میان پرده های پرتعداد بازی Outriders ضروری بوده اند

میان پرده های پرتعداد بازی Outriders ضروری بوده اند

محمدجواد عبداللهی‌ پور محمدجواد عبداللهی‌ پور
3 سال و 1 ماه و 26 روز پیش

سازندگان دراستودیو People Can Fly، بالاخره توضیح دادند که دلیل وجود کات‌سین های زیاد و کوتاه در بازی Outriders چیست. این استودیو در گفتگو با مجله یوروگیمر اشاره کرد که میان پرده‌ها که در بسیاری از موقعیت‌های بازی به چشم می‌خورند، در واقع راه حلی برای بیشتر کردن تعامل بازیکنان با بازی است.

 

طراح ارشد در استودیو، پیوتر نواکووسکی (Piotr Nowakowski) توضیح داد که در واقع چه اتفاقی در پشت پرده در حال انجام است:

به عنوان بازیکن، من کسی هستم که سفر را آغاز می‌کنم، من می‌خواهم به سمت طرف مقابل بروم و مبارزه را آغاز کنم، بیایید تصور کنیم که در بازی، ما سه نفر هستیم. من درون شهر هستم، یکی از دوستانم در نزدیکی شهر و در یک محیط دیگر و نفر سوم در راه رسیدن به شهر در حال مبارزه و عبور کردن از میان دشمنان است. من نمی‌توانم به راحتی از درون شهر به مسیر دوستانم بروم و در عین حال سه محیط مختلف را پشت سر بگذارم. این اتفاق فقط با یک سرور بسیار قدرتمند ممکن است. در مرحله دوم اگر در نظر بگیریم که این کار شدنی است، با ورود من به دو محیط دیگر، دوستانم به طور خودکار به محیط جدیدی فرستاده خواهند شد و این چندان خوشایند نیست. شاید تمام ایده‌ای که داشتیم در این حالت اجرا نشده باشد اما حداقل با این کار همه بازیکنان متوجه می‌شوند که دقیقا چه اتفاقی در حال وقوع است و هیچکس گیج نخواهد شد.

این حالت برای عبوراز دروازه ها و در‌ها نیز به همین صورت است. ما از طریق یک در به محیطی جدید وارد می‌شویم. ایده ما این بود که بتوانیم به راحتی وضعیت را به همه توضیح دهیم و به جای اینکه بازیکنان را از یکدیگر جدا کنیم، آن‌ها را در یک مکان نگهداریم.

 

اینطور که پیداست صحبت‌های آقای نواکووسکی چندان قانع کننده به نظر نمی‌رسد و چیزی که با این صحبت‌ها دستگیرمان می‌شود، این است که برای سفر از یک مکان به مکان جدید، بازی یک میانپرده کوتاه نمایش می‌دهد تا شما و سایر بازیکنان متوجه شوید که در حال سفر هستید.

در ادامه صحبت‌های نواکوسکی، کارگردان هنری بازی بارتک کمیتا (Bartek Kmita) توضیح داد:

برای اینکه یک مثال خوب بیاورم، تصور کنید یک در را باز می‌کنید و بدون هیچ اطلاعی به یک مکان جدید می‌روید. این باعث می‌شود شما گیج شوید و از خودتان بپرسید که آیا من تلپورت شدم یا هنوز در محیط قبلی هستم. پس برای اینکه متوجه شوید چه زمانی جا به جا می‌شوید و چه زمانی این اتفاق نمی‌افتد، نیاز است تا این کات‌سین ها در بازی وجود داشته باشند. اگر این بازی یک عنوان تکنفره بود می‌توانستیم بدون وجود کات‌سین ها این مشکل را برطرف کنیم اما بازی ما یک عنوان چند نفره است.

 

درست قبل از اینکه بازی Outriders با یک تاخیر تا ماه آپریل رو به رو شود، یک دمو برای بازی منتشر شد که می‌توانید همین حالا آن را تجربه کنید و خودتان تصمیم بگیرید که آیا این کات سین‌‌ها درست و به جا هستن، یا فقط با یک ایده قدیمی رو به رو هستیم.

برچسب ها: Outriders
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.