پشتیبانی از بازی Babylon's Fall ادامه پیدا می‌کند، حتی بدون حضور یک بازیکن

پشتیبانی از بازی Babylon's Fall ادامه پیدا می‌کند، حتی بدون حضور یک بازیکن

رضا مدرسی رضا مدرسی
1 سال و 11 ماه و 19 روز پیش

شرکت اسکوئر انیکس به پشتیبانی از بازی Babylon’s Fall ادامه می‌دهد، و این در حالی است که شاید تعداد بازیکنان این عنوان به تعداد انگشتان دست باشند. کارگردانان بازی یعنی کنجی سایتو (Kenji Saito) و تاکاهیسا سوگیاما (Takahisa Sugiyama) که به مصاحبه‌ای دعوت شده بودند، در خصوص سختی‌های توسعه یک عنوان سرویس‌محور گفتند:

«این اولین بار است که یک بازی سوریس‌محور می‌سازیم که با محتوای بعد از عرضه پشتیبانی می‌شود، پس باید بازخورد بازیکنان را از همه چیز مهم‌تر بدانیم. با در نظر گرفتن این مورد، می‌توان فهمید که این بازی در عین حال که یک محصول مجزاست، در اصل مثل خدمت و سرویس ما به طرفداران هم هست.»  

سایتو می‌گوید: «فکر کنم بازخوردهای بازیکنان تاثیر زیادی روی ما و اتخاذ راه‌های جدید جهت بهبود و کامل کردن بازی Babylon’s Fall گذاشته و به ما نشان می‌دهد که چگونه این عنوان را سرگرم‌کننده‌تر سازیم.»

سوگیاما هم مانند همکارش حرف‌های مشابهی برای گفتن دارد: «بازخوردها تاثیر زیادی داشتند. تمام مشکلاتی که به ما گزارش شدند و توجه‌مان را جلب کردند، با سرعت و فوریت تمام حل شدند و تلاش‌مان بر بهبود وضعیت در سریع‌ترین زمان ممکن بوده است.

 

متوجه هستیم که این استانداردها هنوز فاصله زیادی با چیزی که باید واقعا باشند دارند، و ما تمام تلاش خود برای بهبود بازی با اصلاحات و اضافه کردن محتوای جدید در آینده را خواهیم کرد.»

گویا برنامه‌های جدید برای بهبود بازی مشخص شده‌اند، چرا که سوگیاما می‌گوید: «اولویت نخست‌مان این است که فضایی هیجان‌انگیز برای یک بازی هک اند اسلش که بازیکنان انتظار دارند فراهم کنیم. موارد زیادی هم در خصوص چرخه تکراری شدن بازی وجود داشت که بعد از انتشار بازی متوجه‌شان شدیم.»

در حال حاضر و در طول چند ماه گذشته استودیوی سازنده حالت‌های جدیدی به بازی اضافه کرده و در کنار آن‌ها، مشکلات موجود در مچ‌میکینگ و تعادل دانجن‌ها را هم تا حدودی حل کرده است. تجهیزات جدیدی هم به بازی اضافه شده‌اند که بخشی از بهبودها و پیشرفت‌های مدنظر سازندگان هستند.

 

سوگیاما در ادامه سخنان خود می‌گوید: «هنوز بخش‌های زیادی هستند که کارمان با آن‌ها تمام نشده، و موارد زیاد دیگری هم هستند که تغییر آن‌ها مگر با تمرکز کامل ما سخت خواهد بود. پس به گمانم هنوز جای زیادی برای پیشرفت و رسیدن به سطح انتظارات بازیکن وجود داشته باشد که همزمان با ادامه توسعه و بهبود بازی، سعی می‌کنیم به آن برسیم.»

یکی دیگر از مواردی که صدای اعتراض طرفداران را در آورده بود جلوه‌های بصری بازی است، که چیزی شبیه نقاشی‌های روغنی است و واکنش سازندگان را نیز در پی داشت، همانطور که سوگیاما می‌گوید:

«تیم ما نتوانست به اندازه کافی روی گرافیک کار کند، مخصوصا بخشی که می‌توانست باعث استرس در بازیکنان پس از چندین بار تجربه بازی در یک عنوان اکشن شود.

با توجه به بازخورد بازیکنان، می‌خواستیم هر مقدار از مشکلات را که در توان‌مان داریم (در هر سطحی از توسعه بازی) حل کنیم.»

 

فصل دوم بازی Babylon’s Fall به‌زودی منتشر خواهد شد، اما با توجه به تعداد بازیکنان بسیار کم این عنوان خیلی بعید است که شاهد استقبال مناسبی از محتوای جدید این عنوان باشیم. بعد از آن باید دید که آیا اسکوئر انیکس هنوز هم میلی به زنده نگه داشتن این عنوان دارد یا نه.

برچسب ها: Babylon's Fall
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.