جزئیات زیادی از گیم‌پلی بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon منتشر شد

جزئیات زیادی از گیم‌پلی بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon منتشر شد

مهدی سلیمانی مهدی سلیمانی
12 ماه و 1 روز پیش

تنها چندماه تا انتشار بازی جدید استودیو FromSoftware فاصله داریم. اولین تریلر گیم‌پلی بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon به‌تازگی منتشر شده و کارگردان این بازی هم اخیرا در مصاحبه با بلاگ رسمی پلی استیشن، جزئیات بیشتری از مبارزات بازی منتشر کرده است.

ماسارو یامامورا (Masaru Yamamura)، کارگردان بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon، در این مصاحبه درباره ویژگی‌های جدید سیستم مبارزه بازی صحبت می‌کند که یکی از آن‌ها «بوست هجومی» (Assault Boost) نام دارد که در یک لحظه مبارزات بازی را از نبرد دوربرد به نبرد نزدیک تبدیل می‌کند.


«بوست هجومی یک حرکت تهاجمی قدرتمند است که به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر به دشمنان حمله‌ور شوید و سبک مبارزه را از دوربرد به نبرد نزدیک تغییر دهید.»

 

علاوه بر این، می‌توانید حملات سلاح خود را به کمک بوست هجومی به هم متصل کنید.


«فرض کنید که هنگام شلیک ماشین گان و موشک‌ها، بوست هجومی را برای نزدیک شدن به دشمنان فعال کرده‌اید و به محض نزدیک شدن به آن‌ها، با استفاده از تیغه پالس یک ضربه کشنده به آن‌ها وارد می‌کنید.»


اگر به‌اندازه کافی به مِک‌ها (Mech) حمله کنید، آن‌ها تلوتلو خواهند خورد و آسیب‌ پذیریشان بیشتر می‌شود. ضربات ممتد و ضربات قدرتمند چنین آسیبی به مک‌ها وارد می‌کنند. البته نوع سلاح و فاصله‌ شما به دشمنان‌ هم روی میزان آسیب اسلحه برای گیج کردن مک‌ها مؤثر است.

به گفته یامامورا، سرعت حرکت در قسمت ششم «چیزی بین بازی Armored Core 3 و بازی Armored Core 5 است.»


«بازی Armored Core 6 برای بهبود تغییرات سرعت و مبارزه ساخته شده است. با شتاب گرفتن‌‌های آنی و تغییرات ناگهانی سرعت، مبارزات بازی می‌توانند به سطح گیج‌کننده‌ای مانند بازی Armored Core 4 برسند.»


در بازی Armored Core 6 باید انتظار باس فایت‌های عظیمی از «هلیکوپترهای جنگی غول پیکر» و «تیربارهای زرهی متحرک» تا «ماشین‌ آلات مخرب بدون سرنشین که برای نابودی یکسره مهاجمان برنامه‌ریزی شده‌اند» را داشته باشیم. علاوه بر این، در این بازی با دیگر هسته‌های زره‌پوش (Armored Core) و مک‌های انسان‌نما هم مبارزه خواهیم کرد. به گفته کارگردان این بازی، برای یادگیری حملات این دشمنان و نقاط ضعف و قوت آن‌ها باید چندین بار با آن‌ها مبارزه کنیم و از تجهیزات مختلف برای شناسایی این نقاط ضعف بهره ببریم.

 


استودیو FromSoftware اطلاعات زیادی درباره شخصی‌سازی سرباز مکانیکی بازیکن ارائه کرده است. چندین قطعه و اسلحه مختلف برای سوار کردن روی آن‌ها وجود دارد. چهار جای خالی برای اسلحه وجود دارد که دوتا از آن‌ها مربوط به دست چپ و راست، و دوتای دیگر پشت سرباز مکانیکی برای سوار کردن اسلحه پلاسمایی، موشک‌های چندتایی، بازوکا و حتی سلاح‌های تن به تن استفاده خواهند شد.


«یکی از بخش‌های بازی Armored Core 6 که تمرکز زیادی روی آن کرده‌ایم، سلاح‌های مخصوص نبرد تن به تن هستند که فقط در دست چپ قرار می‌گیرند. این سلاح‌ها شامل پرتاب کننده بمب خوشه‌ای، اره برقی یا تیغه پالس، انواع نیزه و انواع دیگر جنگ‌افزار می‌شوند. از آن‌جا که تسلیحات اصلی بازیکن سلاح‌های گرم هستند، اسلحه نبرد نزدیک روی نقاط قوت منحصر به‌فردشان تکیه می‌کنند.»

  
میدان مبارزه (The Arena) هم به بازی Armored Core 6 بازخواهد گشت تا بازیکنان را مجبور به مبارزه با «طیف وسیعی از سربازان مکانیکی شخصی‌سازی شده» کند.


«انواع زیادی از سرباز مکانیکی و شخصیت‌های مختلف در میدان مبارزه وجود دارند و امیدواریم که بازیکنان برای کسب بالاترین رتبه با آن‌ها مبارزه کنند. حتی ممکن است با مدل واقعی این سربازان مکانیکی خاص در مراحل بازی هم مواجه شوید. این مدل‌ها قدرتمندتر از مدل‌های شبیه‌سازی شده هستند و در مبارزات با انگیزه‌های شخصی با بازیکن مبارزه می‌کنند.»

درنهایت مشخص شد که بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon چندین پایان مختلف خواهد داشت. این بازی در تاریخ 25 آگوست (سه شهریور) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. 
 

برچسب ها: Armored Core 6: Fires of Rubicon, Armored Core 6
2 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.