نکاتی برای داشتن یک سایت فروشگاهی چشم نواز و کاربر پسند با همکاری سی ام اس ایران

نکاتی برای داشتن یک سایت فروشگاهی چشم نواز و کاربر پسند با همکاری سی ام اس ایران

تیم Pspro تیم Pspro
1 سال و 1 ماه و 19 روز پیش

اگر تابحال نکاتی در مورد طراحی سایت فروشگاهی نخوانده اید، یا در مورد طراحی سایت های متنوع مانند طراحی سایت باربری چیزی نمی دانید، این مطلب مناسب شماست! در اینجا به توضیحی درباره آن دو مورد می پردازیم و سپس به سی ام اس ایران نگاهی خواهیم کرد.

 

طراحی سایت فروشگاهی

تصور کنید وارد یک فروشگاه می‌شوید و متوجه می‌شوید که همه جا شلوغی است. هیچ کس در چشم نیست که به شما کمک کند و هیچ برچسبی وجود ندارد. بسیاری از ما به سادگی از فروشگاه خارج می شویم تا دیگر برنگردیم. همین امر در مورد فروشگاه اینترنتی شما که همان وب سایت شماست نیز صادق است. اینجا جایی است که مردم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه شما می آیند. اولین برداشت آنها صفحه اصلی شما است.

 

 

 

این بدان معناست که ضروری است صفحه اصلی شما تا آنجا که ممکن است شگفت انگیز به نظر برسد. برای کمک به شما در ایجاد اولین تاثیر عالی، در اینجا هشت نکته برای طراحی صفحه اصلی آورده شده است که مردم به دنبال آن خواهند رفت.

 

از رنگ های مناسب استفاده کنید

طراحی صفحه اصلی شما نیاز به رنگ دارد. اما رنگ های اشتباه می توانند پیام اشتباهی را ارسال کنند. رنگ های خیلی روشن یا خیلی تیره باعث می شود افراد متوجه اطلاعات وب سایت شما شوند. همچنین نباید از رنگ های زیاد استفاده کنید زیرا باعث حواس پرتی می شود. درعوض، یک تا سه رنگ را انتخاب کنید که به بهترین شکل نشان دهنده موضوع سایت شما باشد. فراموش نکنید که فضای خالی بگذارید.

 

به هم ریختگی را پاک کنید

طراحی صفحه اصلی خود را ساده نگه دارید. از شر هر درهم و برهمی غیر ضروری خلاص شوید. شما می خواهید برای یک سایت تمیز تلاش کنید که به افراد اجازه دهد بدون هیچ مشکلی دقیقاً همان چیزی را که به دنبالش هستند پیدا کنند. هرچه آنها سخت‌تر بگردند، مشتری شما زودتر علاقه خود را از دست می‌دهد و سایت دیگری پیدا می‌کند. هدف شما از صفحه اصلی این است که مشتریان خود را برای برداشتن گام بعدی ترغیب کنید. معمولاً این برای بازدید از صفحه دیگری است که در آن ممکن است چیزی بخرند یا یاد بگیرند.

یک صفحه اصلی درهم و برهم حواس مشتری شما را از انجام مراحلی که شما نیاز دارید منحرف می کند. از چرخ فلک ها، پنجره های بازشو و ویدیوهای پخش خودکار در صفحه اصلی خود دوری کنید.

 

طراحی سایت باربری

در طراحی سایت باربری، همه چیز را آسان کنید

شما 2.7 ثانیه فرصت دارید تا وب سایت خود را بارگیری کنید تا اینکه افراد جستجوی دیگری را در جای دیگری شروع کنند. مردم صبر زیادی ندارند. با میلیاردها وب‌سایت موجود، مشتریان شما همچنین می‌دانند که شانس خوبی برای یافتن کالاها و خدمات مشابه در سایت دیگری وجود دارد. این فرصت را به آنها ندهید

همه چیز را در سایت خود به راحتی پیدا کنید. ارتباط آنها را با شما آسان کنید. پیدا کردن کالاها و خدمات برتر شما را برای آنها آسان کنید. اطمینان حاصل کنید که خروج شما یک فرآیند آسان است. هر چه یک مصرف کننده سخت‌تر نگاه کند یا این روند دشوارتر باشد، احتمال اینکه مشتریان وفادار سایت تجارت الکترونیک خود را جذب کنید، کمتر می شود.

 

 

تماس برای اقدام را فراموش نکنید

فراخوانی برای اقدام یا فراخوان برای اقدام عنصر مهمی است که باید در طراحی صفحه اصلی خود داشته باشید. هدف شما این است که مردم را وادار کنید تا به نوعی اقدام کنند. شاید بخواهید آنها را به صفحه خاصی هدایت کنید تا بتوانند خدماتی مانند خدمات باربری شما را خریداری کنند. شاید شما به دنبال گرفتن آدرس های ایمیل برای ارسال خبرنامه به آنها هستید.

مهم نیست چه اتفاقی می افتد، مخاطبان خود را وادار به انجام نوعی اقدام کنید. بسیاری از افراد برای ترغیب بازدیدکنندگان خود به انجام یک اقدام خاص، چیزی رایگان مانند کتاب الکترونیکی یا 10٪ تخفیف برای خرید ارائه می دهند.

 

سی ام اس ایران

گفته می شود که قرار نیست هر شگفتی خوشایند باشد. بنابراین، مهم نیست که یک آژانس وب سایت چقدر ادعای مقرون به صرفه بودن خود را دارد، شما باید از قبل در مورد هزینه خدمات آنها تصمیم بگیرید. طراحی وب سایت مستلزم دخالت منابع، زمان و مهارت است و از این رو آنها معمولاً قیمت گزاف اما موجهی دارند. با این حال، هر دو طرف باید به یکدیگر دامنه مذاکره را اجازه دهند.

علاوه بر هزینه، یک آژانس طراحی وب سایت خوب همچنین به درک اهداف شما نیز توجه می کند و قبل از ارائه خواسته های شما با شما مشورت می کند. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که در ورودی ها و پیشنهادات خود خیلی سختگیر نباشید زیرا این آژانس های طراحی وب سایت در این کار متخصص هستند و می‌دانند چه چیزی برای شما بهترین است.

 

نقطه تماس را حفظ کنید

هر دو طرف باید یک نقطه تماس یا S.P.O.C برای برقراری ارتباط با نیازها و به روز رسانی های پروژه داشته باشند. مراقب حرفه ای بودن باشید و سعی کنید از آژانس هایی که در برخورد با مشتریان خود رفتاری تحقیرآمیز دارند اجتناب کنید. داشتن و S.P.O.C همچنین انتقال و تبادل نظر در طول پروژه را آسان تر می کند. هر دو طرف می توانند از سردرگمی جلوگیری کنند. ورودی های گسترده‌تر را می توان در بحث ها و جلسات داخلی به اشتراک گذاشت.

 

 

 

شرکت سی ام اس به آدرس وب سایت cms-iran.com در زمینه تولید و ایجاد وب سایت های متفاوت فعالیت می کند. این وب سایت سابقه مناسبی در تولید انواع وب سایت دارد. اگر به دنبال خریداری وب سایتی مناسب خود هستید، یا سوالی در مورد این مطالب دارید، به این وب سایت نگاهی بیندازید.

 

 
برچسب ها: رپورتاژ آگهی
2 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.