استفاده از موتور بازی سازی Unreal توسط استودیو بانجی

استفاده از موتور بازی سازی Unreal توسط استودیو بانجی

محمد مسعودی محمد مسعودی
1 سال و 7 روز پیش

از زمانی که سری بازی Destiny منتشر شده، استودیو بانجی از موتور بازی سازی خود، یعنی موتور Tiger، برای توسعه بازی استفاده می‌کند، اما به نظر می‌رسد که این استودیو قصد دارد که برای پروژه‌های آینده‌اش از یک موتور بازی‌سازی جدید استفاده کند. 

به تازگی چند آگهی شغلی از طرف استودیو بانجی منتشر شده است که نشان می‌دهد این استودیو قصد دارد از موتور بازی‌سازی Unreal برای توسعه یک عنوان اکشن چند نفره معرفی نشده، استفاده کند. آگهی شغلی منتشر شده شامل جایگاه‌هایی برای «طراحی سطوح» و «طراح هنری محیط» است که برای هر دو مورد داشتن «تجربه کار با موتور بازی‌سازی Unreal» ذکر شده است. 
با توجه به این که استودیو بانجی در حال حاضر روی تعداد زیادی پروژه معرفی نشده کار می‌کند، معلوم نیست که این آگهی شغلی برای کدام عنوان منتشر شده است. چندین آگهی شغلی در گذشته نشان داده‌اند که این استودیو درحال توسعه یک IP اکشن چندنفره جدید است که بازیکنان دید سوم شخص را در آن تجربه خواهند کرد و از یک شخصیت «شاداب» بهره می‌برد. با توجه به Trademark ثبت شده استودیو بانجی در سال ۲۰۱۸، احتمالا نام این عنوان، Matter باشد.
در همین حال، با توجه به شایعات و اطلاعات درز شده، به نظر می‌ریسد که استودیو بانجی قصد دارد بازی Marathon را به عنوان یک بازی شوتر PvPvE بازگرداند، درحالی که آگهی‌های شغلی منتشر شده نشان می‌دهد که یک بازی جدید چند نفره در دنیای سری بازی Destiny، در دست ساخت است. 
مدیر عامل استودیو بانجی، پیت پارسونز (Pete Parsons)، در سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بود که این استودیو قصد دارد که تا سال ۲۰۲۵، عنوانی خارج از سری بازی Destiny را منتشر کند. در همین حال، با وجود اینکه مالکیت این استودیو در حال حاضر در دست کمپانی سونی است، اما قبلا این استودیو اعلام کرده بود که تمامی عناوین آینده‌‌اش برای چند پلتفرم عرضه خواهد شد.
 

برچسب ها: Bungie, Unreal Engine
1 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.