل، از پله‌ها پایین رفته و در کشوی مغازه موسیقی Valiant این کارت را پیدا کنید. این کارت درباره شخصی توضیح می‌دهد که در کودکی مورد تعرض واقع شده و توانایی حرف زدن به طوری که قابل‌فهم باشد را ندارد. هنگامی که موجودات کیهانی باستان به او جادوی The Word را تقدیم کردند، او برای همیشه تغییر کرد. که این ورد این جادو به زبان می‌آید، افراد قادر می‌شوند صداها را از فواصل بسیار دور بشنوند. البته به خاطر قد بلندش اغلب اوقات لو می‌رود و قربانی او فرصت فرار را پیدا می‌کند. توانایی ذهنی و فیزیکی او ۸۰ تعیین شده است و همچنین به The New Dogs وابسته است.

کارت Flo: این کارت را در Madison Street، در ناحیه بالا سمت چپ نقشه، درون یک گاوصندق قرار دارد. رمز این گاوصندق ۰۴۵۱ است. این کارت درباره یکی از دانشجویان برتر دانشگاه فنی، به نام اولگا کوزنتسوا (Olga Kuznetsova) توضیح داده است که بعدتر توسط دولت روسیه برای تحقیقات درباره انرژی تاریک استخدام شد. او با ترس از اینکه تحقیقاتش در جنگ به کار می‌رود، سعی کرد تا نتایج تحقیقات را نابود کند. نتیجه این کار او، آمیخته شدن آگاهی او با بخار آب بود. به طوری که اگر در محیط رطوبت وجود داشته باشد، می‌تواند روح خود را به شکل آب درآورد یا هر جسمی را به شکلی از آب تبدیل کند. توانایی ذهنی او ۹۰ و توانایی فیزیکی او ۸۰ تعیین شده است. همچنین به Society of Champions وابسته است.

 

 

کارت Big Blue: این کارت را در کافی‌شاپ رستوران Spring Street می‌توانید پیدا کنید. هنگام ورود به رستوران، کشوها را چک کنید تا آن را بیابید. Big Blue دارای بیش از سه بعد فیزیکی است و به شکل یک وال آبی درآمده است. در اولین سفرش به زمین در حدود نیم‌میلیارد سال پیش برای نظارت بر زندگی‌ها نوظهور، از دانش خود برای هدایت انسان‌ها در زمان نیازشان استفاده کرد. سن زیاد او یکی از نقاط ضعفش است. برای او روزها به سرعت می‌گذرد. او می‌تواند برای دیر گذشتن زمان نفس خود را حبس کند و اینکار را برای چند ساعت انجام دهد. توانایی ذهنی او ۱۰۰ و توانایی فیزیکی او ۸۰ تعیین شده است و به گروه خاصی وابستگی ندارد.

 

 

 

کارت Know It All: هنگامی که از دروازه با نشان “FEDRA” عبور کردید و وارد هتل شدید، به طبقه بالا بروید. داخل اتاق پشت جسد شوید و سپس به اتاق مجاور بروید. در سمت چپ شما یک تلویزیون وجود دارد که یک نوشته درون کشوی میز آن است. مقابل آن یک میز کوچک وجود دارد. کارت را درون کشوی آن میز پیدا کنید. این کارت درباره یک محقق معروف که در ابتدای دوره جنون خود قرار دارد توضیح داده است. شیلا کیم (Sheila Kim) قبل‌تر در دپارتمان Spark مشغول به کار بوده است. برای پیش‌گیری از رشد عارضه او، آن‌ها تصمیم گرفتند تا از یک هوش مصنوعی در مغز او تعبیه کنند تا نه تنها بتواند عقل خود را بازگرداند، بلکه بتواند اطلاعات جدید را بررسی و تحلیل کنید. او اکنون باهوش‌ترین فرد زنده است و به عنوان رئیس فناوری Spark انتخاب شده است. برخی ادعا می‌کنند که او آگاهی خود را از دست داده است و برخی نگرانند که هوش مصنوعی اراده او را متوقف کرده است. توانایی ذهنی او بیش از ۱۰۰ اما توانایی فیزیکی او ۲۰ و همچنین وابسته به سازمان Spark است.

