بازی Black Myth: Wukong درجه‌ سختی‌های متفاوت نخواهد داشت

بازی Black Myth: Wukong درجه‌ سختی‌های متفاوت نخواهد داشت

رضا مدرسی رضا مدرسی
16 روز پیش

استودیو Game Science، توسعه دهنده‌ی بازی Black Myth: Wukong، اخیرا در تلاش بوده که مقایسه‌های این عنوان با بازی‌های سولزلایک را کمتر و کمتر کند، اما با وجود این تلاش‌ها، باز هم بازی شباهت‌های زیادی به این زیرژانر خواهد داشت که جدیدترین آن‌ها را ارائه تنها یک درجه‌ی سختی است. طی اطلاعات جدید که منتشر شده از بازی، اعلام شد که بازی Black Myth: Wukong اجازه تغییر سطح دشواری را به بازیکن نخواهد داد.

استودیو Game Science در صحبتی که با رسانه VGC داشت، اعلام کرد که بازی Black Myth: Wukong تنها یک درجه سختی واحد خواهد داشت و بازیکنان نمی‌توانند درجه سختی بازی را تغییر دهد. بازیکن باید منتظر تجربه چالش‌های مختلفی باشد که به شکل پیش فرض طراحی شده‌اند. طبق گفته این استودیو، بازی پر از باس‌های مختلف خواهد بود که هر یک دشواری‌های خاص خود را دارند و همانطور که می‌توان انتظار داشت، باید در انتظار آزمون و خطاهای زیادی در بازی Black Myth: Wukong باشیم.

استودیو Game Science در صحبت با VGC گفته: «شما نمی‌توانید سطح دشواری را تغییر دهید، اما این دشواری در کل بازی یکسان نخواهد بود. فلسفه طراحی بازی این بوده که بازیکن همانند یک قهرمان مبارزه کند. وقتی که مشغول توسعه بازی بودیم مجبور به اتحاذ تصمیمات دشوار زیادی شدیم. مسیری که آن را انتخاب کردیم این بود که بازیکن پس از تلاش‌های مکرر و در نهایت پیروزی، با خود بگوید که پس بهترین روش مبارزه این است و با مهارت خاص خود به جنگ ادامه دهند.»

بازی Black Myth: Wukong در تاریخ 20 آگوست برای کامپیوتر شخصی و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. نسخه ایکس باکس سری ایکس و اس این عنوان در تاریخی نامعلوم منتشر می‌شود.

برچسب ها: Black Myth Wukong, Game Science
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.