بازی Elden Ring نهتنها توسط منتقدان مورد ستایش قرار گرفته، بلکه با وجود تکنفره بودن، فروش بسیار خوبی را هم تجربه میکند و یکی از پرفروشترین عناوین سال جاری محسوب میشود. در همین راستا، کمپانی Kadokawa، کمپانی مادر استودیو FromSoftware، قصد دارد بازیکنان را همچنان مشغول تجربه بازی Elden Ring نگه دارد و از کاهش بازیکنان این عنوان جلوگیری کند.
گزارش مالی اخیر کمپانی Kadokawa که بهتازگی منتشر شده، نشان میدهد که بازی Elden Ring بسیار بهتر از پیشبینی این کمپانی عمل کرده است. پیش از آغاز سال مالی 2022، این کمپانی سود بخش گیمینگ خود را بین 1.3 تا 1.8 میلیارد ین پیشبینی کرده بودو انتظارات این کمپانی در سهماهه دوم این سال مالی انتظارات خود را پایینتر آورد و انتظار داشت که سود عملیاتی بخش گیمینگاش حدود 900 میلیون ین باشد. از طرف دیگر، این کمپانی هدف بازی Elden Ring را فروش چهار میلیون نسخهای تعیین کرده بود.
اما عملکرد خیره کننده بازی Elden Ring نهتنها تمام انتظارات کمپانی Kadokawa را برآورده کرد، بلکه سود عملیاتی این کمپانی را هم چندبرابر رقم مورد انتظار آنها افزایش داد. بازی Elden Ring تا این لحظه حدود 13.4 میلیون نسخه بهفروش رسانده است و در نتیجه، باعث شده تا سود عملیاتی بخش گیمینگ کمپانی Kadokawa حدود 5.2 میلیارد ین باشد. بیش از پنج برابر پیشبینی این کمپانی از سود عملیاتی بخش گیمینگاش.
10 نکته مهم که باید در بازی Elden Ring به آنها توجه کنید
به همین دلیل، این کمپانی قصد دارد تا آمار فروش بازی Elden Ring را همچنان بالا نگه دارد. این کمپانی در پاسخ به این سؤال که پیشبینیاش از آمار فروش این بازی تا پایان سال مالی جاری چقدر است، اعلام کرد:
«ما پیشبینیهای مربوط به فروش و نسخههای ارسال شده را برای هر عنوان منتشر نمیکنیم. در حال بررسی گزینههای مختلف برای کمک به کاربران برای ادامه تجربه این عنوان هستیم.»
بهنظر میرسد که این کمپانی قصد دارد تا با عرضه DLC برای بازی Elden Ring، بازیکنان را همچنان مشغول نگه دارد و محتوای بیشتری برای این عنوان منتشر کند. این اولین اشاره کمپانی Kadokawa به محتویات بیشتر بازی Elden Ring بود و همچنان مشخص نیست که چه زمانی اطلاعات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.