بخش Day 1 – مرحله Eastbrook Elementary

کارت Cardio: پس از برخوردتان با انسان‌ها یک مسیر خطی را روی سقف دنبال می‌کنید تا زمانی که به یک بالکن می‌رسید. درون این ساختمان، از تختی که به سمت چپ افتاده است بپرید و درون کشوی میز کنار تخت این کارت را پیدا کنید. این کارت درباره پدرو روخاس (Pedro Rojas)، دونده‌ای که علی‌رغم قهرمان نشدن آرزوی آن را داشته، توضیح داده است. دپارتمان Spark به او قابلیت استقامت نامحدود را پیشنهاد کرد و در ازای آن، از اون خواست تا برای آزمایش قلب مصنوعی داوطلب شود. او این پیشنهاد را سریعا پذیرفت و بعد از آن فرار کرد. او که اکنون به عنوان کاردیو (Cardio) شناخته می‌شود، سریع‌ترین دونده روی زمین است. Spark نیز به تعقیب او است تا بتواند آزمایشات را به اتمام برساند. توانایی ذهنی و فیزیکی او ۶۰ تعیین شده است و هیچ وابستگی‌ای ندارد.

 

 

 

بخش Day 1 – مرحله Capitol Hill

کارت Kinnard, Esq: پس از فرار کردن از مدرسه، به دنبال دینا بروید و در جاده به سمت راست حرکت کنید. در آنجا خانه‌ای وجود دارد که عدد سه روی در آن نوشته شده است. داخل این خانه یک کشو وجود دارد که می‌توان کارت را درون آن پیدا کرد.

 

 

 

کارت Rockafella: هنگامی که به خیابان‌ها برگشتید، یک متل وجود دارد. داخل آن به دنبال واحدی با عدد سه بگردید. در آن قفل است، پس وارد اتاق کناری آن شوید و از طریق پنجره وارد اتاق شماره سه شوید. این کارت اطراف تلویزیون روی زمین افتاده است. این کارت درباره یکی از صنعت‌گرانی است که در ساخت Spark همکاری کردند. نورمن استرایکر (Norman Stryker) هنگامی که وارد یک آزمایش مخفیانه شد، توسط فکاول در یک انفجار سنگ معدن گیر افتاد. اعضای Society of Champions نیز نتوانستند او را از سنگ‌ها بیرون بکشند. در نتیجه دکتر استم (Doctor Stem) سنگ‌ها را به بخشی از او تبدیل کرد. سر او اکنون توسط سنگ پوشیده شده است. راکفلا (Rockafella) اکنون به دنبال نابود کردن مراکز Spark است. توانایی ذهنی او ۶۰ و توانایی فیزیکی او ۱۰۰ تعیین شده است و با Society of Champions همکاری دارد.

 

 

 

 

کارت Doctor Stem: پس از ورود به ناحیه WLF و جنگیدن با تعدادی سرباز به سمت مرکز مخابراتی حرکت خواهید کرد. در نهایت شما به یک کتاب‌فروشی خواهید رسید که در آن کتابی به نام Sorority Secrets وجود دارد. پس از آن، وارد قهوه‌فروشی کتاب‌خانه شوید. در آنجا یک دستگاه تایپ وجود دارد. سمت راست دستگاه تایپ یک در است. وارد آن شوید. این کارت در سمت چپ اتاقی که داخل آن هستید وجود دارد. در این کارت توضیحاتی درباره اوپال روی (Upal Roy) که والدینش را در سن کم به علت سرطان از دست داد، آمده است. پس از مرگ پدر و مادرش، او وارد تحقیقات علمی شد و قصد داشت مانع رخداد دردی که در کودکی تجربه کرده بود برای کودکان دیگر شود. او با همکاری با دکترها و دانشمندان سراسر جهان برای دستیابی به فناوری‌هایی برای نجات جان انسان‌ها کمک می‌کند. سرسختی و عدم پذیرش شکست، اصلی‌ترین ویژگی‌های او هستند. توانایی ذهنی او ۱۰۰ و توانایی فیزیکی او ۴۰ است و با Society of Champions همکاری می‌کند.

