۸ نکته ای که بهتر است درباره بازی Call of Duty: Warzone بدانید

۸ نکته ای که بهتر است درباره بازی Call of Duty: Warzone بدانید

محمد مهدی مبارکی محمد مهدی مبارکی
4 سال و 1 ماه و 4 روز پیش

همانطور که اطلاع دارید بازی Call of Duty: Warzone چندی پیش منتشر شد. اثری که حالت بتل رویال (Battle Royal) بازی Call of Duty: Modern Warfare است و طبق اطلاعات منتشر شده توانسته طبق انتظارات خوب ظاهر شود و بازیکنان زیادی را جذب خود کند. اما قبل از اینکه به سراغ بازی Warzone بروید و چتر نجات خود را برای پرش از هواپیما باز کنید؛ بهتر است نکاتی را بدانید. نکاتی که باعث می‌شوند بیشتر از قبل در بازی زنده بمانید و یا حتی پیروز شوید. وسعت نقشه بازی بر هیچکس پوشیده نیست. همچنین بازی Warzone می‌تواند میزبان ۱۵۰ بازیکن در یک نقشه باشد. عددی که پیش از این در کمتر اثری اتفاق افتاده بود و همین موضوع، عاملی بر سخت‌تر شدن بقا در بازی می‌شود. اما نگران نباشید؛ در ادامه مطلبی تهیه و نکاتی آورده شده است که اگر به آن‌ها دقت کنید و در بازی به کار ببرید، پیروزی ازآن شما خواهد شد:

در لابی پیش از شروع بازی، تا می‌توانید با سلاح‌هایتان بازیکن بکشید!

زمانی که هنوز بازی شروع نشده است، شما در قسمت کوچکی از نقشه Verdansk با جمع انبوهی از دیگر بازیکنان قرار خواهید گرفت. در همین لحظه کوتاه، می‌توانید با کشتن دیگر بازیکنان، سلاحتان را ارتقاء دهید. بله! کاملا عجیب به نظر می‌رسد؛ ولی اکتیویژن فعلا توانایی این کار را مهیا کرده است و چه چیزی بهتر از ارتقاء سلاح‌؟ شایان ذکر است که این پیشرفت، به بخش چند نفره بازی و سلاح‌‌های آن نیز اعمال می‌شود.

مبارزات تن به تن برای بازگشت به بازی

یکی از ایده‌های جالب و جدیدی که در بازی Warzone پیاده شده است، روند زنده شدن دوباره است. پیش از این به طور حتم در آثاری  مانند بازی Fortnite دیده بودید که با استفاده از آیتمی که بعد از مرگ هم‌تیمیتان باقی می‌ماند، و رساندن آن به اتوبوس معروف این بازی، می‌توانید آن را باری دیگر در بازی زنده کنید. این روند در بازی Warzone متفاوت و جذاب‌تر شده است. بعد از کشته شدن در حین بازی، به جای برگشت به لابی، وارد جایی به نام Gulag می‌شوید. مکان بسیار کوچکی که شباهت زیادی به زندان دارد. حال برای بازگشت به بازی، به شما یک شانس دوباره داده می‌شود. در Gulag حریفی همانند شما که در حین بازی کشته شده است، رو به رویتان قرار می‌گیرد و برنده این مسابقه تک به تک، بلیت برگشت به بازی را بدست می‌آورد.

ایستگاه خرید چیست و چه چیزی از آن‌جا می‌توان خرید؟

ایستگاه خرید (Buy Station) همانند نامی که دارد است. در ایستگاه‌های خرید می‌توانید آیتم‌های جذابی را خریداری کنید. برای پیدا کردن این ایستگاه‌های خرید، فقط کافی‌ست روی رادار و داخل نقشه دنبال آیکن آن‌ها بگردید. البته این خرید‌ها نیاز به پول دارد و پول موردنیاز نیز از طریق لوت کردن ساختمان‌ها و بازیکنان به دست می‌آید.

