طبق اخبار منتشر شده ممکن است به زودی بتوانیم بازی Bloodborne را روی رایانه شخصی و پلی استیشن ۵ بازی کنیم. میتوان ادعا کرد بازی Bloodborne یکی از بهترین عناوین انحصاری پلی استیشن 4 است و باعث تاسف است که هنوز نمیتوان این بازی را روی رایانه شخصی تجربه کرد. خوشبختانه به نظر میرسد این موضوع در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد.
طبق شایعات جدید بازی Bloodborne: Endless Nocturne طی رویداد State Of Play ماه سپتامبر امسال رونمایی شده و مدتی بعد از آن، در نوامبر ۲۰۲۱ برای رایانههای شخصی و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. این تاریخها بر اساس شایعاتی است که در اینترنت در حال گردش هستند و به نظر میرسد منبع اصلی آنها وبسایت 4chan باشد.
فردی که این اخبار را فاش کردهاست، ادعا میکند بازی Bloodborne: Endless Nocturne قرار نیست دنباله بازی Bloodborne باشد بلکه قرار است پورت مستقیمی از نسخه پلی استیشن ۴ بازی است که توسط تیم کوچکی در استودیو From Software در دست توسعه قرار دارد. این فرد در ادامه حدس میزند که نسخه بهبود یافته و پورت شده برای رسیدن به وضوح تصویر 4K و نرخ فریم ۶۰ روی پلی استیشن 5 و فریمریتی بدون سقف و وضوح تصویر 8k برای رایانه شخصی تلاش خواهد کرد. این فرد تاکید دارد که «ممکن است در چند مورد کوچک بهبودهایی رخ دهد» اما این بازی در نهایت یک پورت است نه یک بازسازی یا ریمستر.
با آن که منابع ناشناس در سایت 4chan جزو نامعتبرترین منابعی هستند که میتوان به آنها ارجاع داد، این اولین بار نیست که خبر از ارتقایی برای بازی Bloodborne برای رایانههای شخصی و پلی استیشن ۵ میشنویم. چند ماه است که شایعاتی در حال چرخش است که شرکت سونی میخواهد بازی Bloodborne را برای رایانههای شخصی پورت کند و انتشار نسخهای بهبود یافته از بازی نیز در کنار آن برای پلی استیشن ۵ کاری منطقی به نظر میرسد.
با آن که نمیتوانیم حدس بزنیم این بازی چیزی به بزرگی و وسعت نسخه Director’s Cut بازی Ghost Of Tsushima یا بازی Death Stranding باشد، بازی Bloodborne جزو بازیهایی است که قطعا از فریمریت روانتر و لودینگ سریعی که پلی استیشن ۵ توانایی آن را دارد سود خواهد برد. با آن که نسخه پلی استیشن ۴ بازی Bloodborne در حال حاضر توانایی لود شدن بسیار سریعتری نسبت به زمان انتشارش دارد، در بازیای که مردن زیاد اتفاق میافتد هرچه زمان لودینگ کمتری داشته باشید بهتر است.
نظر شما چیست؟