شرکت برادران وارنر به تازگی اعلام کرده است پروژهای کاملا جدید را به تیمی حرفهای در استودیو Monolith سپرده است تا این افراد خلاق بتوانند در نهایت یک بازی درجه یک و کامل را با تمی قرون وسطیای توسعه دهند. البته اینطور که مشخص شده است، این تیم یک کارگردان با تجربه و سرشناس نیز خواهد داشت. طبق اطلاعات منتشر شده، دیوید هویت (David Hewitt)، طراح سابق بازی God of War هم به این تیم ملحق شده است و وظیفه نظارت به پروژه را به عهده دارد.
استودیو Monolith، با ساخت بازیهای سری Middle-earth به شهرت رسید. بازیهای این سازندگان از عناصر منحصر به فردی برخوردارند و طرفداران زیادی دارند. خوشبختانه اضافه شدن یک کارگردان جدید و باتجربه به این تیم میتواند کیفیت کارشان بسیار افزایش دهد.
در مصاحبه اخیر بن بل (Ben Bell)، معاون بخش تولید در شرکت برادران وارنر، مشخص شد که دیوید هویت به عنوان مدیر پروژه جدید با تیمهای بخش خلاقیت و بخش تکنیک بازی، کار خواهد کرد و به طور کلی روی ساخت پروژه نظارت میکند تا مهندسی، طراحی تکنیکی و بخش طراحی هنری بازی به صورت هماهنگ و به بهترین نحو ممکن پیش برود:
«ما بسیار ذوق زدهایم که حالا دیوید را به عنوان یکی از خودمان دارید و میدانیم که داشتن چنین استعدادی در استودیو Monolith اتفاق بزرگیست. تواناییهای خاص دیوید در رهبری یک پروژه و مدیریتش، نتایج بسیار خوبی داشته است که در سالهای گذشته شاهدشان بودیم و هنوز هم برای تجربه آنها علاقهمندیم. نکته این است که تواناییهای دیوید کامل کننده کار ما در استودیو Monolith است. ما قصد داریم تولید را بر پایه ساختههای گذشته استودیو ادامه دهیم و دنبال کننده میراث استودیو باشیم و بتوانیم با این رهبری جدید و مناسب، در نسل جدید بازیها جایگاهی خوب را از آن خود کنیم.»
مطالب مرتبط:
کارگردان بازی God of War: Ragnarok تغییر کرده است
جزئیات بیشتری از مبارزات بازی God of War: Ragnarok منتشر شد
دیوید هویت هم در رابطه با ملحق شدنش به استودیو Monolith صحبتهایی کرده است و اشتیاقش برای این پروژه جدید را بروز داده است:
«از زمانی که استودیو Monolith کارش را آغاز کرد من به یکی از طرفدارانشان تبدیل شدم و با توجه به تجربه زیاد آنها میدانیم که این زمان چه مقدار طولانی است. بنابراین برای عضو شدن در این تیم بسیار هیجان زدهام. بسیار خوشحالم و مشتاقم هرچه سریعتر کارم را با این تیم آغاز کنم تا بتوانیم در کنار هم و به کمک شرکت برادران وارنر و دیدگاه خاص تیم، یک بازی درجه یک بسازیم.»
دیوید هویت، حدود 10 سال در استودیو سانتامونیکا مشغول به کار بود و در طی این 10 سال وظایف متفاوتی داشت. هویت در سال 2019 به بخش تولید محصول فرستاده شد و به عنوان مدیر این بخش سه سال فعالیت کرد تا نهایت در سال 2021 از این کمپانی خارج شد و راهی جدید را پیش گرفت.
استودیو Monolith پس از انتشار بازی Middle-earth: Shadow of War تا به حال عنوانی را معرفی نکرده است و با توجه به اینکه پروژه جدیدشان تازه در حال شکل گیری است، به نظر نمیرسد تا چند سال آینده خبر خاصی از بازی جدید استودیو به رهبری دیوید هویت باشد.
نظر شما در رابطه با این اتفاق و بازیهای استودیو Monolith چیست؟