چگونه باید در لابی اعلام آمادگی کرد؟

کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ اما چنین گزینه‌ای وجود ندارد. به عبارتی دیگر وقتی شما وارد لابی بازی Warzone می‌شوید؛ یعنی اعلام آمادگی کرده‌اید. تنها چیزی که در این لابی به چشم می‌خورد و یا صدای آن را می‌شنوید؛ رفت و آمد‌هایی است که بازیکنان انجام می‌دهند. بازی نیز هر زمانی که تعداد بازیکنان آن به حد نصاب برسد اجرا می‌شود و شما وارد نقشه خواهید شد.

بازی Warzone کراس‌پلی است؟

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی Warzone، امکان کراس‌پلی و حضور بازیکنان از تمام پلتفرم‌ها در سرورهای آن است. برای مثال، اگر شما کنسول پلی‌استیشن 4 داشته باشید، می‌توانید با دوستتان که رایانه شخصی دارد در یک سرور بازی کنید. برای این کار هم کافی‌ست از طریق منوی بازی به بخش Add Friends رفته و نام کاربری آن را وارد کنید.

Killstreaks چگونه بدست می‌آید؟

کار با Killstreaks در بازی Warzone کمی با نسخه‌های پیشین بازی Call of Duty متفاوت است. در نسخه‌های قبلی، به ویژه در بخش چند نفره برای بدست آوردن Killstreaks باید چند نفر را پشت سر‌هم و همزمان می‌کشتید؛ اما در بازی Warzone می‌توانید این قابلیت را از «ایستگاه خرید» به ازای پرداخت هزینه‌ای دریافت کنید. البته تنها یک بار می‌توانید در بازی Kill Streak کنید و از همین رو باید زمان مناسبی برای استفاده از ابزار‌های این قابلیت انتخاب کرد.

چگونگی کار با سیستم بازگردانی مجدد را یاد بگیرید

یکی از امکاناتی که می‌توانید با پرداخت ۴ هزار و ۵۰۰ دلار بدست بیاورید؛ بازگردانی مجدد هم‌تیمی و یا حتی خودتان است. برای این کار کافی‌ست پول مورد نیاز را از طریق لوت کردن خانه‌ها و یا افرادی که می‌کشید بدست بیاورید و به سراغ «ایستگاه‌ خرید» روی نقشه رفته و این قابلیت را خریداری کنید. به عنوان مثال با استفاده از این قابلیت بعد کشته شدن می‌توانید بدون رفتن به رینگ مسابقه Gulag، به بازی برگردید.

قرارداد و ماموریت‌های بازی Warzone

در داخل بازی می‌توانید قرارداد‌هایی را پیدا کنید که از طریق آن می‌توان پول و امکانات بیشتری را بدست بیاورید. قرارداد‌ها بر سه نوع خواهند بود و به صورت تصادفی روی نقشه پخش می‌شوند که شامل: Bounty Contract، Recon Contract و   Scavenger Contract است.  هر کدام از آن‌ها ویژگی و ماموریت‌های خاصی را به شما می‌دهند. برای مثال با قبول کردن   Scavenger Contract می‌توانید پول زیادی از طریق رساندن جعبه‌ای به محل خاص بدست آورید.

 

بازی Call of Duty: Warzone اکنون روی کنسول پلی‌استیشن 4، کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه شخصی به صورت رایگان دردسترس قرار گرفته است. به طور حتم عرضه این بازی جزو بهترین اتفاق‌های صنعت بازی‌های ویدئویی در سال ۲۰۲۰ میلادی بود. اثری که توان

ست باری دیگر تکاپو و هیجان را به جمع گیمرها بیاورد. اما هشت نکته‌ای که در این مطلب گفته شد تمام ماجرا نخواهد بود و به زودی مطالب جامع‌تری از این بازی روی سایت قرار خواهد گرفت.

اگر شما نیز نکاتی دارید که می‌تواند به حرفه‌ای‌تر شدن بازیکنان کمک کند؛ با ما و کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

برچسب ها: Call of Duty Warzone
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.