پس از چندین افشاگری و شایعه، سرانجام یوبی سافت بازی Assassin’s Creed Mirage را معرفی کرد. اطلاعات کامل این بازی در رویداد Ubisoft Forward ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) مشخص خواهد شد. اما طبق همه بازیهای یوبی سافت، افشاگریها و شایعهها تا زمان عرضه بازی، خیلی از اطلاعات را به صورت غیر رسمی در اختیار ما قرار میدهند.
اولین افشاگری بزرگ این بازی که توسط يك يوتوبر انجام گرفت و همچنين مورد تایید جیسون شرایر، اینسایدر معتبر صنعت بازی هم بود؛ به این نکته اشاره داشت که بازی Assassin’s Creed Mirage به ریشههای سری باز میگردد. بازگشت به ریشههای سری یعنی کم شدن المانهای نقشآفريني، كوچكتر شدن نقشه از نظر مساحت و افزايش آن از نظر عمق و همچنين ارائه يك تجربه مبتنيتر بر مخفيكاري.
حالا، اين يوتوبر يك ويديو جديد منتشر كرده كه اطلاعات متفاوتی از اين بازي به ما ميدهد. یکی از جالبترین نکتههایی که از این ویدیو بیرون آمده، این است که بازی Assassin’s Creed Mirage، مانند نسخه Unity، تراکم زیادی از NPCها را به دنبال دارد. البته که یکی از تاثیرگذارترین ویژگیهای بازی Assassin’s Creed Unity، تراکم جمعیت NPCها در آن بود.
علاوه برای این، بازی Assassin’s Creed Mirage ظاهرا قرار است که چند مکانیک از نسخههای قدیمی را در خود جای بدهد تا حال و هوا مخفی کاریِ نسخههای قبلی را بیشتر القاء کند. مکانیکهایی مانند پرتاب چاقو و پنهان شدن در پشتبامها.
نکته ديگري كه شايان ذكر است، تاكيد اين نسخه بر روي پاركور است. ساختمانها و محيط بازي، عناصري دارند كه بازيكنان ميتوانند با آنها به راحتي پاركور كنند. همه اينها يادآور نسخههاي كلاسيك Assassin’s Creed است كه بعد از سال ۲۰۱۷ و با عرضهی نسخهی Origins، دیگر شاهد المانهای کلاسیک سری نبودیم.
علاوه بر همهی اینها، طرفداران قدیمی بازی Assassin’s Creed بسیار امیدوار به چشمانداز هماکنون یوبیسافت برای آیندهی این سری هستند که آیا یوبی سافت به ساختن نسخههای بعدی با فرمول کلاسیک ادامه میدهد یا خیر.
اطلاعات رسمی بازی Assassin’s Creed Mirage در هفته آینده منتشر خواهد شد. بنابراین منتظر پوشش خبری Pspro باشید.