 

 

 

کارت Sergeant Frost: پس از اینکه به خیابان‌ها بازگشتید، از یک نردبان بالا خواهید رفت تا به ایستگاه FEDRA برسید. به‌جای رفتن از نردبان، به آن سمت خیابان بروید تا با تابلوی Live Street Market مواجه شوید. در آنجا چهار موجود زامبی‌مانند وجود دارد. پس از پشت سر گذاشتن آن، کارت Sergeant Frost را درون یک رختکن پیدا خواهید کرد.

 

 

 

کارت Candelabra: پس از اینکه به کمک دینا از مانعی بالا رفتید، مقابل یک میدان مین قرار می‌گیرید. در سمت چپ شما یک مغازه وجود دارد. سپس با پشت سر گذاشتن دشمنان، این کارت را در کنار یک دستگاه عابربانک پیدا خواهید کرد. این کارت درباره شخصی توضیح می‌دهد که پس از ساطع کردن آتش از دستان و موهایش شناخته شد. او اصالتا اهل منطقه آتش‌فشانی اوورنی در فرانسه است و هنگام مراقبت از برادر کوچک‌ترش در برابر پیروان دکتر آکمن،‌ درون استخر مذاب افتاد. پس از اینکه همه تصور کردند که او مرده است، از مذاب بیرون آمده و آتش را به عنوان سلاحش استفاده کرد. او تا زمانی که در سرما قرار نگیرد، این توانایی را دارد. هنگامی که با Society of Champions همکاری نمی‌کند، به دنبال دکتر آکمن می‌گردد و باور دارد برادرش توسط او زندانی شده است. توانایی ذهنی او ۶۰ و توانایی فیزیک او ۸۰ است.

 

 

 

کارت Bizzareba: هنگامی که به ناحیه پر از تله‌های سیمی می‌رسید، سمت چپتان یک مغازه به نام Wellwishes وجود دارد. پس از وارد شدن به این مغازه، درون قفسه کتاب این کارت را پیدا کنید.

 

 

بخش Day 1 – مرحله Channel 13 TV

کارت Kimimela: درون ایستگاه تلویزیونی به طبقه دوم بروید و به دنبال یک اتاق بالکن‌دار باشید. در آن اتاق یک در قفل وجود دارد، اما می‌توانید از بیرون و به کمک پنجره وارد شوید. این کارت در کوچک‌ترین دفتر، روی یک میز قرار گرفته است. این کارت درباره یک نوجوان دانشمند به نام کیمیملا گرین (Kimimela Green) توضیح داده است. پس از آنکه صنعت‌گران طمع‌کار خانه‌شان را از آن‌ها گرفتند،‌ او شروع به اعتراض در عموم کرد؛ هرچند که صدای او شنیده نشد. در نتیجه برای آغاز یک فعالیت سیاسی وارد روند تحقیقات رفتار حیوانات شد. نتیجه شب‌ها تا دیروقت کار کردن در آزمایشگاه، اختراع دستگاهی برای ارتباط از راه دور با حیوانات بود. اکنون به عنوان یکی از اعضای Society of Champions، کیمیملا از حیوانات به عنوان یارهای خود در سراسر دنیا استفاده می‌کند تا حقوق مدنی مردم رعایت شود. هنگامی که بدکاران به حرف او عمل نمی‌کنند، از حیوانات برای صحبت با آن‌ها استفاده می‌کند. توانایی ذهنی او ۸۰ و توانایی فیزیک او ۶۰ تعیین شده است.

 

 

 

بخش Day 1 – مرحله The Tunnels

کارت The Imp: بعد از اینکه از زیر قطار عبور کردید و به ورودی قرمز رنگ رسیدید، کمی جلوتر از آن ورودی قدم بزنید تا کارت The Imp را زیر کیسه‌های زباله نزدیک در قطار پیدا کنید.

