از اولین معرفی بازی Elden Ring زمان زیادی میگذرد، اما این بازی سرانجام سال 2022 عرضه خواهد شد. این بازی جدیدترین عنوان استودیو فرام سافتور است که پس از بازیهای موفقی مانند سری بازی Dark Souls، بازی Bloodborne و بازی Sekiro: Shadows Die Twice عرضه میشود. با اینکه جزئیات زیادی از این بازی نمیدانیم، اما بهنظر میرسد این استودیو بهدنبال جذب بازیکنان بیشتری برای بازی Elden Ring است.
هرو هوردت (Hervé Hoerdt)، معاون ارشد بازاریابی کمپانی Bandai Namco، در مصاحبهای با سایت GamesIndusty درباره این عنوان صحبت کرد و بهنظر میرسد این کمپانی امید زیادی به این بازی دارد. او در این مصاحبه گفت که آنها قصد دارند مخاطبان بیشتری را به بازی جذب کنند. او همچنین افزود:
«بازی Dark Souls از آنچه انتظار میرفت عملکرد بهتری داشت. برنامه ما برای بازی Elden Ring این است که بتوانیم مخاطبان و بازیکنان بیشتری را برای این بازی جذب کنیم. ما با استودیو ژاپن همکاری نزدیکی داریم و هماکنون سه نفر در اروپا بهصورت اختصاصی روی این بازی کار میکنند. کمپانی Bandai Namco و استودیو فرام سافتور هردو آرزوی موفقیت این بازی را در سر دارند و بهسختی روی آن کار میکنند. حس میکنم آنچه ما درحال ساختش هستیم بسیاری از بازیکنان را خوشحال خواهد کرد و این مهمترین چیز است. ما فقط تجار نیستیم و میخواهیم عنوانی جالب و منحصر به فرد را برای میلیونها نفر عرضه کنیم.»
این هدف بلندپروازنه است؛ زیرا بازی Dark Souls 3 بهتنهایی توانست بیش از 10 میلیون نسخه بفروشد. در حالی که کل مجموعه کمتر از 30 میلیون فروش داشت (در نظر داشته باشید که این آمار تنها مربوط به سهگانه بازی Dark Souls است و ربطی به بازی Sekiro: Shadows Die Twice، بازی Bloodborne و بازی Demon’s Souls ندارد.). البته این امر ممکن است بهدلیل آسانتر شدن گیمپلی آن نسبت به دیگر عناوین استودیو فرام سافتور ممکن باشد. درهرصورت باید دید که آیا این بازی میتواند سازندگان خود را به اهدافشان برساند یا خیر.
بازی Elden Ring در تاریخ 21 ژانویه (۱ بهمن) برای کنسولهای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.