استودیو Remedy در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است و این شرکت برخلاف رویکردی که معمولاً در گذشته داشته است، قصد دارد در آینده با داشتن همزمان چندین پروژه بزرگ در حال توسعه، تعداد عناوین آینده خود را بهطور قابل توجهی افزایش دهد. برای همراهی با این بلندپروازیهای گسترش یافته، این شرکت اکنون از لوگوی جدیدی بهعنوان جایگزین لوگوی قبلی خود که بیش از 20 سال از آن استفاده کرده است، رونمایی کرد.
توماس پوها (Thomas Puha)، مدیر ارتباطات استودیو Remedy توضیح داده است:«گلوله موجود در حرف R لوگوی قدیمی، نشان دهنده دوران مکس پین است، اما استودیو Remedy بسیار بزرگتر از یک بازی است. ما مجموعه کاملی از بازیهای جدید و قدیمی داریم و زمان آن فرا رسیده بود که هویت بصری خود را بهروزرسانی و بازتعریف کنیم تا ثبات بیشتری را به ارمغان بیاوریم و تکامل خود را در طول سالها به نمایش بگذاریم و همچنین دیدگاه خود را ازاستودیو Remedy امروز، بهتر بیان کنیم.»
استودیو Remedy در حال حاضر تعدادی عناوین مهم در حال توسعه دارد و امیدوار است که هر سال یک بازی جدید منتشر کند. اولین عنوان، بازی Alan Wake 2 است، دنبالهای که مدتهاست مورد انتظار طرفداران است که همچنین بهعنوان اولین بازی کامل سبک ترسناک و بقای این شرکت عمل میکند و اواخر امسال برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس و اس، کنسول پلی استیشن 5 و رایانههای شخصی عرضه میشود.
استودیو Remedy همچنین روی دو پروژه از دنیای متصل رمدی (Remedy Connected Universe)، که شامل یک عنوان اسپینآف co-op با نام رمزی Condor و بازی Control 2 بهعنوان یک دنباله تک نفره کامل است، کار میکند. در همین حال، این شرکت همچنین با کمپانی Tencent برای کار روی یک بازی شوتر چندنفره رایگان با نام Vanguard، و با کمپانی Rockstar برای توسعه یک عنوان بازسازی ترکیبی از بازی Max Payne 1 و بازی Max Payne 2 همکاری کرده است.