 

 

 

کارت Dr. Daniela Star: پس از خارج شدن از ایستگاه تلویزیونی و شکست دادن دشمنانتان، وارد زیرزمینی می‌شوید که توسط علائم اضطراری به رنگ قرمز روشن شده است. در آنجا پس از بالا کشیدن کرکره‌ای، منتظر دینا می‌مانید تا او نیز چرخ دستی‌ای را برای عبور از مسیرتان کنار بکشد. پس از آن به یک در آبی رنگ خواهید رسید. در آن اتاق به کنج سمت راست اتاق رفته و زیر میز بخزید. اکنون به شکافی در دیوار خواهید رسید که با عبور کردن از آن به ناحیه‌ای می‌رسید که قبل‌تر به آن دسترسی نداشتید. در آنجا می‌توانید این کارت را پیدا کنید. دکتر دنیلا استار (Daniela Star) به عنوان یکی از اعضای تیم توسعه پیشرانه یونی توسط Spark Century 22 استخدام شد. تحت نظر مراقبت‌های همکارانش، او توانست به برنامه‌هایی فراتر از انتظارهای همه دست یابد. هنگامی که متوجه شد مافوق‌های او می‌خواهند از این برنامه‌ها برای ساخت اسلحه‌های قدرتمند استفاده کنند، از تحقیقات انصراف داد و فرار کرد. او اکنون تحت نظارت Future Alliance است. توانایی ذهنی او ۱۰۰ و توانایی فیزیکی او ۶۰ تعیین شده است.

 

 

 

 

کارت Bastet: پس از مواجه شدن با موجودی به نام شمبلر (Shambler) در زیرزمین و کشتن او، به ناحیه تصادف قطار می‌رسید. هنگامی که دینا از شما می‌خواهد در بالا رفتن به او کمک کنید، به سمت چپ حرکت کرده و زیر یک کالسکه برعکس شده بخزید. کارت Bastet را آنجا پیدا خواهید کرد. این کارت درباره دختر نوجوانی توضیح می‌دهد که توسط دکتر آکمن از خیابان‌های قاهره بیرون کشیده شده است. دکتر آکمن در ابتدا قصد داشت تا از او برای تحقیقات بهبود ژنتیک انسان استفاده کند اما هنگامی که The Imp دی‌ان‌ای گربه را وارد پروژه کرد، تحقیقات از مسیر اصلی منحرف شد. او اکنون بسیاری از ویژگی‌های گربه از جمله چابکی، دید و غرایز شکاری آن‌ها را به خود گرفته است. نام (باستت) Bastet نیز از الهه مصری که به شکل گربه برای او انتخاب شده است. او باهوش و بسیار انعطاف‌پذیر است و به عنوان یکی از مجریان دکتر آکمن کار می‌کند تا از توانایی خود در اجرای دزدی‌های خطرناک استفاده کند. توانایی ذهنی و فیزیکی او ۶۰ و به سازمان The New Dogs‌ وابسته است.

بخش Day 1 – مرحله The Theatre

کارت Mortem: هنگامی که به همراه دینا وارد سینما می‌شوید، ابتدا محل را کامل می‌گردید تا از امن بودن آن اطمینان حاصل کنید. این کارت درون یک قفسه شیشه‌ای در طبقه اول قرار دارد. برای برداشتن کارت ابتدا نیاز است که شیشه را بشکنید.

