رمدی: بازسازی دو نسخه‌ی اول سری Max Payne بسیار بزرگ است

رمدی: بازسازی دو نسخه‌ی اول سری Max Payne بسیار بزرگ است

مهرداد کرمی مهرداد کرمی
7 ماه و 2 روز پیش

در ماه آوریل سال 2022 بود که استودیو Remedy اعلام کرد با شرکت راک استار (Rockstar) به توافق رسیده و قرار است ریمیک دو نسخه‌ی اول سری بازی محبوب Max Payne را توسعه دهد. به تازگی کارگردان خلاق این استودیو یعنی سم لیک (Sam Lake) صحبت‌هایی را در مورد این پروژه انجام داده است که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست. با ما همراه باشید.

در مصاحبه‌ای با رسانه‌ی VGC،‌ از سم لیک، خالق سری Max Payne در مورد میزان بزرگی و وسعت پروژه‌ی ریمیک دو نسخه‌ی اول این سری پرطرفدار سوال شد و او پاسخ داد که این یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های این استودیو است و تاکنون کار‌های زیادی در مورد آن انجام شده است:

فقط فکر کردن در مورد این مسئله که قرار است دو بازی بسیار قدیمی را با مکانیک‌ها و استاندارد‌های بازی‌های امروزی تطابق و توسعه دهیم و در نهایت این دو را با یکدیگر یکی کنیم، به سادگی نشان می‌دهد که با چه پروژه‌ی بزرگی طرف هستیم.

 

در ادامه از او سوال شد که آیا قرار است باری دیگر در نقش مکس پین حضور پیدا کند یا خیر و او در ابتدا خندید و پاسخ داد:

نظری ندارم! صحبت کردن در مورد آن فعلا زود است.

در سال 2002 بود که استودیو رمدی، حقوق سری بازی Max Payne را به شرکت مادر راک استار یعنی تیک تو (Take-Two) به مبلغ 34 میلیون دلار فروخت و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد شاید نسخه‌ی سوم این سری نیز با همان حال و هوا و استایل همیشگی توسط رمدی توسعه پیدا می‌کرد.

 

به هر حال، ریمیک دو نسخه‌ی اول این سری در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در حال توسعه است و در زمانی نامعلوم منتشر خواهد شد. در نهایت لازم به ذکر است که برای ساخت بازی از موتور بازی‌سازی قدرتمند Northlight Engine استفاده می‌شود که در گذشته قدرت بصری آن را در سایر آثار این استودیو از جمله بازی Quantum Break و بازی Control دیده بودیم.

برچسب ها: Max Payne، Remedy، Sam Lake
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.