 

 

 

کارت Beyond: این کارت درون سینما پیدا می‌شود. اول وارد طبقه دوم شوید، سپس راهرو بلند را دنبال کنید و به سمت راست بروید. در انتهای راهرو چند جعبه و یک مبل وجود دارد. آنجا این کارت را پیدا خواهید کرد. Beyond پس از یک تجربه نزدیک به مرگ و سپری کردن دو هفته در کما، متوجه شد که توانایی ارتباط با مردگان را دارد. او بخشی از وقت خود را صرف حل کردن معماهای قتل و بخشی دیگر را به عنوان واسطه برای خاتمه دادن به اندوه خانواده‌هایی که عزیزشان را از دست داده‌اند صرف می‌کند. هرچند که ارتباط با دنیای مردگان، باعث شده است که مرگ او سریع‌تر فرا برسد و اکنون از ۳۵ سال سنی که دارد، بسیار پیرتر به نظر می‌آید. توانایی ذهنی او ۸۰ و توانایی فیزیکی او ۴۰ تعیین شده است. همچنین به فرد یا سازمان خاصی وابسته نیست.

 

 

بخش Day 1 – مرحله (The Museum) The Birthday Gift

کارت The Nighthawk: این مرحله که در اصل فلش‌بکی به داستان بخش اول این مجموعه بازی است، دارای کارتی است که ممکن است توضیح دهد چرا الی شروع به جمع‌آوری این کارت‌ها کرده است. هنگامی که همراه جول (Joel) در پارک دایناسورها قدم می‌زنید، این کارت را روی صندلی‌ای کنار دستشویی نمایشگاه پیدا خواهید کرد.

کارت Saura: جلوتر در همین مرحله هنگامی که از جول جدا می‌شوید، این کارت را روی میزی در سمت راست نمایشگاه، جایی که گرگ‌ها به دنبال شکار یک گوزن شمالی هستند، پیدا خواهید کرد.

بخش Day 2 – مرحله Hillcrest

کارت Wachumero: پس از اینکه سینما را ترک کردید، وارد ناحیه Hillcrest می‌شوید. وقتی کات‌سین تمام شد، پشت سر خود به پایین پرتگاه نگاه کنید. در آنجا یک وانت وجود دارد که با شکستن پنجره آن می‌توانید به کارت Wachumero دست بیابید.

 

 

 

کارت Sahir The Sorcerer: درست پس از وارد شدن به Hillcrest از یک دیوار کوچک می‌پرید و تعدادی گرگ را مشاهده می‌کنید که به بالای تپه و به سمت استادیوم حرکت می‌کنند. به جای دنبال کردن آن‌ها، به سمت چپ رفته و از لابه‌لای بوته‌ها مخفیانه وارد ساختمان Caroline Paper Co. شوید. در پشت مغازه کارت را مشاهده خواهید کرد. ممکن است نیاز باشد دوربین را کمی به سمت بالا حرکت دهید تا آن را مشاهده کنید.

 

 

 

 

کارت Naledi The Youthful: پس از عبور کردن از دشمنان و سگ‌هایشان، به یک معما خواهید رسید که نیاز است یک سطل زباله را روی سراشیبی قرار دهید، از آن بالا روید و به سمت دیگر دیوار بپرید. هنگامی که اینکار را انجام دهید، اولین مین را درون بازی پیدا خواهید کرد. این کارت درون اتاقی (کنار دوچرخه) در همان اطراف قرار دارد. در توضیحات آن صحبت از زنی می‌شود که قادر است با لمس موجودات زنده به آن‌ها آسیب فیزیکی برساند یا حتی آن‌ها را بکشد. او تا زمانی که تنهاست، بسیار آسیب‌پذیر است. توانایی ذهنی او ۹۰ و توانایی فیزیکی او ۲۰ است.

کارت Brainstorm: در ادامه مرحله Hillcrest طی کات‌سینی صدای انفجار را می‌شنوید. بعد از اینکه تعدادی از آن موجودات زامبی‌مانند را کشتید، به جایی می‌رسید که باید در آن از حصار باغ‌ها بپرید. پس از آن به یک محیط بازی زردرنگ می‌رسید. سمت چپ آنجا، کارت را در سوراخی داخل یکی از دیوارهای خانه پیدا خواهید کرد.

کارت Reverb: در انتهای مرحله Hillcrest پس از به دست آوردن کمان، یک خانه زرد رنگ با یک ماشین آبی بیرون آن مشاهده خواهید کرد. این کارت زیر تختی در طبقه دوم آن خانه پیدا می‌شود.

بخش Day 2 – مرحله Finding Strings

کارت Austringer: این کارت در یکی دیگر از فلش‌بک‌های الی همراه با جول پیدا می‌شود. وقتی که از اسب‌هایتان پایین آمدید، به علامت Music Store حرکت کنید. یکی از ماشین‌های آنجا را انتخاب کرده و از آن بالا بروید و سپس وارد یک جاده پر از آب شوید. در آنجا ماشینی وجود دارد و کارت داخل آن ماشین متروکه پیدا می‌شود. این کارت درباره مکسین پیره (Maxene Pierre) چهارده‌ساله که توسط والدینش ترک شده است توضیح می‌دهد. او با کمک افرادی توانست به یک کلبه کوچک راه پیدا کند و در آنجا با یک شمن آشنا شود. پیش او توانست تا فنون داخل شدن به ذهن شاهین‌ها و دیگر پرندگان شکاری را یاد بگیرد. توانایی ذهنی او ۶۰ و توانایی فیزیکی او ۴۰ تعیین شده است.

بخش Day 2 – مرحله The Seraphites

کارت Randy Styles: بعد از اینکه الی تصمیم می‌گیرد تا به سمت بیمارستان حرکت کند، طی مسیر به سوپرمارکتی به نام Quickmart خواهید رسید. در آنجا یک جعبه با عنوان “Smooth Taste” پیدا خواهید کرد که داخل آن، کارت Randy Styles وجود دارد.

 

 

 

کارت Shift: اینجا در نقش الی به خیابان‌ها بازگشته‌اید. روی یکی از ساختمان‌هایی که اطرافشان تعدادی از آن موجودات ترسناک وجود دارد، گرافیتی‌ای با طرح “Feel her love” وجود دارد. وارد آن ساختمان شده و از طریق نردبان آسانسور به طبقه دوم بروید. در آنجا طنابی پیدا خواهید کرد. با استفاده از آجر یا اسلحه یکی از شیشه‌های بزرگ را شکسته و طنابتان را سمت لوله‌ای که بیرون پنجره مشاهده پرت کنید. اکنون با استفاده از طناب وارد اتاق سمت چپ خود شوید. این کارت روی یکی از مبل‌های آنجا پیدا می‌شود. این کارت درباره گیل پرایس (Gail Price) که در نگاه اول به خاطر نوسانات خلقی یک نوجوان به نظر می‌رسد توضیح می‌دهد. اما این نوسانات قدرت او محسوب می‌شوند. زیرا که او قادر است سرعت اجسام را متناسب با حالش کم و زیاد کند. هنگامی که خوشحال است، سرعت یارانش را افزایش می‌دهد تا تعادل نبرد به هم بخورد. هنگامی که ناراحت است تمام قدرت دشمنانش را درون خود جمع می‌کند تا بتواند با سرعت بیشتری نسبت به آن‌ها حرکت کند. علی‌رغم قدرت زیاد، رفتار او بسیار متغیر است و توسط یارانش مورد اعتماد نیست. همچنین Motivator به راحتی وضعیت ذهن او را تغییر می‌دهد. توانایی ذهنی و فیزیکی او ۶۰ است و با Society of Champions همکاری می‌کند.

 

 

 

 

کارت Star Sign: جلوتر در جاده، یک آپارتمان در سمت چپتان پیدا می‌شود. وارد ساختمان شوید و سپس در سمت راست پله‌ها وارد فضای باریکی که مشاهده می‌کنید شوید. پس از آن به یک در قفل می‌رسید که برای پشت سر گذاشتن آن باید شیشه روبه‌رویتان را بشکنید، از آن پایین پریده و به سمت دیگر بروید تا به آن سمت در قفل‌شده برسید. در اتاق خواب آنجا یک گاوصندق وجود دارد اما کارتی که به دنبال آن هستیم درون کشویی کنار تخت وجود دارد. ژانگ لی (Zhang Lei) که یک موزه‌دار متواضع است، روزی متوجه می‌شود که توسط ارواح امپراتوران بزرگ چینی دچار دگردیسی شده است. وابسته به اینکه در چه ساعتی از روز قرار دارد، او قدرت هر یک از نشان‌ها گاه‌شماری چینی را دریافت می‌کند. او همچنین می‌تواند ویژگی‌های مثبت یا منفی هر نشان را به خود بگیرد که ممکن است به نفع یا ضرر او تمام شوند. توانایی ذهنی ۹۰ و قدرت فیزیکی او ۸۰ تعیین شده است و به Society of Champions وابسته است.

 

 

 

کارت Arch-Enemy: در ناحیه بعدی وارد یک نمایشگاه کامیک‌بوک می‌شوید. سپس از لبه دیوار بالا رفته و به سمت راست خود نگاه کنید تا با شکستن پنجره‌های گلخانه بتوانید وارد آن شوید. وقتی به سطح زمین می‌رسید، در سمت چپ اتاقی وجود دارد که درش قفل است. آن در را دور بزنید و با شکستن پنجره پشتی اتاق، به آن وارد شوید. این کارت درون کشوی میز آنجا قرار دارد.

 

 

 

کارت Doppelganger: پس از بیرون آمدن از فاضلاب، به آپارتمانی به نام Garden Suites می‌رسید. قبل از بالا رفتن از پله‌ها، نگاهی به ناحیه پشت پله انداخته و این کارت را پیدا کنید.

 

 

 

کارت Bhat M’Andarr: پس از روبه‌رو شدن با Scars شما روی سقف خانه‌ای قرار می‌گیرید. با استفاده از نردبان از سقف پایین آمده و وارد آب شوید. سپس به سمت بانک شنا کنید. از پله‌های بانک بالا رفته و وارد Weston’s Pharmacy شوید. این کارت دقیقا سمت چپ دری که از آن وارد می‌شوید قرار دارد.

 

 

 

بخش Day 3 – مرحله Road to The Aquarium

کارت Esquire: همان ابتدای بخش سوم بازی، به جای ادامه دادن مرحله با حرکت به سمت پرده سینما، به سمت چپ خود نگاه کنید. این کار مقابل مانیتورهای کنترل صحنه قرار دارد.

 

 

کارت Tormentra: وقتی به همراه جسی از سینما خارج می‌شوید، به ساختمانی با عنوان WPL می‌رسید که با شکستن پنجره آن یا نشسته حرکت کردن از زیر یک در مسدود شده می‌توانید وارد آن شوید. در آنجا اتاقی پر از پرینتر و لوازم بسته‌بندی‌شده وجود دارد. در محیط اطرافتان یک در آبی رنگ وجود دارد. وارد آن شوید و راهروی تاریکی که با آن مواجه می‌شوید را ادامه دهید. جلوتر یک در بزرگ وجود دارد. مقابل آن نیز یک در دیگر است. از زیر اثاثی که روی زمین افتاده‌اند عبور کنید و در آنجا متوجه کارت Tormentra می‌شوید. این کارت درباره شخصی توضیح می‌دهد که در کودکی به علت رفتار مهربان و لطیفش مورد تعرض قرار گرفته است. اما پس از آن زمان به علت دست‌کاری‌های ژنتیکی‌ای که روی او انجام شد، این موضوع کاملا فرق کرده است. او قادر است غم و اندوه روانی دیگران به نوعی انرژی جنبشی تبدیل کند. هرچه شدت اندوه بیشتر باشد، انرژی ماحصل آن نیز بیشتر است. او در روز به عنوان روانشناس جنایی کار می‌کند تا بتواند از غم افرادی که عزیزی را از دست داده‌اند برای سلاح خود علیه کسانی که زمانی او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند استفاده کند. توانایی ذهنی و فیزیکی او ۸۰ است و به سازمانی وابستگی ندارد.

 

 

 

کارت Tanager: این کارت را می‌توان در کتاب‌فروشی‌ای نزدیک میز خدمات در طبقه همکف پیدا کرد. نزدیک آن میز تعدادی قفسه افتاده در آب وجود دارد. با عبور از زیر آن‌ها این کارت را در یکی از قفسه‌های نزدیک پیدا کنید. این کارت درباره یک زن جوان و خجالتی توضیح داده که از کودکی توانایی هیپنوتیزم کردن افراد با آواز خواندن را داشته است، اما او اکنون نحوه استفاده درست از آن را یاد گرفته است. او به علت رابطه بدی که با اعضای خانواده‌اش داشت، از خانه فرار کرد. همچنین وفاداری بسیاری به آزادی عمل دارد. توانایی ذهنی او ۶۰ و توانایی فیزیکی او ۴۰ تعیین شده است. همچنین با Society of Champions همکاری می‌کند.

 

 

 

کارت Tatuaje: وقتی که از روی پل رد شدید و تصمیم گرفتید تا با دزدیدن قایقی خود را به چرخ‌وفلک برسانید، وارد ناحیه جدیدی می‌شود که در آنجا باید با خزیدن زیر سنگ‌ها مرحله را ادامه دهید. پس از اینکه از آنجا بیرون آمدید، توجهی به لوله‌های سمت راستتان نکنید و مسیر مستقیم را ادامه دهید تا این کارت را جلوی کابینت پیدا کنید.

 

 

 

بخش Day 3 – مرحله The Flooded City

کارت Seff L’ho’phad: هنگامی که سوار قایق هستید به یک ورودی بسته می‌رسید. قبل از بالا بردن آن، برگردید و پشت سرتان را نگاه کنید. آنجا دری وجود دارد که شما را به یک اتاق کناری متصل می‌کند. این کارت را درون کشویی در آنجا پیدا کنید.

 

 

 

کارت Khazakh Bright: پس از اینکه دشمنانتان را شکست دادید، بخش جنوب شرقی آنجا را بگردید و وارد ناحیه‌ای با تابلوی “Prize Zone” شوید. در سمت راست آنجا قفسه‌ای وجود دارد که این کارت داخل آن پیدا می‌شود.

 

 

بخش Epilogue – مرحله Pushing Inland

کارت CBB-73: طی خارج شدن از ساحل با چند موجود زامبی‌مانند، چند وسیله نقلیه و تعدادی خانه روبه‌رو خواهید شد. در نهایت به شکافی در دیوار می‌رسید که نیاز است از میان آن عبور کنید. سپس به یک فواره قدیمی می‌رسید. از آن نیز عبور کنید و با کلیکری (Clicker) که سمت راست شما، روی سقف قرار دارد درگیر شوید. سپس از یکی از ماشین‌ها بالا رفته و خودتان را به پشت‌بام برسانید. بعد از آن به سمت راست خود روی سطح بلندتر قدم گذاشته و از طریق پنجره به داخل ساختمان بپرید. اکنون سمت راستتان یک در وجود دارد. از طریق در وارد اتاقی با یک میز آینه‌دار شوید. این کارت روی آن میز قرار دارد. این کارت درباره یک ربات جنگنده به نام CBB-77 توضیح داده است که برای شرکت در جنگ‌هایی که برای انسان‌های عادی خطرناک است ساخته شده است. یکی از دانشمندان Future Alliance با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی توانست او را به یک یار قابل‌اعتماد تبدیل کند. او اکنون در تمام ماموریت‌های خطرناک Future Alliance شرکت می‌کند. اما در لحظاتی که تنش شدت می‌گیرد، CBB نمی‌تواند خود را کنترل کند و تبدیل به یک ماشین آدم‌کشی می‌شود. توانایی ذهنی او ۴۰ و توانایی فیزیکی او ۱۰۰ تعیین شده است.

بخش Epilogue – مرحله The Resort

کارت Sparkthug: در همان ابتدای مرحله ساختمانی وجود دارد که روی آن عدد چهار نوشته شده است. در پشت ساختمان یک میز گرد وجود دارد. این کارت را روی آن میز، کنار بلندگو استریو پیدا کنید.

برچسب ها: The Last of Us Part 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.